Vartotojai mano vienaip, o elgiasi kitaip

Iš konkurso Metų prekės ženklas 2014 m. finalininkų labiausiai žmonių yra vertinami Vytauto, Džiugo, Rokiškio Naminio prekių ženklai juos vartotojai linkę siūlyti draugams ir kolegoms, rodo tyrimų bendrovės Rait atliktas vartotojų nuomonės tyrimas. Šis tyrimas vienas iš konkurso vertinimo kriterijų.
Labiausiai vartotojai yra linkę rekomenduoti Vytauto prekės ženklą, arba net 48% jo vartotojų yra aktyvūs propaguotojai, o išskaičiuotas prekės ženklo rekomendavimo indeksas siekia 25%, rodo Rait tyrimas.Ant žemesnių laiptelių atsidūrusių Džiugo ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti