Komunikacijos rinkoje – naujas tarptautinis žaidėjas

Bendrovė iProspect, priklausanti komunikacijos tinklui Dentsu Aegis Network, Lietuvoje įsteigė biurą, kuris taip pat koordinuos jos veiklą Estijoje ir Latvijoje.
Skaitmeninės komunikacijos sektorius Baltijos šalyse per pastaruosius kelerius metus sparčiai auga. Keičiasi vartotojų įpročiai, jų informacijos kanalų pasirinkimai, auga išmaniųjų įrenginių skvarba, atsiranda daugiau naujų specializuotų skaitmeninių produktų. Verslas ieško efektyvių ir inovatyvių komunikacijos sprendimų, bendrovės veiklos pradžią Lietuvoje grindžia Donatas Tamelis, iProspect Lietuvoje vykdantysis direktorius.Pasak p. Tamelio, bendrovė savo veikloje laikysis vieno pagrindinio principo nesiūlyti klientams standartinių produktų ar jau anksčiau pritaikytų sprendimų, svarbiausias tikslas išsiaiškinti konkretaus kliento poreikius, patarti, kas jam labiausiai naudinga ir sukurti bei įgyvendinti būtent jam pritaikytus skaitmeninius sprendimus.Margus Sameli, Dentsu Aegis Network generalinis direktorius Baltijos šalyse, teigia, jog jų tinklas aktyviai žengia į priekį Baltijos šalių reklamos rinkoje. "Vystydami iProspect, siekiame praplėsti paslaugų spektrą esamiems klientams ir pasiūlyti rinkai inovatyvius bei potencialių klientų poreikius atitinkančius sprendimus, pranešime teigia p. Sameli.Lietuvoje po Dentsu Aegis Network sparnu dar veikia ir žiniasklaidos planavimo agentūros Carat ir Vizeum".Pasaulyje tinklas dirba su stambiausiais pasaulio skaitmeninės rinkodaros užsakovais ir prekės ženklais, tokiais kaip Adidas, Reebok, American Express, Burberry, General Motors, Hilton, Nokia, Shangri-La Hotels & Resorts ir kt.1996 m. JAV įsteigta iProspect šiuo metu veikia 47-iose šalyse ir patenka tarp pasaulio skaitmeninės komunikacijos lyderių.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti