„Tele2“ reklamai pasitelkė inovatyvų vėją

Tele2 prekės ženklo reklamos klipas, kuriame kalbama apie didžiausią ryšio tinklą, sukasi ir kino teatruose. Čia telekomunikacijų bendrovė pasitelkė ir inovatyvų reklamos transliavimo būdą.
Rodant šią reklamą kino centro Forum Cinemas Vingis didžiojoje salėje, yra įgyvendintas inovatyvus sprendimas kino teatro lankytojai žiūrėdami reklamą salėje pajunta vėją.Taip reklama peržengia ekraną ir labiau įsimena, šypsosi Tomas Burovas, Tele2 rinkodaros vadovasir priduria, kad tai maloniai nustebino ne vieną ir bendrovė sulaukė labai palankių vartotojų atsiliepimų.Beje, šis klipas sukurtas ne bendrovei jau įprasto reklaminio serialo formatu.Dabartinė mūsų ryšio aprėpties reklama yra emocionali. Tokią ją ir kūrėme, norėjome parodyti, kokį kelią Tele2 nuėjo ir kaip užaugo. Reklamoje vienas pagrindinių elementų vėjas, kuris reklamos herojus lydi kiekvieną dieną, simbolizuoja stiprią emocinę giją, rišančią tėtį ir dukrą, kalba Tomas Burovas, Tele2 rinkodaros vadovas. Kuriant reklamą kilo idėja, kad vėją vartotojams galime leisti pajusti dar aiškiau ir neapsiriboti vien tradiciniais vaizdo bei garso pojūčiais. Tai inovatyvus sprendimas. Vaizdo ir garso reklama skaičiuoja šimtmečius, o jutimai reklamoje išnaudojami labai menkai, kalba p. Burovas.Pasak jo, kino reklama yra augantis reklamos kanalas, čia renkasi jų tikslinė auditorija, todėl investicijas čia bendrovė didina jau keletą metų.Šį sprendimą telekomunikacijų bendrovė įgyvendino su savo partneriais Experiential Communications.Tele2 Lietuvoje jau kelerius metus yra didžiausia reklamdavė
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti