Kaip paskatinti kūrybiškumą

Kūrybiški darbuotojai tai kelias į konkurencinį pranašumą, verslo augimą ir aukštesnius ilgalaikius finansinius rezultatus. Neseniai Deloitte paskelbtos apklausos duomenimis, 78% jauniausios dirbančios kartos atstovų pažymėjo, kad rinkdamiesi darbdavį atsižvelgia į tai, kiek organizacijoje yra skatinamas kūrybiškumas ir inovacijos.
Atrinkite kūrybišką potencialą turinčius darbuotojus: naudokite asmenybės testus, matuojančius asmenines savybes, naudingas kūrybiškumui; per interviu klauskite kūrybiškų sprendimų pavyzdžių; užduokite namų darbų kūrybiškai išspręsti su darbu susijusią arba nesusijusią užduotį.
Pagal galimybes sudarykite sąlygas darbuotojams spręsti iškilusias klientų ar organizacijos problemas ir ieškoti naujų. Daugiau idėjų visada geriau nei mažiau. Jei nebus 100 vidutiniškų idėjų, negausite ir tų dviejų originalių, kurias norėtumėte įgyvendinti.
Suteikite galimybių darbuotojams pasirinkti darbo užduotis, laiką, darbo užduočių eigą, būdus ir vietą. Autonomija darbe didina vidinę motyvaciją vieną iš svarbiausių kūrybišką elgesį skatinančių veiksnių.
Dalinkitės informacija apie įmonės strategiją ir finansinius rodiklius.
Įdiekite IT platformą arba esamoje integruokite funkciją, kuri leistų darbuotojams tiekti pasiūlymus ir siūlyti naujų idėjų.Pripažinkite naujas darbuotojų idėjas, skelbkite įvairius idėjų konkursus ir apdovanokite nugalėtojus.
Suteikite asmeninį, o ne standartinį grįžtamąjį ryšį apie pasiūlytas idėjas. Tai gali būti asmeninis elektroninis laiškas, skambutis ar pokalbis, tačiau ypatingai svarbu, kad jis įvyktų.Tobulinkite idėjas kartu su darbuotojais ir skatinkite juos keistis idėjomis tarpusavyje: internetinėje erdvėje, per susirinkimus, asmeninius pokalbius. Dažnai sėkminga idėja nėra pirmoji, bet ta, kuri yra vėliau patobulinama.
Investuokite į biuro interjero kūrimą, kurkite socializavimosi taškus, siūlykite patys ir palaikykite kitų darbuotojų iniciatyvas, kurios stimuliuotų pozityvias emocijas, skatintų nestandartinį mąstymą.
Palaikykite darbuotojų pažinčių rato plėtimą už organizacijos ribų: skatinkite dalyvavimą konferencijose ir kituose renginiuose: netiesiogiai su darbu susijusios žinios ir patirtis svarbūs kūrybiškumo energijai. Dažnai naujos idėjos gimsta bendraujant su klientais, partneriais ar net su asmenimis, visiškai nesusijusiais su jūsų verslu.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Vadyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti