Apie rinkodaros efektyvumą – iš specialistų lūpų

"Žmonės tingi galvoti, mąstyti ką rinktis, tačiau mėgsta lyginti. Svarbiausia pajusti ką daro, kaip elgiasi jūsų vartotojai ir tiksliai žinoti ką norite pakeisti. Svarbu ne vien ką jie perka, bet ir kaip perka", - teigia p. Southgate.Ugnius Jankauskas, "Verslo žinių" generalinis direktorius, tardamas konferencijos atidarymo žodį, kalbėjo, jog technologijos ir rinkodara yra tos papildomos pridėtinės vertės, kurios augina šalies ekonomiką.
Nematome, kas šalia Ponas Southgate priduria, jog dažnai net nematome, kas vyksta mūsų akyse. "Kartais nepamatome net ir labai didelių pasikeitimų, ypatingai tų, kurių nesitikime", - kalba p. Southgate.Adhil Patel, TNS verslo įžvalgų vadovas iš Pietų Afrikos, skaičiuoja, jog žmonių galvose paprastai vienu metu "gyvena" viso labo tik beveik 4 prekių ženklai ir labai artimu spinduliu visada sukasi keli konkurentų ženklai."Tad kaip sugebėsite įtraukti ir suvilioti savo potencialų vartotoją, tiek sėkmingas bus Jūsų prekės ženklas", - kalba p. Patel."Password 2014 m." be konferencijos pranešimų prekių ženklų, rinkodaros efektyvumo, psichologijos tematika bus pristatytos ir renkamos efektyviausios lietuviškos rinkodaros kampanijos.Kartu bus paskelbti ir "Metų prekės ženklo 2014 m." nugalėtojai sėkmingiausius praėjusius metus skaičiavę prekių ženklai Lietuvoje.Plačiau "Password 2014" pranešėjų temomis - pirmadienį "VŽ Premium".
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti