2014-03-19 23:01

„Klasikinė tekstilė“: apyvarta auga atlaikius spaudimą mažinti kainą

Tekstilės audimo, apdailos, siuvimo TŪB „Klasikinė tekstilė“  pardavimo pajamos 2013 m. augo 30% iki 39,8 mln. Lt, nuo 30,5 mln. Lt – 2012 m.

„Augantį rezultatą turime daugybę metų, nes esame išskaidę riziką – verčiamės keliomis veiklomis, tad, jei mažėja užsakymai tekstilės audimui, juos atsveria siūti gaminiai. Kita priežastis – nauji klientai, jei jų nebūtų, pardavimai taip sparčiai neaugtų“, – dėsto Rimantas Baumilas, vienas iš bendrovės savininkų.

„Klasikinė tekstilė“ dažo verpalus, audžia audinius, juos dažo, minkština, skalbia, siuva. Įmonės apyvartą augina eksportas, jo apimtys auga tris metus iš eilės po 30% ir apyvartoje sudaro 90%. Prieš kelis metus bendrovė pradėjo dirbti su užsakovais Japonijoje, dabar ši rinka yra ketvirta po Prancūzijos, Vokietija, Didžiosios Britanijos. „Klasikinė tekstilė“ turi per 250 klientų, tačiau per 80% visų užsakymų duoda pagrindiniai 60.

„Gaminame produkciją, kuri pagal kokybę patenka į aukštesnį nei vidutinį kainų lygį. Niekada nekonkuravome su Kinijos gamintojais dėl mažesnių kainų, esame kitame segmente, tad užsakymų netrūksta“, – įmonės pranašumus vardija vadovas.

Vadovas sako, kad užsakovų spaudimą mažinti kainas jaučia nuolat. Klientų su tokiais pareiškimais 2009 m. buvo itin daug.

“Kainų nenuleidome ir per krizę. Dėl to teko atsisakyti kelių užsakovų. Apyvarta dėl jų smuko apie 12%, tačiau mums naudingiau buvo išlaikyti tą pačią pelno maržą”, –  dėsto p. Baumilas.

„Klasikinė tekstilė“ daugiau nei pusę uždirbto pelno kasmet investuoja į technologijų atnaujinimą. Vadovas sako, kad per trejus metus įmonė atnaujino audimo, siuvimo ir apdailos įrangą, organizavo darbuotojams mokymų. Per trejus metus įmonės apyvarta išaugo dvigubai, darbuotojų skaičius – 30%. Šiuo metu įmonėje dirba 292 darbuotojai.

52795
130817
52791