Derina kitokį stilių ir sveikatą

Darbuotojus reikia rinktis atsakingai, nes nuo jų priklauso, ar klientams bus tinkamai pristatyta verslo idėja. Ne tik bendraujantys, besidomintys miesto gyvenimu, bet ir sportiški pagal tokius kriterijus komandą formavo Aidas Akcijonaitis, UAB The Juice Room direktorius.
Verslo idėją brandinome dvejus metus. Pernai gruodžio mėnesį sulčių ir užkandžių baras duris atvėrė prekybos centre Gedimino 9. Patalpų ieškojome Vilniaus senamiestyje, tačiau nesėkmingai. Į prekybos centrą užsuka daug žmonių, esame matomi, todėl verslui tai naudinga, sako pašnekovas.
Besirūpinantiems savimi
Ponas Akcijonaitis tikisi, kad barą pamėgs miestiečiai, kurie nenumoja ranka į savo mitybą.Čia lankytis turėtų būti aktualu visiems, besirūpinantiems savimi. Orientuojamės į miestiečius, progresyvų jaunimą, kuriems svarbu, ką jie geria ir ką valgo. Tai skelbia ir baro šūkis padaryk ką nors gero sau, klientus apibūdina direktorius.Bare galima atsigerti šviežiai spaustų sulčių, pasistiprinti čia pat pagamintais sumuštiniais. Beje, duona sumuštiniams kepama pagal specialų receptą.Sulčių kokteiliai bare pavadinti maloniais ausiai pavadinimais: Jaunystės injekcija, Jaunoji Meri, Karališkas kraujas ir pan.Norėjome, kad pavadinimai būtų linksmi. Pavyzdžiui, Geležinis vilkas kokteilis su burokėliais, kuriuose gausu geležies, pavadinimų prasmę aiškina pašnekovas.Kokteiliai pavadinti skambiais lietuviškais pavadinimais, tačiau barui duotas angliškas. Pasak p. Akcijonaičio, registruojant įmonę paaiškėjo, kad nemažai norimų pavadinimų jau užimta, taigi teko ieškoti alternatyvų.
Reikalavimai personalui
Nieko nauja, kad gerų darbuotojų stinga. Pono Akcijonaičio žodžiais, jei pasikalbi su 100 žmonių, tikėtina, kad bent kelis tinkamus darbuotojus rasi.Pas mus dirba 5 žmonės. Formuodami personalą, norėjome, kad žmonės atitiktų tam tikrus kriterijus: domėtųsi kultūriniu ir naktiniu miesto gyvenimu, sportu, kinu, teatru, energingai bendrautų su pirkėjais, vardija pašnekovas.Kol kas įmonė rinkodarai aktyviai išnaudoja socialinius tinklus, rengia akcijas, kuriose praeivius gatvėje vaišina sultimis.Tokios akcijos labai veiksmingos. Praeiviams duodame tuščią stiklinę ir kortelę. Žmogus turi pats ateiti į barą ir pasiimti sulčių. Smagu, kad daug žmonių atėjo į barą, sėkminga rinkodaros akcija džiaugiasi p. Akcijonaitis.Ateityje planuojama prisijungti prie mieste vykstančių sporto renginių, pavyzdžiui, dviračio maratonų.Atsinaujinęs prekybos centras oficialiai atidarymą švęs kovo 29 dieną, tada bus galima pagalvoti apie aktyvesnę rinkodarą, apibendrina verslininkas.Vietų, kur galima išgerti šviežių sulčių, sostinėje yra, pasak p. Akcijonaičio, The juice room skiriasi tuo, kad parduoda ne tik sultis, bet ir kuria nuotaiką.Mūsų darbuotojai linksmai bendrauja su klientais, bare garsiai skamba muzika, mes kuriame nuotaiką, malonią atmosferą, sako verslininkas, paklaustas, kaip ketina konkuruoti su panašiomis įstaigomis.Jau galvoja apie plėtrąĮkurti barą prireikė 2 mėnesių. Anot pašnekovo, daugiausia prireikė investuoti į baro įrangą.Viską galima įrengti du kartus brangiau arba du kartus pigiau, investicijų sumos nedetalizuoja verslininkas.Ponas Akcijonaitis džiaugiasi, kad pasirinktas verslo modelis pasiteisino, ir jau mąsto apie plėtros galimybes.Per 4 mėnesius, kai veikia baras, viskas vyksta taip, kaip planavome. Galvojame atidaryti dar vieną tokį patį barą Vilniuje, planais dalijasi verslininkas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti