Vilniaus integracija į „Rail Baltica“ – ne kliūtis

Pirmadienį Estijos sostinėje Taline Baltijos šalių premjerų susitikime sutarta, kad Lietuvos sostinės Vilniaus prijungimas europinės vėžės projekto Rail Baltica netaps kliūtimi, tačiau Lietuva įsipareigojo dar šiemet atlikti ekonominio efektyvumo studiją.
Evelina Butkutė-Lazdauskienė, premjero Algirdo Butkevičiaus atstovė spaudai, VŽ nurodė, kad Baltijos šalių ministrų pirmininkų susitikime konkrečios tolimesnės derybų, projekto įgyvendinimo datos neįvardytos, tačiau Lietuva bus priversta skubėti.Jie (partneriai - VŽ) netrukdys, bet su sąlyga, kad mes atliksime tą ekonominio efektyvumo studiją ir matysime, kaip mums naudinga prijungti Vilnių, koks tas efektyvumas, sako premjero atstovė.Ji nurodo, kad paraišką dėl finansavimo riekia paruošti dar šiemet, todėl Lietuva įpareigota studiją dėl Vilniaus atlikti skubiai.Pastaruoju metu Estija priešinosi praėjusių metų vasarą Lietuvoje kilusiems planams, kad europine vėže būtų sujungtas ir Vilnius.Vien Lietuvoje Rail Baltica 2 projekto įgyvendinimas, pagal pirminius vertinimus, kainuotų apie 4,4 mlrd. Lt. Tačiau ES lėšos, kurių tikimasi gauti 85% viso projekto vertės, negali būti naudojamos, pavyzdžiui, žemės paėmimui. Tai reiškia, kad Lietuva turėtų skirti daugiau nuosavų lėšų ir finansuoti turėtų ne 15%, o 40% projekto vertės. Tad visas projektas Lietuvoje kainuotų iki 7 mlrd. Lt.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti