„Tele2“ reklamai pasitelkė inovatyvų vėją

Publikuota: 2014-04-30
Atnaujinta 2015-06-01 13:25
Nuotrauka: Vladimiro Ivanovo („Verslo žinios“)
„Verslo žinios“

„Tele2“ prekės ženklo reklamos klipas, kuriame kalbama apie didžiausią ryšio tinklą, sukasi ir kino teatruose. Čia telekomunikacijų bendrovė pasitelkė ir inovatyvų reklamos transliavimo būdą.

Rodant šią reklamą kino centro „Forum Cinemas Vingis“ didžiojoje salėje, yra įgyvendintas inovatyvus sprendimas – kino teatro lankytojai žiūrėdami reklamą salėje pajunta vėją.„Taip reklama peržengia ekraną ir labiau įsimena“, – šypsosi  Tomas Burovas, „Tele2“ rinkodaros vadovasir priduria, kad tai maloniai nustebino ne vieną ir bendrovė sulaukė labai palankių vartotojų atsiliepimų.Beje, šis klipas sukurtas ne bendrovei jau įprasto reklaminio serialo formatu.„Dabartinė mūsų ryšio aprėpties reklama yra emocionali. Tokią ją ir kūrėme, norėjome parodyti, kokį kelią „Tele2“ nuėjo ir kaip užaugo. Reklamoje vienas pagrindinių elementų – vėjas, kuris reklamos herojus lydi kiekvieną dieną, – simbolizuoja stiprią emocinę giją, rišančią tėtį ir dukrą, – kalba Tomas Burovas, „Tele2“ rinkodaros vadovas.– Kuriant reklamą kilo idėja, kad vėją vartotojams galime leisti pajusti dar aiškiau ir neapsiriboti vien tradiciniais vaizdo bei garso pojūčiais. Tai inovatyvus sprendimas. Vaizdo ir garso reklama skaičiuoja šimtmečius, o jutimai reklamoje išnaudojami labai menkai, – kalba p. Burovas.Pasak jo, kino reklama yra augantis reklamos kanalas, čia renkasi jų tikslinė auditorija, todėl investicijas čia bendrovė didina jau keletą metų.Šį sprendimą telekomunikacijų bendrovė įgyvendino su savo partneriais „Experiential Communications“.„Tele2“ Lietuvoje jau kelerius metus yra didžiausia reklamdavė

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku