„Deutsche Post“ pelną augino elektroninė prekyba

Augusi prekybos internetu apimtis ir tarptautinės kurjerių tarnybos sėkmė padėjo Vokietijos logistikos grupei Deutsche Post 2013-aisiais pagerinti pelningumą.
Deutsche Post pelnas prieš palūkanas ir mokesčius ketvirtąjį ketvirtį išaugo 7%, iki 885 mln. EUR, trečiadienį paskelbė kompanija. Bloomberg apklausti analitikai tikėjosi 873 mln. EUR pelno.Bendrovės visų 2013 metų veiklos pelnas išaugo iki 2,9 mlrd. EUR, palyginti su 2,7 mlrd. EUR 2012-aisiais, rašo Bloomberg.Frankas Appelis, Deutsche Post vykdomasis vadovas, užsibrėžęs stabilizuoti pelną ir išvengti Europos rinkos nuosmukio pasekmių, susitelkė į Vokietijos vidaus rinką ir gabenimą į Aziją.2013-aisiais mes žengėme didelį žingsnį pirmyn. Ir toliau atkakliai dirbsime, siekdami 2015-ųjų metų tikslų, atsižvelgdami į vangios pasaulinės ekonomikos aplinkybes, bendrovės pranešime cituojamas p. Appelis.Deutsche Post Vokietijoje šiemet gabeno 1,03 mlrd. siuntinių, 7,4% daugiau nei ankstesniais metais. Augimą užsienio rinkose lėmė paklausa Azijoje ir Lotynų Amerikoje.Iki 2015 m. Vokietijos logistikos kompanija tikisi pelno, sieksiančio nuo 3,35 mlrd. iki 3,55 mlrd. EUR. Šiemet bendrovė taip pat viliasi uždirbti pelno, jis svyruos nuo 2,9 mlrd. iki 3,1 mlrd. EUR. Oro transporto rinka šiemet šiek tiek atsigaus, o jūrų transporto sektoriui ir toliau neigiamos įtakos turės pajėgumų perviršis, prognozuoja bendrovė.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti