Laimi galintieji pasiūlyti daugiau

Itin didelės konkurencijos sąlygomis įmonėms tenka ieškoti būtų išsiskirti. Kai kaina, aptarnavimo kokybe, reklama konkuruoti nebeįmanoma, laimėti pirkėjų simpatijų galima siūlant pridėtinę vertę.
Daugelis klientų šiandien nori visko iš karto, kuo greičiau ir patogiau. Idealu, jei viena įmonė gali patenkinti visus jų poreikius, tad ir verslininkams tenka prisitaikyti ne tik parduoti, bet ir teikti įvairių su prekėmis susijusių paslaugų.Remontas, montavimas, pristatymas, mokymai, nemokama pagalba visą parą ir pan. apie tokį paslaugų spektrą verta pagalvoti kiekvienai įmonei.
Padeda konkuruoti
Yra verslų, kuriems sėkmingai išsilaikyti pavyksta ir tokiose rinkose, kuriose dirba šimtai panašiomis paslaugomis užsiimančių įmonių. Vienas tokių sektorių prekyba apsaugos sistemomis.
Klientai labai vertina tai, kad ne tik parduodame, bet ir viską sumontuojame. Dėl to klientams nereikia ieškoti skirtingų įmonių, jie viską gauna vienoje vietoje, teigia Vincas Serva, UAB Aragonas, prekiaujančios ir montuojančios apsaugos sistemas, vadovas. Panašių įmonių vien sostinėje galima suskaičiuoti apie šimtą, tad užsiimti vien prekyba tokioje konkurencingoje rinkoje gali būti pražūtinga.
Gaudamas pridėtinę vertę pirkėjas jaučiasi kur kas ramiau. Jis žino, kad reikalui esant sulauks pagalbos, galės kreiptis dėl nekokybiško gaminio ar jo gedimo.
Pirkėjui reikia ne tik prekės, bet ir pamokų, konsultacijų, remonto paslaugų. Visa tai mes pasiūlyti galime. Būtent pridėtinė vertė įmonę ir išskiria iš konkurentų, kalba Rolandas Žygelis, elektroniniais įrankiais prekiaujančios UAB Hardim direktorius.
Verslo stiprybė
Įmonės, siūlančios pridėtinę vertę, dažniausiai prekes parduoda bent šiek tiek brangiau nei konkurentai. Tačiau tai joms netrukdo dirbti sėkmingiau. Priešingai, papildomų paslaugų siūlymas gali tapti ir stiprybe, padedančia laimėti viešuosius konkursus.
Mes nesiekiame būti pigiausi. Tačiau viešųjų pirkimų konkursuose sugebame laimėti, nes pasiūlome daugiau pridėtinės vertės negu kiti dalyviai, sako Tadas Vitkevičius, gamtinių dujų įrangos bendrovės Vilduja direktorius.
Įmonė klientų palankumą stengiasi pelnyti suteikdama ilgesnę nei įprasta garantiją. Pavyzdžiui, iš tiekėjų reikalauja penkerių metų įsipareigojimo, dar tiek prideda pati.Kai kurios bendrovės dėl įvairių priežasčių savo klientams pasiūlyti pridėtinės vertės sąlygų neturi. Tačiau vieną išeitį tokie verslai turi reikia bendradarbiauti su kolegomis. VŽ jau rašė, kad kartu dirbdamos įmonės, pavyzdžiui, viena prekiauja padangomis, o kita jas montuoja, gali pasiekti puikių rezultatų. Toks bendradarbiavimas itin pravartus norint eksportuoti, dirbti su stambiais užsakovais, kurie nori gauti daug ir kuo greičiau.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti