Kada reklamą komunikacijos jūroje įsimename geriausiai

Daugiausia auditorijos per dieną geba pasiekti televizija, tačiau didžiausią reklamos prisiminimų skaičių garantuoja lauko reklama. Labiausiai prisimename reklamą, kuri mums aktuali arba išsiskiria netikėta reklamine žinute.
Glaudus ryšys jungia ir investicijų į rinkodarą dydį bei reklamos įsimenamumą didesni reklamos kiekiai giliau nugula į žmonių pasąmonę su prekių ženklų vaizdiniais, rodo reklamų įsimenamumo tyrimai.Žiniasklaidos planavimo agentūros Inspired UM ka ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti