Hibridiniam „Volvo V60“ užtenka rozetės namie

Publikuota: 2014-04-17
Atnaujinta 2015-06-01 13:24
„Verslo žinios“

Dyzelinį iš buitinio elektros tinklo kraunamą „Volvo V60“ hibridą klientams „pačiupinėti“ atvežę kompanijos atstovai nesitiki jo didelio populiarumo Lietuvoje.

Be to, kol kas įgaliotoji „Volvo“ atstovė Lietuvoje UAB „Sostena“ nėra gavusi patvirtinimo, kad galės pardavinėti šį automobilį. Tačiau Algirdas Binkevičius, bendrovės vykdomasis direktorius, atsakingas už „Volvo“ prekės ženklą Lietuvoje, sako, kad kažkiek besidominčių hibridiniu švedų automobiliu yra.Toks, naudojant įprastą naminę rozetę krovimui, hibridas pakraunamas greičiausiai per 3,5 valandos. Vienintelis reikalavimas taikomas elektros lizdui – šis turi būti 16 amperų. Mažesnio amperažo rozetė hibridą kraus kiek ilgiau, pvz., 6A rozetė automobilio bateriją įkrauti turėtų per 7,5 val.

50 „elektrinių“ kilometrų

Vidutinio dydžio prabangus universalas komplektuojamas su 64 AG, 200 Nm sukimo momentą turinčiu elektros varikliu, sukančiu galinius ratus, bei galingiausiu dabar „Volvo“ turimu dyzeliniu varikliu, turinčiu 215 AG ir 440 Nm sukimo momentą. Dyzelinis variklis suka priekinius varančiuosius ratus.Kelionėms naudojant tik automobilio bateriją, su „Volvo“ galima nuvažiuoti maždaug 50 km atstumą, tokiu atveju dyzelinis variklis reikalingas tuomet, kai esant šaltiems orams prireikia pašildyti variklį, įjungti kondicionavimo sistemą, tais atvejais, kai prireikia daugiau galios. Gamintojas skaičiuoja, kad hibridiniu režimu automobilis sunaudoja tik 1,8 l degalų 100 km. Važiuojant tik dyzelinu, vidutinės degalų sąnaudos išauga iki 6,8 l 100 km.Tiesa, mėgautis baterija ir taupiu važiavimu galima pernelyg „neminkant“ akceleratoriaus paminos, mat spustelėjus staigiau, tuojau įsijungia dyzelinis variklis ir visi keturi ratai tampa varančiaisiais. Elgiantis su hibridine pavara švelniai, įmanoma kelias dešimtis kilometrų nuriedėti vien elektra. Deja, bet įsikrauti baterijos iš regeneruotos energijos visiškai nepavyks, taip susigrąžinama tik apie 60% energijos, tad į tinklą grįžus namo ar sustojus prie stotelės hibridą jungti vis tiek teks.Visgi, nuolatos pakraunant bateriją ir stengiantis nemygti akceleratoriaus iš visų jėgų, įmanoma V60 paversti savotišku elektromobiliu. „Volvo“ atstovai tik įspėja, kad automobilis supratęs, jog dyzelinas jo bake sensta, maždaug po pusmečio, imsis jį naudoti dažniau, mat maždaug per tiek laiko keičiasi dyzelino savybės.

Sunkus, bet greitas

Bendras abiejų variklių sukimo momentas perkopia 600 Nm, galia pasiekia beveik 300 AG, tačiau įspūdingų įsibėgėjimo rezultatų hibridas neparodo – iki 100 km/h naudodamas abiejų variklių galią jis įsibėgi per 6,1 sekundes, hibridiniu režimu – per 7,5 sekundes. Visa tai – dėl svorio, mat su baterijomis, gausybe saugumo sistemų „Volvo V60“ hibridas sveria daugiau nei 2 t. Priklausomai nuo variklio ir komplektacijos automobilio svoris svyruoja 250-300 kg daugiau ar mažiau.„Volvo V60“ hibridas gali būti varomas ne tik priekiniais ar galiniais ratais, įmanoma juo važiuoti turint ir visus keturis varančiuosius ratus. Įsijungus visų varančių ratų režimą ir važiuojant iki 150 km/h greičio, veikia visi keturi automobilio ratai, važiuojant greičiau – lieka tik priekiniai varomieji. Hibridinis režimas su visų varančiųjų ratų pavara veikia iki 120 km/h greičio, vėliau taip pat lieka priekiniai varantieji ratai.Norintiems kiek galingesnio variklio „Volvo“ siūlo racionalią išeitį. Už papildomus 3.700 Lt bendrovei priklausantis „Polestar“ padalinys gali variklį „čipuoti“, taip papildomai būtų suteikta dar 15AG ir 40 Nm. Taip greitintas automobilis nepraranda gamyklinės garantijos. Hibrido baterijai taikoma 8 metų garantija, prireikus keitimo, tai kainuotų nepigiai – 18.000 EUR.Geriausios komplektacijos „Volvo V60“ hibridas Lietuvoje kainuoja 210.000 Lt. Analogiškos komplektacijos V60 be hibridinės pavaros kainuotų apie 153.000 Lt.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Lietuviškasis „MyBee“ Estijoje gavo 20 mln. Eur LHV banko finansavimą

Metus veikiančio ir neseniai į Estiją įžengusio startuolio veiklą palaiko solidūs bankų kreditai.

Logistika
2022.08.04
Lėtai įsibėgėjusi vasara tapo atradimų metu: Baltijos šalių pakrantės aktyvaus laisvalaikio mėgėjus užbūrė savo grožiu Verslo tribūna

Gerokai lėčiau nei pernai ar užpernai įsibėgėjęs šiltasis metų sezonas privertė nerimauti kurortų...

Logistika
2022.08.04
Prekyba krinta, o „Toyotą“ įveikęs „Volkswagen“ skelbia apie atsigavimą Premium

Dvejus metus tik automobilių tiekimo ribojamoje naujų automobilių rinkoje – seniai girdėtos žinios apie...

Automobiliai
2022.08.03
„Ferrari“ pelnas antrąjį ketvirtį augo 22%

Italijos „Ferrari“ antradienį pagerino savo 2022-ųjų prognozes, pranešusi, kad antrojo ketvirčio pelnas...

Rinkos
2022.08.02
„Longo Group“ skelbia apie rekordinį pirmąjį pusmetį

Rezultatas aiškinamas skaitmenizacijos poveikiu, kuris naudotų automobilių prekyboje eliminavo fizinius...

Automobiliai
2022.08.01
Vienmotoris „Taycan“ – biudžetinis sprendimas pagal „Porsche“ Premium 6

Šio gamintojo filosofija iš esmės nedera su masine prekyba ir pigiais pasiūlymais, tačiau plečiamoje...

Automobiliai
2022.07.31
2023 metais „Maserati“ lenktyniaus „Fanatec GT2 European Series“ čempionate Verslo tribūna

Modena, Liepos 28 d., 2022 – Dar vienas didelis žingsnis „Maserati“ automobilių sporto strategijoje –...

Vokietijos startuolis kitąmet žada pradėti saulės energija varomo elektromobilio gamybą

Pirmojo serijinio penkiaviečio, saulės energija varomo šeimos automobilio „Sion“ serijinė gamyba turėtų būti...

Automobiliai
2022.07.26
VŽ bando: „Multivan“, hipių dvasios sergėtojas Premium

Septintosios kartos „Microbus“ įpėdinis grįžta prie savo ištakų – jo konstrukcija vėl gimininga lengviesiems,...

Automobiliai
2022.07.24
E-degalų reanimacija vidaus degimo varikliui Premium

Europos Sąjungos (ES) rengiamas nuosprendis vidaus degimo varikliams neduoda ramybės gamintojams – jie ieško...

Automobiliai
2022.07.17
Degalų akcizo karpymo lenktynėse laimi vokiečiai, Lietuva turi šansą Premium 6

Atsigavusi paklausa atslūgus COVID-19 pandemijai ir Rusijos karo Ukrainoje sukeltas šokas naftos rinkoje...

Finansai
2022.07.14
„Peugeot 408“: spjaukite į miesto visureigius Premium 8

Prancūzijos gamintojas pasiūlys elektrifikuotą sprendimą, skirtą nuo SUV tipo automobilių pavargusiems...

Automobiliai
2022.07.03
Pirmoji elektrinė „Toyota“ painiu pavadinimu Premium 6

Ilgą laiką viešai ignoravęs elektros pavarą ir savo veiklą sutelkęs į hibridinių automobilių kūrimą, o...

Automobiliai
2022.07.02
Įtariant taršos duomenų klastojimą, „Hyundai“ ir „Kia“ biuruose Vokietijoje surengti reidai

Vokietijos prokurorai surengė reidus Pietų Korėjos automobilių koncerno „Hyundai“ ir jam priklausančio „Kia“,...

Automobiliai
2022.06.29
2035 m. ES ketina stabdyti automobilių su vidaus degimo varikliais prekybą 1

Šiai priemonei numatomos ir išlygos, ja tikimasi pasiekti Europos tikslus dėl klimato taršos ir iki 2050 m.

Logistika
2022.06.29
„CityBee“ su JAV startuoliu „Qibus“ skina kelią nuotoliniam automobilių valdymui Premium

Nauja technologija jau sukurta ir patikimai veikia, bet jai dar trūksta daugiau bandymų ir parankaus teisinio...

Logistika
2022.06.28
Elektromobilių pirkėjai birželį paprašė per 300.000 Eur kompensacijų 7

Stebimas augantis naujus ir naudotus elektromobilius perkančių fizinių ir juridinių asmenų aktyvumas.

Automobiliai
2022.06.27
„Aston Martin“ žymi naują galios erą ir Gudvudo greičio festivalyje pristato galingiausius savo kūrinius Verslo tribūna 1

• Garsiosiose Gudvudo „hill climb“ lenktynėse „Aston Martin“ pristatys ribotos ir galutinės serijos „V12...

VŽ bando: pirmosios pastangos elektrifikuoti karštą hečbeką Premium

Katalonijoje įkurtas naujausias „Volkswagen“ grupės gamintojas „Cupra“ orientuojasi į kol kas tuštoką...

Automobiliai
2022.06.19
Rusijos automobiliai – be oro pagalvių ir stabdžių antiblokavimo sistemų 14

Rusija bus priversta gaminti automobilius be pagrindinių saugos priemonių, tokių kaip oro pagalvės ir...

Verslo aplinka
2022.06.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku