Kam simpatijos didesnės – vandeniui, alui ar kosmetikai?

Prasideda priešpaskutinis atrentamojo Metų prekės ženklo 2014 m. konkurso balsavimo internete etapas, kuriame dėl didžiausių internautų simpatijų toliau kovoja likęs ketvertukas: Vytautas ir Volfas Engelman, Švyturys ir Rasa.
Pirmojoje poroje esantys prekių ženklai Vytautas ir Volfas Engelman jau ankstesniuose etapuose rinko daugiausia balsų ir buvo aktyviai palaikomi internautų. Tad smalsu, kas bus nugalėtojas šioje poroje.Beveik taškas į tašką kovojo legendinis Švyturio prekės ženklas ir Maybelline, pastarasis buvo aktyviai palaikomas socialinių tinklų vartotojų. Tačiau į sekantį etapą iškopė Švyturys, kuris poroje kausis su lietuviškos kosmetikos prekių ženklu Rasa.Keturi laimingieji prekių ženklų rinks balsus iki pirmadienio, kovo 24 d. Tada apie 10 val., auditavus balsus, paaiškės stipriausiųjų dvejetukas, o 26 d. popietę Daugiausia internautų simpatijų pelnęs prekės ženklas.Internautų simpatijų balsas, kaip ir Metų prekės ženklas 2014 m. bei kiti nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti Verslo žinių organizuojamoje metinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje Password 2014 m. kovo 26 d.Visi konkurse dalyvaujantys prekių ženklai buvo atrinkti iš keturių greitai vartojamų produktų kategorijų: maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos bei namų ūkio priežiūros priemonių.Visi internautų balsai bus audituojami, atsižvelgiant į vartotojų IP adresus, balsavimo periodiškumą ir t.t. Nesąžiningi balsai bus minusuojami.Komisijos sprendimams, renkant metų sėkmingiausiąjį ženklą, balsavimas internetu įtakos neturės.Balsuoti galite čia
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti