„Lemon Labs“ pajamas augino „Manodrabužiai.lt“

Mobiliųjų technologijų bendrovė Lemon Labs skelbia 2013 m., palyginti su 2012-aisiais, apyvartą padidinusi daugiau nei tris kartus, nuo 0,3 mln. Lt iki 0,95 mln. Lt.
Tomas Dirvonskas, Lemon Labs direktorius ir vienas iš bendrovės įkūrėjų, sako, kad apie 10% pajamų gauta iš produktų, o likusi dalis iš paslaugų pardavimo.75% pajamų bendrovė gavo iš eksporto. Lemon Labs šiuo metu dirba aštuoni darbuotojai. Beveik pusę visos praėjusių metų apyvartos mums leido pasiekti viena klientė pradedančioji įmonė Vinted (Lietuvoje UAB Manodrabužiai.lt). 2012 m. pabaigoje jie mus pasikvietė, kad įvestume prekyvietę į mobiliųjų technologijų pasaulį. Dirbome metus. Buvome jų mobili komanda, kuri kūrė produkto koncepciją, vartotojo patirtį, dizainą ir atliko programavimo darbus. Prieš metus Vinted neturėjo programėlės, o šiandien jos išleistos, rodos, jau šešiomis kalbomis ir gerokai daugiau nei pusė vartotojų įmonę pasiekia per aplikacijas, sėkme džiaugiasi p. Dirvonskas.
Taikosi į bankus ir prekybą
Kiti reikšmingi Lemon Labs projektai ir praėjusių metų įvykiai, anot įmonės vadovo, yra mobilių tarpusavio atsiskaitymų programėlės (mobiliosios piniginės VŽ) Paysera sukūrimas ir TV Gido programėlės pardavimas bendrovei Žurnalų leidybos grupei.Darbas su Paysera (EVP International platformos Mokėjimai.lt prekių ženklas tarptautinei rinkai) leido mums užimti tvirtą poziciją naujame finansų ir bankų verslo sektoriuje. Taip pat užmezgėme bendradarbiavimą su Barclays, bendraujame ir su Lietuvos bankais, pasakoja p. Dirvonskas.Jo teigimu, Lemon Labs kol kas nekeis nei krypties, nei verslo modelio. Pagrindiniai įmonės klientai išliks verslininkai, kurie pagrindinę veiklą vykdo elektroninėje erdvėje ir nori žengti į mobiliąją erdvę, tačiau neturi reikiamos komandos ir pakankamai žinių. Lemon Labs tokiems klientams gali pasiūlyti tiek programėlių kūrimo, tiek tobulinimo ir priežiūros paslaugų.
Naujas sprendimas
Bendrovė ketina plėsti produktų portfelį. VŽ jau rašė, kad Lemon Labs kuria sprendimą Beacon Lab, neleisiantį pasimesti parodose, oro uostuose ir prekybos centruose.Bluetooth low energy (Bluetooth LE) pagrindu veikiantis sprendimas Beacon Lab leis sukurti uždarų patalpų pavyzdžiui, prekybos centrų, oro uostų ar muziejų žemėlapius ir nustatyti vartotojo buvimo vietą jose bei transliuoti jam atitinkamas reklamas.Artimiausiu metu tai bus pagrindinis bendrovės projektas. Ponas Dirvonskas net svarsto galimybę pritraukti papildomų investicijų šiam sprendimui plėtoti, mat panašius projektus kurti imasi ir didieji mobiliųjų technologijų rinkos dalyviai. Jei pastarųjų gaminiai į rinką patektų pirmieji, konkuruoti būtų beveik neįmanoma. Tad lietuviai, norėdami konkuruoti tarptautinėje rinkoje, turėtų joje būti pirmi. Beje, Beacon Lab pateko į Europos inovacijų konkursą Hello Tomorrow. Iš daugiau nei 1.200 kandidatų vilniškė bendrovė atsidūrė tarp 25 geriausiųjų.Straipsnis publikuotas VŽ Premium.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti