Draudikai klientus toliau vilioja akcijomis

Nors draudimo bendrovių atstovai ir tarpininkai jaučia, kad prieš keletą metų buvęs pavasarinis privalomojo transporto priemonių draudimo sutarčių atnaujinimo pikas nuslopęs, tačiau kovasgegužė vis dar aktyvus sutarčių sudarymo metas, tad ir šiemet potencialūs klientai viliojami akcijomis.
Kovo 410 d. UAB DK PZU Lietuva masina paskelbusi akciją lengvųjų automobilių privalomąjį draudimą įsigyti su 30% nuolaida, tačiau ji taikoma tik apsidraudžiant prekybos centrų Maxima informacijos skyriuose ir tik klientams, kurie per pastaruosius 3 mėn. nesinaudojo įmonės paslaugomis.Ši akcija skirta naujiems klientams ir būtent draustis prekybos tinkle. Jaučiame, kad dalis klientų turi išankstinę nuomonę, bet apklausos rodo, kad pabandžiusieji lieka patenkinti, tad taip norime pritraukti daugiau klientų, sako Marius Jundulas, PZU Lietuva vadovas.Jis šio pasiūlymo nesieja su pavasariniu sutarčių atnaujinimo suaktyvėjimu.Ankstesnis bumas yra išsikvėpęs, nuolat rengiame akcijų, prieš keletą mėnesių siūlėme nuolaidų tam tikros profesijos atstovams. Tai tik viena iš akcijų, skirta klientams, nėra labai susijusi su bumu, sako p. Jundulas.O štai Giedrius Kazlauskas, draudimo brokerio Perlo draudimas generalinis direktorius, tikina, kad kovą bendrovės paskelbta akcija Geriausios draudimo kainos garantija būtent ir susieta su pavasariniu transporto draudimo suaktyvėjimu.Viskas susiję su rinkos sezoniškumu, aiškina p. Kazlauskas. Taip, tas pikas kasmet slopsta, tačiau jis vis dar yra gana ryškus. Kovas būtent ir yra tas mėnuo, kai rinka pradeda augti. Štai pernai kovą privalomojo civilinės atsakomybės draudimo pardavimai fiziniams asmenims, palyginti su vasariu, ūgtelėjo 35%, balandį, palyginti su kovu, 22%, o gegužę dar 15% ir pasiekė piką.Pavasarį, vertina jis, žmonės vis dar dažniau perka ar keičia savo transporto priemones. Be to, yra tam tikra dalis žmonių, kuri žiemą nevažinėja ir apsidraudžia tik pavasarį.Anot p. Kazlausko, tikėtina, kad įvairių akcijų artimiausiu metu draudimo verslo atstovai dar imsis.
Lanksti kainodara
Robertas Šaltis, draudimo brokerio Balto link vadovas, sako, kad pavasarį tradiciškai kiek mažėja privalomojo draudimo kainos privatiems klientams, tačiau dar ne visi draudikai reaguoja.Vieną savaitę vienas draudikas sureaguoja, kitą kitas, be to, kainodara priklauso ir nuo klientų segmentų, mano p. Šaltis.Atrodo, kad kainos yra panašaus lygio kaip ir pernai. Gal draudikai ir norėtų, kad kainos kiltų, bet bendras lygmuo yra gal kiek ir žemesnis nei pernai, skaičiuoja p. Jundulas.Jis sako, kad nors draudikai ir optimizuoja savo sąnaudas, tačiau vis dar dalį pelno maržos atiduoda klientams: Nepaisant žalų infliacijos, kai vidutinė išmoka didėja apie 20%, kainos laikosi labai žemos. Aišku, draudikai vis dar randa rezervų mažindami sąnaudas.Ponas Kazlauskas, vertindamas bendrovės fiksuojamus klientų srautus, pasirašomas sutartis, atkreipia dėmesį, kad pastaruoju metu kiek didesnį suinteresuotumą siūlydamos patrauklesnę kainą rodo bendrovės Gjensidige, taip pat Ergo bei Compensa.Bet kiekviena draudimo bendrovė turi tam tikrus klientų segmentus, į kuriuos linkusi orientuotis, ir jiems taiko savo kainodarą, stengiasi kuo nors išsiskirti. Bet klientai, kad ir kuriam segmentui būtų priskiriami, drausdamiesi per brokerį gauna priimtiniausią variantą, įsitikinęs p. Kazlauskas.Straipsnis publikuotas dienraštyje "Verslo žinios".
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti