„Stumbras“ į naują prekės ženklą investuoja 500.000 Lt
Alkoholinių gėrimų gamintoja AB Stumbras kuria naujo prekės ženklo gėrimus baltąjį ir rudąjį romą, sausą džiną, škotišką viskį ir burboną. Propeller prekės ženklu pažymėtos gėrimų kolekcijos pirmosios partijos išvežtos į Latviją, Lenkiją ir Estiją.
Algirdas Čiburys, Stumbro rinkodaros vadovas, sako, kad Lietuvos vartotojai iki šiol galėjo rasti tik labai brangių romo, džino ar viskio arba, priešingai, pigių gal net abejotinos kokybės gėrimų.Nebuvo tarpinio segmento, kuriame derėtų kokybė ir priimtina kaina. Būtent šią nišą bandys užpildyti Propeller prekės ženklo gaminiai, strateginį sprendimą komentavo p. Čiburys.IWSR (International Wine and Spirit Research) tyrimo duomenys rodo, kad džino Lietuvoje parduodama apie 80.000, o romo apie 170.000 litrų per metus.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti