Danai Lietuvoje investuos į tekstilės prekės ženklą

Danijos bendrovės JBS Textile Group A/S valdoma Kazlų Rūdos apatinio trikotažo siuvimo UAB VIP ieško galimybių plėstis Lietuvoje. Dalį užsakymų, nespėdama jų vykdyti pati, bendrovė jau perleidžia kitoms įmonėms.
Pasak Tomo Tumyno, apatinio trikotažo gamybos VIP direktoriaus, bendrovė užsakymų turi tiek, kad nespėja vykdyti.Pradėjome duoti darbo kitoms siuvykloms, sudarėme sutartį su viena Marijampolės rajone veikiančia bendra Lietuvos ir Danijos bendrove, apie naują partnerį užsiminė p. Tumynas.Įmonės akcininkai yra pasiryžę investuoti į plėtrą Lietuvoje. Viena iš galimybių įsigyti prekės ženklą, gaminantį apatinį trikotažą arba kojines.Dairomės, matome, kad kai kurios tekstilės įmonės vargsta, kovoja už būvį, mažėja jų prekės ženklų pardavimų dalis, neturi nuolatinių užsakovų, tenka dirbti su smulkiais užsakymais, kurie nuolat keičiami, apie potencialią įmonę, į kurią vertėtų investuoti, kalba p. Tumynas. Kita galimybė įsigyti sandėlius Rytų Europoje.Jo teigimu, svarstomos plėtros galimybės ir kitose Baltijos šalyje Latvijoje, Estijoje.Nesame ėmę nė vienos paskolos, nesame prašę paramos iš ES struktūrinių fondų. Į plėtrą iki šiol investavome vien savo lėšas, p. Tumynas sako, kad naujam investiciniam etapui bendrovė yra pasirengusi.Praėjusių metų rudenį VIP pradėjo platinti JBS Textile Group A/S produkciją Baltijos šalyse. Projektui pasiteisinus, artimiausiu metu planuojama žengti į Rusijos, Baltarusijos, Ukrainos ir Kazachstano rinkas.Vienas sėkmingiausių produktų profesionalaus portugalų futbolininko Christiano Ronaldo vardinis apatinis trikotažas ir kojinės. Didėja Marathon ir Olympia linijos gaminių pardavimai.Neseniai Prisma tinkle pristatėme pirmos pasaulio teniso raketės Caroline Wozniacki apatinio trikotažo liniją, apie produkciją pasakojo p. Tumynas.Paklaustas apie konkurencinę aplinką, verslininkas pabrėžė, kad visi užsakymai atkeliauja iš Danijos, ieškoti užsakovų ar rūpintis naujų gaminių kūrimu nereikia.Nesiderime su prekybos centrais, nesiekiame gaminti jų prekės ženklų produkcijos, darbo turime daugiau nei galime padaryti. Tačiau prekybos srityje konkurencija milžiniška. Tenka konkuruoti ir su produkcija iš Vakarų, ir su pigesniais lietuviškai, kiniškais gaminiai, kalbėjo p. Tumynas.Praėjusiais finansiniais metais, kurie bendrovėje prasideda spalio 1 d. ir baigiasi rugsėjo 30 d., VIP gavo 5,79 mln. Lt pardavimo pajamų. Didžiąją jų dalį (5,14 mln. Lt) sudarė pajamos iš siuvimo, mažesnę sukirpimo paslaugos (650.978 Lt).Bendrovės grynasis pelnas lyginamuoju laikotarpiu smuktelėjo 8,3%: nuo 1,2 užpernai iki 1,1 mln. Lt pernai.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pramonė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti