„Amberton“ neįtiko globalių rezervavimo sistemų įkainiai – sukūrė savo

Publikuota: 2014-05-17
Atnaujinta 2015-06-01 13:18
Nuotrauka: Algimanto Kalvaičio ("Verslo žinios")
 

Viešbučių tinklas „Amberton“ į neseniai paleistą naują interneto svetainę ir balandį pasirodžiusią mobiliąją jos versiją su integruota kambarių rezervavimo sistema investavo 25.000 Lt. Praėjus vos mėnesiui bendrovė sako jau skaičiuojanti sutaupytus komisinius.

Kompanija „Hoteliers Co.“, valdanti „Amberton“ viešbučių tinką, apskaičiavo, kad turint nuosavą kambarių rezervavimo sistemą IT kompanijai mokėti už jos priežiūrą ir palaikymą kainuoja apie 10 kartų mažiau nei naudotis vien tik globaliomis kambarių rezervavimo sistemomis, kaip antai „Booking.com“, HRS ar „Expedia“, mat šios ir kitos tokias paslaugas teikiančios bendrovės už kiekvieną užsakymą esą plėšia nemenkus komisinius. Tiesa, jų dydžio viešbutis neatskleidžia.Tarpininkų paslaugų „Amberton“ visiškai neatsisakė, nes per globalias rezervavimo sistemas ateina didžioji dalis užsakymų. Tačiau Andrius Staniukėnas, „Hoteliers Co.“ valdybos pirmininkas, sako, kad per nuosavą bendrovės rezervavimo sistemą šiuo metu atliekama apie 30% visų internetu pateikiamų užsakymų, tad tarpininkams mokamų komisinių sumos pastebimai sumažėjo. Ateityje bendrovė žada dar aktyviau skatinti savo klientus naudotis jos, o ne tarpininkų sistema.Sutaupytas lėšas viešbučių tinklas jau dabar skiria klientams pritraukti ir jų lojalumui didinti. Pavyzdžiui, svečiai, rezervavę kambarį per „Amberton“ sistemą, perkeliami į aukštesnės kategorijos kambarį, lojaliems klientams suteikiama papildoma nuolaida. Be to, šiame kanale pardavimai uždaromi vėliausiai.

Keičiasi keliautojų įpročiai

„Turizmo sektorius – vienas didžiausią potencialą internetinėje erdvėje turinčių tradicinių verslų. Keliaujantys asmenys mėgsta internete dalintis įspūdžiais, kur vyko, ką pamatė, kur gyveno. Antra vertus, norintieji ir planuojantieji keliauti iš pradžių į kelionę leidžiasi virtualiai – ieško informacijos, kur vykti, kur apsistoti ir t. t. O šiuo metu, sparčiai augant išmaniųjų telefonų skaičiui, visas šis procesas keliasi iš kompiuterių į mobiliuosius“, – sako p. Staniukėnas.Kita aplinkybė, paskatinusi „Amberton“ grupę investuoti į mobiliąją svetainės versiją, anot jo, yra plintanti praktika patiems, be agentų pagalbos, planuotis kelionę.„Tokie žmonės renkasi kanalus, kuriais gali patys valdyti savo kelionę: apžiūrėti viešbučio nuotraukas, įvertinti kainas ir siūlomas paslaugas, jas užsakyti, o prireikus – keisti ir atšaukti rezervaciją“, – konstatuoja pašnekovas. Tokia tendencija, pasak jo, irgi yra glaudžiai susijusi su mobiliaisiais įrenginiais, mat kelionių planai paprastai aptariami draugų arba šeimos rate.Ponas Staniukėnas pastebi ir dar vieną tendenciją. Anot jo, kompanijos viešbučių rezervavimo sistema vienodai naudojasi ir užsieniečiai, ir lietuviai. Tačiau pastaruoju metu lietuviai esą tiesiogiai rezervuoja kambarius iš paskatų remti lietuviško kapitalo verslą.„Amberton“ internetinės rezervavimo sistemos paslaugą perka iš „TravelClick“ – globalios viešbučių rezervavimo valdymo ir rinkodaros sprendimų kompanijos.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Vyriausybė neskubės NPD sulyginti su MMA, nes tai kainuotų šimtus milijonų Premium 2

Europos Sąjunga tikisi kitąmet susitarti dėl bendrų visoms šalims minimalaus mėnesio atlyginimo (MMA)...

Verslo aplinka
2021.11.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku