Naujai krovinių biržai savo pranašumą dar teks pagrįsti

Publikuota: 2014-05-10
Atnaujinta 2015-06-01 13:24
Nuotrauka: Irmos Oztuhan (Verslo žinios)
„Verslo žinios“

Tinklo programėlę „loadbox.lt“ vežėjams ir ekspeditoriams pasiūliusi „Fast Traffic“ planuoja, kad jos sukurtos krovinių ir transporto biržos naudotojams įtiks greita reakcija į klientų poreikius. Naudotojų vertinimu, naujokai įsiterps tik siūlydami paslaugą nemokamai.

Aplikacija pradėjo veikti pirmadienį, per pirmąją valandą užsiregistravo apie pusšimtį įmonių, skaičiuoja p. Lapušinskis.„Šiuo metu iš įmonių, kurios pas mus užsiregistravusios, gauname labai daug prašymų įdiegti vieną ar kitą funkciją, padaryti jų darbą patogesnį“, – pasakoja Robertas Lapušinskis, telekomunikacijų bendrovės „Fast Traffic“ projektų vadovas.Anot jo, mintis kurti naują krovinių biržą kilo, kai vienas iš kolegų ir projekto iniciatorių susidūrė su panašias paslaugas teikiančių sistemų trūkumais.Krovinių savininkai ar ekspeditoriai ieškoti vežėjų gali ne per vieną šiuo metu veikiančią sistemą. Anot p. Lapušinskio, „TimoCom“ labiau skirta Vakarų Europos vartotojams, „Trans.eu“ – Vidurio Europai, Lenkijai, o Lietuvoje pagrindinė sistema – „cargo.lt“.„Nežinau, kodėl kitos įmonės neatsižvelgia, neišpildo klientų norų, bet matome, kad yra daug funkcijų, apie kurias ir mes nepagalvojome. Vartotojai mums nurodo, ko trūksta, jei mes padarysime – būsime priekyje“, – galimybes konkuruoti regi p. Lapušinskis.Pirmasis bendrovės tikslas – patraukti Lietuvos bei Baltijos šalių vartotojus. Jis skaičiuoja, kad sistema gali funkcionuoti ir bus laikoma sėkminga, jei per 6 mėn. bus užsiregistravę bent 1.000 įmonių.„Pagrindinis reikalavimas ir pavojus – vartotojų skaičius. Čia – kaip ir pažinčių portalas. Jei esi vaikinas, tai kad ir kokia gera sistema būtų, jei nebus merginų, nebus prasmės sistema naudotis ateityje“, – lygina p. Lapušinskis.Jis nurodo, kad šiuo metu ir artimiausius 4 mėnesius sistemos naudotojai už teikiamas paslaugas nemokės.„Galutinio sprendimo dėl apmokestinimo modelio dar neturime, galbūt sistema bus nemokama, o tik papildomos funkcijos apmokestintos. O gal pasirinksime ir senąjį modelį, kai mokamas mėnesinis ar metinis mokestis“, – nurodo jis.

Nebus lengva

Rimas Raščius, Alytaus transporto paslaugų UAB „Vilktukas“ direktorius, sako, kad bendrovė naudojasi ir užsienio bendrovių „TimoCom“ ar „Trans.eu“ biržomis, bet pagrindinė naudojama platforma – lietuvių „cargo.lt“.„Šios sistemos labai naudingos, nes be jų sunku dirbti, ekspedijuoti, vežti krovinius.  Mes šiandien iš esmės dirbame tik su „cargo.lt“, nes jis populiariausias Lietuvoje ir iš tiesų kokybiškas, patogus produktas. Panašias biržas ir anksčiau bandė kurti Lietuvos ekspeditoriai, bet aplenkti labai sunku“, – svarsto p. Raščius.Anot jo, įsitvirtinti dar vienas lietuviškas projektas gali tik konkuruodamas kaina.„Cargo.lt“ 5 ar daugiau metų dirbo nemokamai. Tai buvo pagrindinė jų sėkmės priežastis. Jie tapo populiarūs, patogūs ir staiga pradėjo imti mokestį. Nauji, kurie daro kai ką panašaus, duoda nemokamai mėnesį pabandyti. Ką ten bandyti, jei tėra 10 krovinių. Srauto nebus, kol tinklalapis nepabus nemokamas trejus metus, netaps žinomas“, – svarsto p. Raščius.

Šis straipsnis publikuotas dienraštyje "Verslo žinios".

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Logistika“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

„Air Baltic“ tikisi finansinę apyvartą šiemet padidinti 1,4 karto

Iš visų trijų Baltijos valstybių skraidinanti Latvijos nacionalinė aviakompanija „Air Baltic“ tikisi šiais...

Logistika
11:34
Estijos geležinkeliai šiemet prarado pusę krovinių

Darbo apimtys radikaliai mažėja, operatoriui atsisakius rusiškos ir baltarusiškos kilmės prekių.

Logistika
11:30
Gautas leidimas Kauno raj. statyti 70.000 kv. m. prekybinių sandėlių 1

Kauno rajono savivaldybė suteikė leidimą bendrovei „SBA Urban“ statyti prekybinių sandėlių bei biurų (angl.

Žaliasis vandenilis: po eksperimentų Antverpene belgai milijonus plukdo į Namibiją Premium 1

Žaliasis vandenilis, kuris kaina prilygsta dyzelinui. Negalėdamas išmesti šios minties iš galvos keliauju...

Energetika
09:03
Pasirašius prezidentui, įsigalioja tarpmiestinio susisiekimo autobusais reforma

Pokyčiais įgyvendinamas Konkurencijos tarybos reikalavimas užtikrinti vežėjų konkurenciją keleivių vežimo...

Logistika
2023.03.30
Seimas sugriežtino įmonių atsakomybę už sankcijų pažeidimus

Seimas ketvirtadienį sugriežtino Lietuvos įmonių atsakomybę už tarptautinių sankcijų Rusijai ir Baltarusijai...

Verslo aplinka
2023.03.30
Klimato kaitos valdymas: kaip prie to prisideda komunalinių ir krovos paslaugų sektoriai? Verslo tribūna 1

Pasaulio klimato kaitos problemų akivaizdoje, tvarumas vis dar išlieka viena pagrindinių temų tiek vykdant...

Konteineriai verslui atveria seniai matytų galimybių – kainos grįžta į pasiilgtą lygį Premium

Visame pasaulyje krentanti prekių apyvarta verčia jūrų kompanijas balansuoti ties nuostolingos veiklos riba...

Logistika
2023.03.30
Vilniaus taryba žada perduoti daugiau viešojo transporto maršrutų privatiems vežėjams

Vilniaus miesto taryba trečiadienį pritarė siūlymui dalį „Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) maršrutų...

Logistika
2023.03.29
„DPD Lietuvos“ perpus kritusi marža negąsdina: grįžtame į įprastą lygį Premium

Prancūzijos pašto valdoma siuntų tarnyba „DPD Lietuva“ po spartaus šuolio 2021 m. pernai pajamas didino 7%.

Logistika
2023.03.29
Kazys Pupinis. Kiek vokiečiai besimuistytų, e. mobilumo ateitis neišvengiama 3

Biurokratinio Europos Sąjungos (ES) aparato girnos girgždėjo, strigo ir šiaip ne taip apsuko ratą – pagaliau...

Nuomonės
2023.03.29
Panaikinta lengvata vidaus vandenyse plaukiojančių laivų degalams brangins pramogines keliones 2

Remiantis ESTT praktika, panaikinama beveik 0,4 Eur už litrą siekusi lengvata degalams. Laivų savininkai...

Logistika
2023.03.29
Lietuvoje vežėjų teises nuo šiol gins draudimas Verslo tribūna

Krovinių vežimas – rizikingas verslas. Vilkikui kertant keletą valstybių kiekvienos kelionės metu, kas kelis...

Logistika
2023.03.29
Kaune planuojama įrengti 100 naujų elektromobilių įkrovimo vietų

Kauno miesto savivaldybė planuoja įrengti daugiau kaip 100 naujų elektromobilių įkrovimo vietų, tačiau kol...

Logistika
2023.03.28
„Susisiekimo paslaugos“ atsisako pokyčių dėl Vilniaus viešojo transporto bilietų 2

Dėl ketinimų įvesti privalomą visų tipų bilietų žymėjimą viešajame transporte kritikos sulaukusi įmonė...

Logistika
2023.03.28
R. Šimašius apie Vilniaus viešojo transporto e. bilieto pokyčius: įvedinėti naujas prievoles nėra reikalo

Savivaldybės įmonei gegužę planuojant diegti naują e. bilieto sistemą, Remigijus Šimašius, kadenciją...

Logistika
2023.03.28
JT komitetas ragina Lietuvą peržiūrėti sprendimus dėl baltarusiškų trąšų tranzito 5

Jungtinių Tautų (JT) komitetas, argumentuodamas trąšų trūkumu Afrikoje ir Lotynų Amerikoje, paragino Lietuvą...

Logistika
2023.03.28
Baltarusijos pasienyje mažėja vilkikų eilės

Muitinės departamento atstovai aiškina, kad eilės formuojasi dėl to, kad tam nėra pritaikyta patikros postų...

Logistika
2023.03.28
LTOU ieško operatoriaus visoms savo parkavimo aikštelėms

Skelbiamu konkursu pageidaujama rasti patirtį turinčią įmonę, kuri nuo šių metų vidurio valdytų 3.300 vietų...

Logistika
2023.03.28
3 ryškios „Aston Martin“ naujienos F1 trasose Verslo tribūna

„Aston Martin“ savo trečiuosius metus automobilių sporto olimpe – F1 lenktynėse – pažymėjo trimis ryškiomis...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku