Ko nenori moterys

Su kosmetikos gamintoju Serge'u Louis Alvarezu (Prancūzija), profesionalams skirtos makiažo linijos SLA kūrėju, kalbėjomės rimtai ir nerimtai. Rimtai apie Ukrainą, ekologiją ir moterų įvaizdį reklamoje, o nerimtai apie tai, kokias spalvas šis pavasaris neša ir ko nori moterys juk į šį klausimą nėra atsakymo.
Ponas Alvarezas su kosmetika dirba nuo jaunystės, makiažą darė operos ir kituose teatruose, filmavimo aikštelėse. 9 dešimtmečio viduryje jis pasigedo rinkoje tinkamų produktų, būtent makiažo pagrindo, ant kurio būtų galima lengvai lipdyti visą kitą reikalingą grožį, tad ėmė ir pats tokį sukūrė. Mat jis ir chemikas, šiuos mokslus krimtęs prieš nerdamas į grožio industriją.
Pokalbį iš tikrųjų pradėjome nuo Ukrainos paklaustas, kaip laikosi, p. Alvarezas pirmu sakiniu išreiškė nuogąstavimus dėl šios šalies. Jo žmona ukrainietė, jis pats turi klientų Rusijoje, ir ši tema jam išties nejauki.Lietuviai geri studentai
Lietuvoje p. Alvarezas lankėsi trečią kartą, šįsyk ketindamas padirbėti kosmetikos platinimo klausimais. SLA turi dvi produktų linijas, viena iš jų skirta profesionalams, kita mėgėjams, jei taip galima pavadinti eilinius vartotojus.
Pašnekovas pabrėžia besistengiantis vienose rankose išlaikyti gamybą, prekybą ir edukaciją. Prekybą sąlygiškai, mat jo produktais prekiauja įvairūs butikai, kosmetikos ir parfumerijos smulkios parduotuvės, derančios prie SLA koncepcijos. Kosmetiką kompanija gamina savo laboratorijoje Pietų Prancūzijoje. Dėl edukacijos SLA turi tris akademijas Paryžiuje, Sidnėjuje ir
Vilniuje, jose moko profesinių paslapčių, studentus vedasi į televizijos studijas, koncertų sales, čia jie praktikuojasi kurti makiažą.
Gyvenimas, šypteli p. Alvarezas, paklaustas, kodėl įsteigęs akademijas Prancūzijoje ir Australijoje, pasuko į Vilnių. Susidarė palankios aplinkybės. Dabar atsidarysime Šveicarijoje, Ispanijoje.
Anot jo, lietuviai studentai ypač smalsūs, trokšta žinių, bet turi ir kuklumo, mažiau būdingo studentams Paryžiuje.
Išties malonu kalbėti žmonėms, kurie tuo metu nežiūri į lubas, nusijuokia pašnekovas. Išmokęs kurti makiažą, gali dirbti su prekių ženklais, teatre, televizijoje, filmavimo aikštelėse, mados šou, kosmetikos parduotuvėse, gali tiesiog turėti klienčių ir daryti joms makiažą.Įdomu, ko reikia, kad taptum makiažo specialistu.
Kaip ir su bet kuria specialybe, turi mėgti savo darbą. Ir būti dosnus, kitaip tariant, pamiršti save ir dirbti kliento labui, net jeigu jūsų nuomonės nesutampa. Mėgstu mėlyną spalvą, bet jei tu jos nemėgsti, tavo akių ja neryškinsiu. Turi orientuotis į taikinį moterį, verslo vadovę, fotografę, finansininkę. Mes ne menininkai, mes technikai, šypteli jis.
Ponas Alvarezas studijavo mikrobiologiją, chemiją, mėgo ir piešti. Susipažinęs su vienu filmų specialiųjų efektų kūrėju, jis irgi pradėjo dirbti filmavimo aikštelėje, pirmiausia kaip fotografas, paskiau kaip specialiųjų efektų kūrėjas (efektais jis vadina specialų grimą), dar vėliau ėmė kurti savo kosmetiką.
Neradau tinkamų priemonių darbui, paaiškina jis. Pirmas mano produktas buvo makiažo pagrindas, mat anuomet visi naudojo Nivea pagrindą, man per lipnų ir per riebų. Jam reikėjo pagrindo, maitinančio odą, bet jos neriebinančio, kad, patepus klijų, būtų galima dėti sunkesnį grimą. Sukūręs vieną produktą, jis ėmėsi antro, įsivažiavo ir galiausiai kosmetikos gamyba tapo pagrindine jo veikla.Kaip keičiasi rinka
Pasak pašnekovo, kosmetikos rinkai dabar puikūs laikai, jai einasi geriau nei odos priežiūros priemonėms ar parfumerijai. Be to, panašios tendencijos, mados galioja daugelyje pasaulio vietų.
Jaunystėje, dirbdamas vieno chemiko padėjėju, mačiau užsakymą iš Sovietų Sąjungos 4-iems milijonams lūpdažių trijų spalvų. Dabar buvusio sovietinio bloko šalių rinka atvira, čia prekiaujama įvairiausių prekių ženklų produktais. Savo vietą joje bandome rasti ir mes laikydamiesi koncepcijos, kad mūsų veiklos centras moteris, kalba jis. Mūsų tikslas pabrėžti moters asmenybę, o ne primesti jai kokį nors Lady Gagos įvaizdį. Aš domiuosi, ko nori klientė, koks jos skonis, kokia profesija, kokias spalvas ji mėgsta.
Vis dėlto grožio industrija dažnai kaltinama moterų savivertės smukdymu, gamtoje neaptinkamų standartų formavimu.
Nepritariu tokioms tendencijoms, linkteli jis. Galbūt standartinės nuotraukos padeda parduoti daugiau laikraščių ir žurnalų, bet kalbant apie kosmetiką kad ir kiek blizgių žurnalų būtų varčiusi, moteris dažniausiai dažosi pati, anksti ryte, aplink zujant vaikams. Jei dažytis sunku arba ji nemoka to daryti tinkamai, moteris praranda daug laiko.
Todėl jis daug reikšmės teikia klienčių mokymui ir lengvai naudojamų priemonių gaminimui.
Atkreipiu dėmesį, kad SLA reklamose vaizduojamos standartinės gražios, labai jaunos merginos.
Taip, bet mes kaip tik dabar keičiame rinkodaros strategiją, sutinka p. Alvarezas. Po kelių mėnesių pamatysite ką kita.Ekologija brangiai atsieina
Ponas Alvarezas ne tik domisi ekologija jo kompanija turi Ecocert organinės gamybos sertifikatą. Kai įmanoma, ingredientus ji perka remdamasis sąžiningų mainų programa (Fair Trade), jų pakuotes galima perdirbti ar naudoti daugiau nei kartą, produktai nebandomi su gyvūnais. SLA siūlo ir 99100% natūralių produktų kolekciją.
Jei imiesi ekologijos, jos idėjas turi pritaikyti ir elektros energijos, vandens vartojimui, šiukšlių perdirbimui ir t. t. Šiais dalykais rūpinuosi ir asmeniniame gyvenime, tarkime, šiame viešbutyje nenaudojau visų rankšluosčių ar kitų man nebūtinų dalykų. Manau, tai švietimo reikalas, pasakoja jis. Tačiau manau, kad bent mūsų valstybėje nepakankamai padedama tiems, kurie nori gyventi ir dirbti ekologiškai. Niekaip nesuprantu, kodėl turiu mokėti už sertifikatą ir kodėl jis toks brangus.
Anot p. Alvarezo, sertifikato kaina skaičiuojama nuo kompanijos apyvartos, ir net jei laikaisi visų reikalavimų ir kuri ekologiškus gaminius, laiku nesumokėjęs, gali jį prarasti.
Jei rūpiniesi gamta, savaime išleidi daugiau pinigų, skėsteli rankomis pašnekovas. Reikia specialios apskaitos, specialių sandėlių, technikos ir priemonių. Maža to gavęs sertifikatą kas du mėnesius sulauki kontrolierių, turi sudaryti jiems galimybę lankytis ir už jų apsilankymą susimokėti. Matyt, aš mazochistas, nusijuokia jis.Grožio vėjai
1. Laisvė, ilgalaikiškumas, glamūras šio sezono šaukliai. Pono Alvarezo spėjimu, moterys labiau taupys laiką ir naudos daugiau du viename tipo priemonių, pvz., ilgai išliekantį lūpdažį-blizgį ar kreminę pudrą, kuri išsilaiko ir sportuojant ar maudantis.
2. Ateityje kosmetika bus vis lengviau naudojama, BB kremai du viename virs trys viename. Moterys nori vieno produkto dailiai išvaizdai, jos neturi laiko darytis sudėtingo makiažo, sako p. Alvarezas.
3. Metalo blizgesys vis dar populiarus, tačiau jį pašnekovas siūlo derinti su matinėmis spalvomis, pvz., naudoti metalinius akių šešėlius, matinius skaistalus ir spindinčius lūpų blizgius.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti