Naujai krovinių biržai savo pranašumą dar teks pagrįsti

Tinklo programėlę loadbox.lt vežėjams ir ekspeditoriams pasiūliusi Fast Traffic planuoja, kad jos sukurtos krovinių ir transporto biržos naudotojams įtiks greita reakcija į klientų poreikius. Naudotojų vertinimu, naujokai įsiterps tik siūlydami paslaugą nemokamai.
Aplikacija pradėjo veikti pirmadienį, per pirmąją valandą užsiregistravo apie pusšimtį įmonių, skaičiuoja p. Lapušinskis.Šiuo metu iš įmonių, kurios pas mus užsiregistravusios, gauname labai daug prašymų įdiegti vieną ar kitą funkciją, padaryti jų darbą patogesnį, pasakoja Robertas Lapušinskis, telekomunikacijų bendrovės Fast Traffic projektų vadovas.Anot jo, mintis kurti naują krovinių biržą kilo, kai vienas iš kolegų ir projekto iniciatorių susidūrė su panašias paslaugas teikiančių sistemų trūkumais.Krovinių savininkai ar ekspeditoriai ieškoti vežėjų gali ne per vieną šiuo metu veikiančią sistemą. Anot p. Lapušinskio, TimoCom labiau skirta Vakarų Europos vartotojams, Trans.eu Vidurio Europai, Lenkijai, o Lietuvoje pagrindinė sistema cargo.lt.Nežinau, kodėl kitos įmonės neatsižvelgia, neišpildo klientų norų, bet matome, kad yra daug funkcijų, apie kurias ir mes nepagalvojome. Vartotojai mums nurodo, ko trūksta, jei mes padarysime būsime priekyje, galimybes konkuruoti regi p. Lapušinskis.Pirmasis bendrovės tikslas patraukti Lietuvos bei Baltijos šalių vartotojus. Jis skaičiuoja, kad sistema gali funkcionuoti ir bus laikoma sėkminga, jei per 6 mėn. bus užsiregistravę bent 1.000 įmonių.Pagrindinis reikalavimas ir pavojus vartotojų skaičius. Čia kaip ir pažinčių portalas. Jei esi vaikinas, tai kad ir kokia gera sistema būtų, jei nebus merginų, nebus prasmės sistema naudotis ateityje, lygina p. Lapušinskis.Jis nurodo, kad šiuo metu ir artimiausius 4 mėnesius sistemos naudotojai už teikiamas paslaugas nemokės.Galutinio sprendimo dėl apmokestinimo modelio dar neturime, galbūt sistema bus nemokama, o tik papildomos funkcijos apmokestintos. O gal pasirinksime ir senąjį modelį, kai mokamas mėnesinis ar metinis mokestis, nurodo jis.
Nebus lengva
Rimas Raščius, Alytaus transporto paslaugų UAB Vilktukas direktorius, sako, kad bendrovė naudojasi ir užsienio bendrovių TimoCom ar Trans.eu biržomis, bet pagrindinė naudojama platforma lietuvių cargo.lt.Šios sistemos labai naudingos, nes be jų sunku dirbti, ekspedijuoti, vežti krovinius. Mes šiandien iš esmės dirbame tik su cargo.lt, nes jis populiariausias Lietuvoje ir iš tiesų kokybiškas, patogus produktas. Panašias biržas ir anksčiau bandė kurti Lietuvos ekspeditoriai, bet aplenkti labai sunku, svarsto p. Raščius.Anot jo, įsitvirtinti dar vienas lietuviškas projektas gali tik konkuruodamas kaina.Cargo.lt 5 ar daugiau metų dirbo nemokamai. Tai buvo pagrindinė jų sėkmės priežastis. Jie tapo populiarūs, patogūs ir staiga pradėjo imti mokestį. Nauji, kurie daro kai ką panašaus, duoda nemokamai mėnesį pabandyti. Ką ten bandyti, jei tėra 10 krovinių. Srauto nebus, kol tinklalapis nepabus nemokamas trejus metus, netaps žinomas, svarsto p. Raščius.
Šis straipsnis publikuotas dienraštyje "Verslo žinios".
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti