„Fresh Market“ renkasi didesnes parduotuves

Aktyvią plėtrą vykdantis maisto ir kasdienių prekių tinklas, steigdamas naujų parduotuvių, žvalgosi didesnių prekybos plotų, mat mažo ploto parduotuvės ne visada atsiperka.
Alytuje Fresh Market uždaro vieną iš trijų naujų parduotuvių. Tokį sprendimą lėmė per mažas parduotuvės plotas, negeneruojantis pakankamo pirkėjų srauto.Kartais skaičiavimai neatitinka tikrovės ir pasirodo, kad parduotuvės dirba neefektyviai, sako Saulius Urbonas, Fresh Market generalinis direktorius.Bendrovės krepšelyje yra ir daugiau nedidelio ploto parduotuvių. Pasak vadovo, jų uždaryti neketinama, nes priklausomai nuo miesto, vietos mažos parduotuvės arčiau namų taip pat pasiteisina.Tačiau dabar bendrovė taikosi jau į didesnius, 8001.000 kv. m prekybos plotus. Pirmos atidarytos tinklo parduotuvės užima apie 200300 kv. m.Lietuviai mėgsta didelį asortimentą, pripratę prie plataus pasirinkimo, sako p. Urbonas.Be to, nuo ploto nepriklausančios sąnaudos, tokios, kaip kokybės priežiūra, logistika, apsauga mažoms parduotuvės kartais tampa sunkiai pakeliamos.Iš viso šiuo metu Fresh Market tinklą sudaro 20 parduotuvių. Per gegužės mėnesį tinklą numatyta išplėsti iki 26 parduotuvių.Straipsnis publikuotas dienraštyje Verslo žinios.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti