Labiausiai pastebėta „Tele2“, labiausiai patikusi – „Milka Bubble“ reklama

Publikuota: 2014-04-14
Atnaujinta 2015-06-01 12:53
svg svg
„Verslo žinios“

Per pirmuosius šių metų mėnesius tarp labiausiai pastebėtų reklamų pirmose pozicijose figūruoja daugiausia besireklamuojančio „Tele2“ prekės ženklų reklamos. Tačiau palankiausiai vartotojai įvertino „Milka Bubble“ reklamą, nors ji ir buvo mažiausiai pastebima, rodo „Synopticom Ad Research“ tyrimas.

Pasak Mindaugo Liaudenskio, rinkos tyrimų ir konsultacijų „Synopticom Ad Research“ vadovo, akivaizdu, jog po pradėtų teisinių ginčų mobilaus ryšio operatoriai – „Bite“ ir „Tele2“, suvokę galimas rizikas ir galbūt nemenkas sąnaudas, atsitraukė nuo tiesioginės konfrontacijos.„Bent jau kuriam laikui iš eterio dingo ir reklamos karo vienas pagrindinių herojų – turtuolis Poška. Nuo agresyvių ir įžūlių veiksmų, traukiančių auditorijos dėmesį, telekomunikacijų bendrovės sugrįžo prie kito reklamos sėkmės veiksnio – išmonės. Nepailstantis „Tele2“ ir kito jo ženklo „Pildyk“ serialų kūrėjų humoras leidžia naujoms šių serialų serijoms ir vėl lyderiauti tarp labiausiai įsiminusių reklamų, – komentuoja p. Liaudenskis.– Šiame trejetuke yra ir „Bitės“ prekės ženklo „Labas“ reklama, kuri pasitelkia tikslinėje jaunimo auditorijoje žinomus ir mėgstamus žmones, šį kartą - žinomus radio didžėjus, taip pat žinomą dainą“.

Mažesnis biudžetas, mažiau pastebėta

Tuo tarpu naujosios „Omnitel“ pastarajame reklamos tope nefigūruoja. TNS LT reklamos monitoringo duomenys, tik patvirtina šias tendencijas. Pernai per sausį-vasarį 14 vietoje buvę mobiliojo ryšio operatoriai dėl itin suaktyvėjusios reklamos šiais metais šoktelėjo į pirmą vietą.Reklamos apimtis labiausiai didino „Bitė“, net 203%, „Tele2“ – 27%, tuo tarpu „Omnitel“ visai iškrito iš TOP 10 didžiųjų reklamdavių. Bendrovės reklamos biudžetas, TNS LT duomenimis, per pirmuosius 2 šių metų mėnesius smuktelėjo 41%.VŽ kalbintų rinkodaros specialistų vertinimu, tai, jog „Omnitel“ reklamų nematyti dešimtuke, gali būti susiję ir su transliavimo periodiškumu, kita vertus, šioms naujos stilistikos animacinėms reklamoms galbūt trūksta ryškesnio charakterio, jos pernelyg nuosaikios, be ryškesnio humoro ar akį užkabinančių personažų, įvykių.Klaustukų kelia ir „Bitės“ reklamos. Nors rinkodaros biudžetą įmonių grupė gerokai ir išaugino, emocinis pastarųjų reklamų vertinimas yra kiek žemesnis nei vidutinis, tad klausimas, kiek ilgai „Bitė“ savo pagrindinio prekės ženklo reklamose savo idėjas komunikuos taupiais minimalistiniais piešinėliais.Ponas Liaudenskis atkreipia dėmesį ir į „SMScredit.lt“ reklamas su žvėreliais. „Jos šiek tiek primena kito finansinių paslaugų prekės ženklo - „Swedbank“ reklamas, - mano p. Liaudenskis.Beje, „SMSCredit“ reklamose kartojasi ne tik žvėrelių motyvas, bet ir „Swedbank“ naudojama spalvinė gama.

Pastebėta ir politinė reklama

Nors politinė kandidatų į prezidentus reklamų kampanija įsibėgėja labai vangiai, per pastaruosius kelis mėnesius, žmonės įsiminė vieno iš jų - Zigmanto Balčyčio reklamas. Tiesa, abiejuose TOP 10 (ir labiausiai pastebėtų, ir labiausiai patikusių) jos rikiuojasi 9-10 vietose.„Smagu, jog bent vieno kandidato į prezidentus reklamos jau yra pastebėtos. Palankesniam jų vertinimui galbūt trūksta įdomesnio reklamos išpildymo ar galbūt paties kandidato charizmos“, - svarsto p. Liaudenskis.VŽ rašė, jog iki kovo pabaigos televizijos transliavo tik socialdemokratų iškelto p. Balčyčio, Darbo partijos atstovo Artūro Paulausko bei Valstiečių ir žaliųjų sąjungos į prezidento rinkimus deleguoto Bronio Ropės reklamas.Intensyviausiai per televiziją reklamuojasi p. Balčytis. Iki kovo pabaigos jo reklaminių klipų įvairiais kanalais transliuota už 295.594 Lt. Antroje vietoje – p. Paulauskas, nedaug atsilikęs nuo lyderio su 244.734 Lt vertės reklama.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Patiko „Milkos“ švelnumas

Tarp labiausiai patikusių paskutiniajame reklamų TOP dešimtuke, kaip rodo „Synopticom Ad Research“ tyrimas - „Milka Bubble“ reklama apie tai, kaip burbuliukai šokolade ir ant grindinio suartina žmones.„Ši reklama išnaudoja Lietuvoje gana retą, tuo tarpu pasaulyje gana populiarų „visuotinės šventės“ stilistikos siužetą: kasdienybę staiga kažkas pakeičia, viskas baigiasi visuotine švente, nušvitimu, triumfu, euforija, laime“, - kalba p. Liaudenskis.Tiesa, ši "Milka" reklama buvo mažiausiai vartotojų pastebėta.ŠALTINIS: „Synopticom Ad Research“.Vartotojų apklausa vyko 2014 m. kovo 12-15 d., ji reprezentuoja 2014 m. metų pradžioje rodytas reklamas. Internetu apklausta per 300 respondentų nuo 15 iki 55 m. Lietuvos miestuose ir miesteliuose. Tokiose reklamos monitoringo apklausose siekiama užfiksuoti ryškiausius (angl. top of mind) tendencijas vartotojų atmintyje.

ŠALTINIS: „Synopticom Ad Research“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
2022.05.18
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Prekybininkams ir tiekėjams – nauja darbų lavina: pokyčiai konkurencijos teisėje koreguos sutartis Premium

Europos Komisija (EK) patvirtino naujas taisykles, taikomas vertikaliesiems susitarimams, kurios pakeis...

Prekyba
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
„Kesko Senukai“ traukiasi iš verslo Baltarusijoje

Su Rusija visus verslo santykius karo pradžioje nutraukę „Kesko Senukai“ sustabdė veiklą Baltarusijoje ir...

Prekyba
2022.05.16
„McDonald‘s“ parduoda verslą Rusijoje

Greitojo maisto restoranų „McDonald‘s“ valdytoja pirmadienį pranešė siekianti parduoti savo verslą Rusijoje.

Prekyba
2022.05.16
Ko galima pasimokyti iš „Vinted“ duomenų apsaugos istorijos Premium

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„Peek&Cloppenburg“: augant lojalių klientų skaičiui, dairomės vietų naujoms parduotuvėms Premium

Vokietijos drabužių ir aksesuarų prekybos bendrovė „Peek&Cloppenburg“, pernai Lietuvoje pardavusi prekių už...

Prekyba
2022.05.14
Dešimtys tūkstančių potencialių vartotojų: parduotuvėse daugėja slavakalbių Premium

Ekonomistų vertinimu, drabužių ir avalynės pardavėjai gali planuoti didesnes apyvartas ne tik dėl to, kad po...

Prekyba
2022.05.13
Baltarusiškas klonas „Bela-cola“ ruošiasi Rusijoje pakeisti „Coca-Colą“ Premium 1

Nuo vasario pabaigos Minsko gaiviųjų gėrimų gamykla 50% padidino gaiviųjų gėrimų tiekimą Rusijai ir tikisi...

Pramonė
2022.05.12
Vilniaus Rotušės valdytojas: trečias konkursas parodė, kad nuomininko teks ieškoti, kai stabilizuosis geopolitinė situacija Premium

261 kv. m patalpos Rotušės pastate, kuriame anksčiau veikė restoranas „Žuvinė“, jau daugiau kaip metus...

Prekyba
2022.05.12
Kitoks turgus: Paupyje pasiekė 7,5 mln. Eur apyvartą, Benedikto turgus planuoja plėtrą Premium

Įprastoms turgavietėms atsigaunant po pandemijos klesti ir visiškai kitokių koncepcijų objektai, kurie irgi...

Prekyba
2022.05.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku