Tyrimas: daugiau kaip pusei pirkėjų renkantis prekę svarbiausia kokybė
Daugiau kaip 50% pirkėjų renkantis produktą svarbiausias kriterijus yra kokybė. Kaina aktualiausia daugiau kaip trečdaliui respondentų. Prekės ženklas, gamintojas, produkto ekologiškumas ar šalis, kurioje jis buvo pagamintas, klientams yra mažiau svarbūs.
Dauguma žmonių į parduotuvę keliauja 3-5 kartus per savaitę (42%), penktadalis užsuka kasdien. Pusė apklaustųjų parduotuvėje užtrunka iki valandos, 40% iki pusvalandžio, parodė šių metų vasarį prekybos tinklo Maxima atlikta elektroninė klientų apsipirkimo įpročių apklausaDaugiau kaip trečdaliui labiausiai patinka apsipirkinėti po vieną. Su šeima į parduotuvę eina 27% apklaustųjų, o populiariausias laikas apsipirkimui vakaras, po darbo (55%).Apsipirkdami lietuviai dažniausiai išleidžia nuo 50 iki 100 Lt.Akcijų pasiūlymais parduotuvėje visada pasinaudojantys teigė daugiau kaip 40% apklaustųjų, panašus respondentų skaičius tokiais pasiūlymais pasinaudoja kartais. Beveik 70% apklausos dalyvių atsakė, kad nuolaidos juos paskatina pirkti daugiau.Kasdien į Maximos parduotuves užsuka apie 500.000 klientų.Klientų apsipirkimo įpročių tyrimas buvo atliktas 2014 m. vasarį. Į elektroninės anketos klausimus atsakė daugiau kaip 3.800 žmonių, iš kurių 86% moterų, 14% vyrų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti