Naujai krovinių biržai savo pranašumą dar teks pagrįsti

Publikuota: 2014-05-10
Atnaujinta 2015-06-01 13:24
Nuotrauka: Irmos Oztuhan (Verslo žinios)
„Verslo žinios“

Tinklo programėlę „loadbox.lt“ vežėjams ir ekspeditoriams pasiūliusi „Fast Traffic“ planuoja, kad jos sukurtos krovinių ir transporto biržos naudotojams įtiks greita reakcija į klientų poreikius. Naudotojų vertinimu, naujokai įsiterps tik siūlydami paslaugą nemokamai.

Aplikacija pradėjo veikti pirmadienį, per pirmąją valandą užsiregistravo apie pusšimtį įmonių, skaičiuoja p. Lapušinskis.„Šiuo metu iš įmonių, kurios pas mus užsiregistravusios, gauname labai daug prašymų įdiegti vieną ar kitą funkciją, padaryti jų darbą patogesnį“, – pasakoja Robertas Lapušinskis, telekomunikacijų bendrovės „Fast Traffic“ projektų vadovas.Anot jo, mintis kurti naują krovinių biržą kilo, kai vienas iš kolegų ir projekto iniciatorių susidūrė su panašias paslaugas teikiančių sistemų trūkumais.Krovinių savininkai ar ekspeditoriai ieškoti vežėjų gali ne per vieną šiuo metu veikiančią sistemą. Anot p. Lapušinskio, „TimoCom“ labiau skirta Vakarų Europos vartotojams, „Trans.eu“ – Vidurio Europai, Lenkijai, o Lietuvoje pagrindinė sistema – „cargo.lt“.„Nežinau, kodėl kitos įmonės neatsižvelgia, neišpildo klientų norų, bet matome, kad yra daug funkcijų, apie kurias ir mes nepagalvojome. Vartotojai mums nurodo, ko trūksta, jei mes padarysime – būsime priekyje“, – galimybes konkuruoti regi p. Lapušinskis.Pirmasis bendrovės tikslas – patraukti Lietuvos bei Baltijos šalių vartotojus. Jis skaičiuoja, kad sistema gali funkcionuoti ir bus laikoma sėkminga, jei per 6 mėn. bus užsiregistravę bent 1.000 įmonių.„Pagrindinis reikalavimas ir pavojus – vartotojų skaičius. Čia – kaip ir pažinčių portalas. Jei esi vaikinas, tai kad ir kokia gera sistema būtų, jei nebus merginų, nebus prasmės sistema naudotis ateityje“, – lygina p. Lapušinskis.Jis nurodo, kad šiuo metu ir artimiausius 4 mėnesius sistemos naudotojai už teikiamas paslaugas nemokės.„Galutinio sprendimo dėl apmokestinimo modelio dar neturime, galbūt sistema bus nemokama, o tik papildomos funkcijos apmokestintos. O gal pasirinksime ir senąjį modelį, kai mokamas mėnesinis ar metinis mokestis“, – nurodo jis.

Nebus lengva

Rimas Raščius, Alytaus transporto paslaugų UAB „Vilktukas“ direktorius, sako, kad bendrovė naudojasi ir užsienio bendrovių „TimoCom“ ar „Trans.eu“ biržomis, bet pagrindinė naudojama platforma – lietuvių „cargo.lt“.„Šios sistemos labai naudingos, nes be jų sunku dirbti, ekspedijuoti, vežti krovinius.  Mes šiandien iš esmės dirbame tik su „cargo.lt“, nes jis populiariausias Lietuvoje ir iš tiesų kokybiškas, patogus produktas. Panašias biržas ir anksčiau bandė kurti Lietuvos ekspeditoriai, bet aplenkti labai sunku“, – svarsto p. Raščius.Anot jo, įsitvirtinti dar vienas lietuviškas projektas gali tik konkuruodamas kaina.„Cargo.lt“ 5 ar daugiau metų dirbo nemokamai. Tai buvo pagrindinė jų sėkmės priežastis. Jie tapo populiarūs, patogūs ir staiga pradėjo imti mokestį. Nauji, kurie daro kai ką panašaus, duoda nemokamai mėnesį pabandyti. Ką ten bandyti, jei tėra 10 krovinių. Srauto nebus, kol tinklalapis nepabus nemokamas trejus metus, netaps žinomas“, – svarsto p. Raščius.

Šis straipsnis publikuotas dienraštyje "Verslo žinios".

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Logistika“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Nusekus Reinui iš dalies stabdoma laivyba

Reino upės vanduo penktadienį nuseko žemiau ribos, svarbios vertinant upės tinkamumą laivybai, pranešė...

Verslo aplinka
2022.08.13
Šiaulių bankas pirmadienį stabdo atsiskaitymus rubliais

Kitas žingsnis – nuo rugsėjo 1 d. stabdomi bet kokie atsiskaitymai į Rusiją ir Baltarusiją.

Logistika
2022.08.13
Papildomai automobilių įrangai – prenumerata vietoj pardavimo Premium 8

Vartotojai visame pasaulyje jau priprato prie prenumeruojamos „Spotify“ muzikos, „Youtube“ turinio ar...

Automobiliai
2022.08.13
Kinija pasipiktino – galimas poveikis prekių logistikai dar tik spėliojamas Premium 2

Kol nėra žinomas tikslios Kinijos pareiškimo nutraukti bendradarbiavimą su Lietuvos Susisiekimo ministerija...

Logistika
2022.08.12
Po viceministrės vizito Taivane Kinija nutraukia ryšius su Lietuva susisiekimo srityje 12

Reaguodama į susisiekimo viceministrės vizitą Taivane šią savaitę Kinija pareiškė įvedanti jai sankcijas ir...

Verslo aplinka
2022.08.12
Kinijos kariniai žaidimai parodė jos pažeidžiamumą Premium

Kinijos laivyno manevrai Taivano sąsiauryje vertinami kaip nepageidautini ne tik savo nepriklausomybę...

Logistika
2022.08.12
Šiaulių banko vadovas: tebelaukiame valdžios atsakymo, ar Kaliningrado tranzitas valstybei svarbus

Lietuvos institucijoms ir komerciniams bankams aiškinantis, kaip aptarnauti Rusijos mokėjimus už sankcionuotų...

Logistika
2022.08.12
LB: didėjęs importas, smukęs eksportas ir išmokėti dividendai blogino balansą 1

Sumažėjęs Lietuvos eksportas ir didėjęs importas birželį kiek pablogino užsienio prekybos balansą – Lietuvos...

Finansai
2022.08.12
Lėtėjanti ekonomika gali pratuštinti sandėlių lentynas Premium 6

Amerikoje besikemšant sandėliams, Lietuvoje ir visoje Europoje nuotaikos kiek kitokios. Pastebima, kad...

Logistika
2022.08.12
„Ryanair“ pranešė kelerius metus negalėsianti pasiūlyti itin pigių bilietų

Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ pranešė, kad dėl sparčiai brangstančių degalų kelerius metus...

Logistika
2022.08.11
EK atstovė: sankcijos nedraudžia mokėjimų už geležinkelių paslaugas 3

Lietuvos institucijoms ir komerciniams bankams aiškinantis, kaip aptarnauti Rusijos mokėjimus už sankcionuotų...

Logistika
2022.08.11
Lietuvos ir Taivano autobusų gamintojai sutarė plėtoti baterijų modulių technologijas

Elektrinių autobusų gamintoja „Vėjo projektai“ ir didžiausia Taivano keleivinių ir krovininių transporto...

Logistika
2022.08.11
A. Lukašenka ragina imtis priemonių dėl „atimto“ Baltarusijos turto Klaipėdos uoste 2

Autoritarinis Baltarusijos vadovas Aliaksandras Lukašenka pareiškė, kad Baltarusija faktiškai prarado turtą...

Verslo aplinka
2022.08.11
Galią elektromobilių krovimui – iš prekybos centro ar biuro Premium

2030 m. Lietuvoje tikimasi elektromobilių parką padidinti iki kelių šimtų tūkstančių. Tam reikės elektros,...

Inovacijos
2022.08.11
Arši kaktomuša dėl kvotų: vienoje pusėje – vežėjai, kitoje – žmogaus teisių aktyvistai Premium 1

Visą Europą stingdant vairuotojų deficitui, Lietuvos vežėjai darbuotojų randa Centrinėje ir Pietryčių...

Logistika
2022.08.11
Vilniuje – 6 nauji, „Kautros“ elektrobusais vykdomi viešojo transporto maršrutai 2

Didžiausias privatus keleivių vežėjas šalyje įžengia į Vilnių, laimėjęs konkursą su lietuviškais...

Logistika
2022.08.10
„Wizz Air“ įsteigta Abu Dabio įmonė skraidys į Maskvą 16

Analitikai svarsto, kad Londono akcijų biržoje listinguojama kompanija gali turėti daugiau reputacinės žalos...

Logistika
2022.08.10
Kaliningrado tranzitui išsemiant kvotas, didžiausią grėsmę jam kelia atsiskaitymai Premium

„Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) patvirtino, kad kai kurių, ES sankcijomis ribojamų, į Kaliningradą per Lietuvą...

Logistika
2022.08.10
Pirkėjas iš Libano atsisakė pirmojo Ukrainos grūdų krovinio 10

Libane įsikūręs pirkėjas atmetė pirmąją per Juodąją jūrą atplaukusią grūdų siuntą iš Ukrainos. Pasak Ukrainos...

Logistika
2022.08.10
KKT per pusmetį mažino krovą, laukia Ukrainos ir Azijos krovinių

Pirmąjį pusmetį 4% krovą mažinęs, tačiau beveik trečdaliu generalinių krovinių kiekį padidinęs „Klaipėdos...

Logistika
2022.08.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku