Startuoja kandidatų į prezidentus reklamų kova

Publikuota: 2014-02-05
Atnaujinta 2015-06-09 17:08
„Verslo žinios“

Agitacinis p. Balčyčio klipas trunka 35 sek. Politinę reklamą reguliuojantys teisės aktai numato, kad reklama turi būti ne trumpesnė nei 30 sek., be to, ji turi būti informatyvaus pobūdžio.Vienas kandidatas per šiuos prezidento rinkimus maksimaliai gali išleisti iki 2,6 mln. Lt. Dar tiek pat kiekvienas jų gali skirti ir Europos parlamento rinkimų kampanijai. Pastarieji rinkimai sutaps su galimu antruoju Lietuvos prezidento rinkimų turu.Su socialdemokratais ir jų iškeltu kandidatu p. Balčyčiu dirba komunikacijos agentūra „VIP Communications“, vadovaujama Dariaus Gudelio. Su šia partija sutartis yra pasirašiusi ir reklamos agentūra „Milk“ bei žiniasklaidos planavimo bendrovė „Carat“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku