Labiausiai pastebėta „Tele2“, labiausiai patikusi – „Milka Bubble“ reklama

Per pirmuosius šių metų mėnesius tarp labiausiai pastebėtų reklamų pirmose pozicijose figūruoja daugiausia besireklamuojančio Tele2 prekės ženklų reklamos. Tačiau palankiausiai vartotojai įvertino Milka Bubble reklamą, nors ji ir buvo mažiausiai pastebima, rodo Synopticom Ad Research tyrimas.
Pasak Mindaugo Liaudenskio, rinkos tyrimų ir konsultacijų Synopticom Ad Research vadovo, akivaizdu, jog po pradėtų teisinių ginčų mobilaus ryšio operatoriai Bite ir Tele2, suvokę galimas rizikas ir galbūt nemenkas sąnaudas, atsitraukė nuo tiesioginės konfrontacijos.Bent jau kuriam laikui iš eterio dingo ir reklamos karo vienas pagrindinių herojų turtuolis Poška. Nuo agresyvių ir įžūlių veiksmų, traukiančių auditorijos dėmesį, telekomunikacijų bendrovės sugrįžo prie kito reklamos sėkmės veiksnio išmonės. Nepailstantis Tele2 ir kito jo ženklo Pildyk serialų kūrėjų humoras leidžia naujoms šių serialų serijoms ir vėl lyderiauti tarp labiausiai įsiminusių reklamų, komentuoja p. Liaudenskis. Šiame trejetuke yra ir Bitės prekės ženklo Labas reklama, kuri pasitelkia tikslinėje jaunimo auditorijoje žinomus ir mėgstamus žmones, šį kartą - žinomus radio didžėjus, taip pat žinomą dainą.
Mažesnis biudžetas, mažiau pastebėta
Tuo tarpu naujosios Omnitel pastarajame reklamos tope nefigūruoja. TNS LT reklamos monitoringo duomenys, tik patvirtina šias tendencijas. Pernai per sausį-vasarį 14 vietoje buvę mobiliojo ryšio operatoriai dėl itin suaktyvėjusios reklamos šiais metais šoktelėjo į pirmą vietą.Reklamos apimtis labiausiai didino Bitė, net 203%, Tele2 27%, tuo tarpu Omnitel visai iškrito iš TOP 10 didžiųjų reklamdavių. Bendrovės reklamos biudžetas, TNS LT duomenimis, per pirmuosius 2 šių metų mėnesius smuktelėjo 41%.VŽ kalbintų rinkodaros specialistų vertinimu, tai, jog Omnitel reklamų nematyti dešimtuke, gali būti susiję ir su transliavimo periodiškumu, kita vertus, šioms naujos stilistikos animacinėms reklamoms galbūt trūksta ryškesnio charakterio, jos pernelyg nuosaikios, be ryškesnio humoro ar akį užkabinančių personažų, įvykių.Klaustukų kelia ir Bitės reklamos. Nors rinkodaros biudžetą įmonių grupė gerokai ir išaugino, emocinis pastarųjų reklamų vertinimas yra kiek žemesnis nei vidutinis, tad klausimas, kiek ilgai Bitė savo pagrindinio prekės ženklo reklamose savo idėjas komunikuos taupiais minimalistiniais piešinėliais.Ponas Liaudenskis atkreipia dėmesį ir į SMScredit.lt reklamas su žvėreliais. Jos šiek tiek primena kito finansinių paslaugų prekės ženklo - Swedbank reklamas, - mano p. Liaudenskis.Beje, SMSCredit reklamose kartojasi ne tik žvėrelių motyvas, bet ir Swedbank naudojama spalvinė gama.
Pastebėta ir politinė reklama
Nors politinė kandidatų į prezidentus reklamų kampanija įsibėgėja labai vangiai, per pastaruosius kelis mėnesius, žmonės įsiminė vieno iš jų - Zigmanto Balčyčio reklamas. Tiesa, abiejuose TOP 10 (ir labiausiai pastebėtų, ir labiausiai patikusių) jos rikiuojasi 9-10 vietose.Smagu, jog bent vieno kandidato į prezidentus reklamos jau yra pastebėtos. Palankesniam jų vertinimui galbūt trūksta įdomesnio reklamos išpildymo ar galbūt paties kandidato charizmos, - svarsto p. Liaudenskis.VŽ rašė, jog iki kovo pabaigos televizijos transliavo tik socialdemokratų iškelto p. Balčyčio, Darbo partijos atstovo Artūro Paulausko bei Valstiečių ir žaliųjų sąjungos į prezidento rinkimus deleguoto Bronio Ropės reklamas.Intensyviausiai per televiziją reklamuojasi p. Balčytis. Iki kovo pabaigos jo reklaminių klipų įvairiais kanalais transliuota už 295.594 Lt. Antroje vietoje p. Paulauskas, nedaug atsilikęs nuo lyderio su 244.734 Lt vertės reklama.
Patiko Milkos švelnumas
Tarp labiausiai patikusių paskutiniajame reklamų TOP dešimtuke, kaip rodo Synopticom Ad Research tyrimas - Milka Bubble reklama apie tai, kaip burbuliukai šokolade ir ant grindinio suartina žmones.Ši reklama išnaudoja Lietuvoje gana retą, tuo tarpu pasaulyje gana populiarų visuotinės šventės stilistikos siužetą: kasdienybę staiga kažkas pakeičia, viskas baigiasi visuotine švente, nušvitimu, triumfu, euforija, laime, - kalba p. Liaudenskis.Tiesa, ši "Milka" reklama buvo mažiausiai vartotojų pastebėta.ŠALTINIS: Synopticom Ad Research.Vartotojų apklausa vyko 2014 m. kovo 12-15 d., ji reprezentuoja 2014 m. metų pradžioje rodytas reklamas. Internetu apklausta per 300 respondentų nuo 15 iki 55 m. Lietuvos miestuose ir miesteliuose. Tokiose reklamos monitoringo apklausose siekiama užfiksuoti ryškiausius (angl. top of mind) tendencijas vartotojų atmintyje.
ŠALTINIS: Synopticom Ad Research.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti