TNS LT: pardavimus kilstelėjo lojalumo pamokos

Rinkos tyrimų ir verslo konsultacijų bendrovės TNS LT pajamos pernai augo 6,5%, iki 9,6 mln. Lt. Bendrovės pardavimus kilstelėjo vartojimo įpročių formavimo konsultacijos ir tyrimai.
Kelerius pastaruosius metus prekybos ir paslaugų įmonės kariauja kainų karus, konkuruoja nuolaidomis ir akcijomis. Tokia rinkodara neskatino klientų lojalumo, tad šiandien įmonės ieško būdų, kaip susigrąžinti klientus ir vartotojus, dėsto Živilė Janukonienė, bendrovės projektų direktorė.Kita aktyviai po krizės atsigaunanti tyrimų kryptis, pasak vadovės, prekės ženklo pridėtinės vertės tyrimai. Jų tikslas padėti verslui sustiprinti prekės ženklą arba išsiskirti rinkoje. Šie tyrimai gali būti taikomi tiek atnaujinant projektus, tiek pristatant rinkai naujus produktus.Tam tikrų tyrimų poreikį skatina ir mūsų šalies bei Europos visuomeninio bei politinio gyvenimo aktualijos. Pavyzdžiui, šiuo metu Lietuvai ypač svarbus euro įvedimas. Tikėtina, kad ir šiemet panašių tyrimų skaičius augs, sako p. Janukonienė.TNS LT bendrovėje dirba 109 darbuotojai, 9 daugiau nei prieš metus.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti