Keturi „Volkswagen Golf“ sėkmės dešimtmečiai

Volkswagen gamintojai švenčią garbingą 40-mečio sukaktį, kai buvo pradėtas gaminti legendinis Volkswagen Golf.
Nuo 1974-ųjų iki 40-mečio jubiliejaus nuo surinkimo konvejerio nuriedėjo net 30 mln. šio modelio automobilių. Jo gamyba vis dar tęsiama.Pastarųjų dešimtmečių Golf raida tampriai susijusi su visos automobilizacijos pažanga, pradedant savo laiku tobuliausia pirmosios kartos VW Golf priekinių ratų pavara, dyzelinių TDI variklių debiutu trečiosios kartos VW Golf, ECS stabilumo sistemos ir DSG transmisijos įdiegimu ketvirtosios kartos Golf ir baigiant saugiausios naujovės pakartotinio smūgio apsaugos stabdžio įdiegimu paskutinės į jau septintosios kartos VW Golf.
Golf I (gamintas nuo 1974 iki 1983 m.)
1974-ieji Volkswagen bendrovei buvo didelių permainų laikotarpis. Kuriant pirmosios kartos Golf pereita nuo legendinio vabalo su gale įmontuotu oru aušinamu varikliu, prie kompaktiško trijų arba penkių durų hečbeko, su priekyje įmontuotu vandeniu aušinamu motoru, ir tuo metu vyravusių kampuotų formų kėbulu be aiškiai išreikštų ratų arkų.Kėbulo išvaizdą sukūrė legendinis italų dizaineris Giorgio Giugiaro, o pats Volkswagen Golf greitai tapo naujos kompaktiškų automobilių klasės pradininku.
Golf II (nuo 1983 iki 1991 m.)
Jei pirmosios kartos VW Golf diktavo klasės kėbulo dizaino kryptį, tai antros kartos Golf tapo klasės technologijų kelrodžiu. Jo dizainas nuo pirmtako kito nedaug ir buvo tik sumodernintas, tačiau jo variklių ir kitų agregatų sferoje vyko tikra revoliucija. 1984 m. pradėti montuoti išmetimo dujų katalizatoriai, o 1986 m. ABS sistema ir visų ratų pavara. Būtent nuo šios kartos visi kompaktiški hečbekai tapo priskiriami Golf klasei.
Golf III (nuo 1991 iki 1997 m.)
Su trečiąja Golf karta 1991 m. prasidėjo masinio saugos priemonių diegimo era. 1992 m. VW Golf III tapo pirmuoju serijinės gamybos automobiliu su priekinėmis saugos oro pagalvėmis. Visiškai atnaujintas kėbulas buvo ne tik modernaus dizaino, bet ir pasižymėjo ypač gera pasyviąja sauga. 1993 m. į Volkswagen Golf pradėta montuoti TDI turbodyzelinius varikius.
Golf IV (nuo 1997 iki 2003 m.)
Vėl šiek tiek atnaujintas dizainas, nuo 1998 m. pradėtas montuoti elektroninio stabilumo paketas (ECS), o nuo 2002 m. DSG transmisija su automatizuota pavarų dėže ir dviguba sankaba.
Golf V (nuo 2003 iki 2008 m.)
Pritaikius naujas kėbulo gamybos technologijas, 5 kartos VW Golf kėbulas tapo 35% standesnis nei pirmtako. 2007 m. pristatytas ekonomiškasis Golf TDI BlueMotion, vidutiniškai sunaudodavęs tik 4,5 l degalų 100 km kelio.
Golf VI (nuo 2008 iki 2012 m.)
Dėl geresnių pasyviojo saugumo rodiklių Golf VI gavo aukščiausiąjį Euro NCAP saugumo įvertinimą 5 žvaigždutes. Po variklio gaubtu montuojami pažangūs TSI benzininiai varikliai, o turbodyzelinius TDI imta komplektuoti su common rail sistemomis. Naujieji Golf TDI BlueMotion pasižymėjo mažesnėmis degalų sąnaudomis 3,8 litro degalų 100 km kelio, t.y., 0,7 l mažiau už pirmtaką.
Golf VII (nuo 2012m.)
Septintosios kartos Golf tapo 100 kg lengvesnis ir vidutiniškai 23% ekonomiškesnis nei pirmtakas. Jo trečiosios kartos Golf TDI BlueMotion modifikacija pasižymėjo dar mažesnėmis degalų sąnaudomis tik 3,2 l degalų 100 km kelio, t.y., 0,6 l mažiau už pirmtaką.Saugos ir komforto priemonių sąrašą papildė daugybė vairavimo pagalbos sistemų, kurios iki šiol buvo montuojamos tik į aukštesnių klasių automobilius. Septintosios kartos VW Golf įdiegtas vadinamasis pakartotinio smūgio apsaugos stabdys, sumažinantis avarijos padarinius saugodamas automobilį nuo pakartotinių susidūrimų. Ši saugos priemonė pelnė daugybę apdovanojimų ir prestižinių įvertinimų.2014 metais Golf modifikacijų paletę papildė e-Golf elektromobilis, viena akumuliatoriaus įkrova nuvažiuojantis iki 190 km. Jį jau galima įsigyti visose Volkswagen atstovybėse. Šį rudenį į prekybos sales įriedės Golf GTE įkraunamas hibridas, pagal NEDC metodiką sunaudojantis tik 1,5 l benzino 100 km kelio, o važiuojant vien tik elektra su viena akumuliatoriaus įkrova įveikiantis iki 50 km kelio.Šiuo metu Volkswagen Golf automobiliai gaminami Volfsburge ir Cvikau (Vokietija), Fošane (Kinija) ir Puebloje (Meksika).
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti