„Fresh Market“ Kaune ir Alytuje investavo 3 mln. Lt

Publikuota: 2014-02-05
Atnaujinta 2015-06-01 11:17
Nuotrauka: Bendrovės
 

Sparčią plėtrą Lietuvoje vykdantis „Fresh Market“ mažmeninės prekybos tinklas šią savaitę atidaro dvi naujas parduotuves Alytuje ir Kaune, į kurias investavo apie 3 mln. Lt.

Nauja „Fresh Market“ parduotuvė Alytuje atidarome trečiadienį ir tai bus trečioji šio tinklo parduotuvė šiame mieste, o Kaune naujos parduotuvės atidarymas rengiamas penktadienį – tai bus ketvirta tinklo parduotuvė šiame mieste.Naujų parduotuvių Alytuje ir Kaune plotas – apie 500 kv. m. Parduotuvės atidarytos objektuose, kuriuos „Fresh Market“ rekonstravo.

Per pirmus veiklos metus investicijos sieks 34,5 mln. Lt

Teigiama, jog su šių dviejų parduotuvių Kaune ir Alytuje atidarymu tinklas įpusės pirmąjį plėtros etapą. „Fresh Market“ pirmąją parduotuvę Lietuvoje atidarė pernai vasarą ir pirmą plėtros etapą baigs iki šių metų vidurio. Į pirmą plėtros etapą, kurio metu Lietuvoje iš viso veiks 30 „Fresh Market“ parduotuvių, įmonė investuoja 34,5 mln. Lt.„Per vos daugiau nei pusę metų Alytuje atidarėme tris, Kaune – keturias parduotuves ir taip įsitvirtinome šiuose miestuose, - sako Saulius Urbonas, UAB „Fresh Market“ generalinis direktorius. - Tokią galimybę mums suteikė juose laiku pastebėti, mūsų reikalavimus ir poreikius tenkinę prekybos plotai, esantys gyventojams patogiose lokacijose. Tokiu pačiu principu vykdome plėtrą visoje Lietuvoje“.Vasarį „Fresh Market“ atidarys dar keturis prekybos centrus Vilniuje, Kaune ir Panevėžyje, iki metų vidurio taip pat plėsis Šiauliuose, Telšiuose, Druskininkuose, Varėnoje ir Palangoje.

Rinkos naujoko spurtas

VŽ yra rašiusi, jog šviežius produktus, kaip vieną didelių pranašumų pabrėžiantis mažmeninės prekybos naujokas Lietuvoje – tinklas „Fresh Market“ – startavo pernai vasarą ir per pusmetį šalyje atidarė 12 parduotuvių, į kurias investavo virš 17 mln. Lt.Tiekėjų teigimu, investicijos į naują prekybos tinklą „Fresh Market“ ateina iš Baltarusijos, o investuotojai yra susiję su didžiausio Baltarusijos prekybos tinklo „Euroopt“ akcininkais. Šis Baltarusijos tinklas, turintis 131 parduotuvę,  prisistato kaip pasižymintis itin žemomis kainomis.„Fresh Market“ mažmeninės prekybos tinklo akcininkė – Kipre registruota kompanija „Ipsun Holding Limited“, valdanti didmeninės prekybos vaisiais ir daržovėmis, aliejaus bei bakalėjos prekių importo įmones Lietuvoje ir užsienyje.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Vyriausybė neskubės NPD sulyginti su MMA, nes tai kainuotų šimtus milijonų Premium 2

Europos Sąjunga tikisi kitąmet susitarti dėl bendrų visoms šalims minimalaus mėnesio atlyginimo (MMA)...

Verslo aplinka
2021.11.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku