Kova tarp „Tele2“ ir „Bitės“ tęsiasi

Rudenį neribotos trukmės pokalbių planus pasiūliusios telekomunikacijų bendrovės kovoja dėl kiekvieno kliento. Bendrovė Bitė Lietuva pagal numerį perkėlusių klientų skaičių teigia jau trečią mėnesį iš eilės pirmaujanti tarp šalies mobiliojo ryšio operatorių.Tačiau konkurentai atkerta, kad ne visada aritmetika tokia paprasta, kaip gali pasirodyti ir baksnoja į skaičius.
Mano numeris duomenimis, sausio mėnesį į Bitės tinklą perkelti 7.865 numeriai, į Tele2 7.031, o Omnitel 3.172 numeriai. Iš viso per sausį Bitės klientų skaičius išaugo 2.198. Per šį laikotarpį Tele2 vartotojų skaičius augo 1.521, o Omnitel sumažėjo 3.157 klientais.Tačiau sausį į Bitė Lietuva taip pat perėjo 782 UAB Eurocom, kuri priklauso Bitės grupei, klientai. Tai reiškia, kad įvyko klientų pasiskirstymas Bitės viduje, bet bendrovė nepritraukė naujų klientų. Jei iš bendros sumos (2.198) atimsime šiuos vartotojus, Bitė Lietuva vartotojų skaičius augo 1.416, t.y. mažiau negu Tele2 (1.521).Tačiau pasak Rūtos Latinytės, Bitės atstovės, bendrovė vis tiek sausį pirmavo.Vertinant bendrai, kiek klientų pasirinko perkelti savo numerį pas UAB Bitė Lietuva (neskaičiuojant klientų migracijos tarp bendrovės įmonių), mes per sausio mėnesį vis tiek sulaukėme daugiausia klientų, - sakė p. Latinytė.Jos teigimu, Bitės grupėje klientų skaičius padidėjo 1591, t.y. daugiau nei Tele2.
Neribotų pokalbių planą Laisvė renkasi net 70% mūsų klientų. Mums pristačius šį planą kainų skirtumų tarp Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių nebeliko, tad dabar klientai teikia pirmenybę geriausiam rūpesčiui, kokybei ir papildomoms paslaugoms, pranešime cituojamas Fredas Hrenchukas, Bitė Lietuva generalinis direktorius.Tiesa, bendrovė pripažįsta, kad į bendrą numerį perkėlusių vartotojų skaičių įtraukė ir Eurocom klientus.Bet ir "Bitės" konkurentė Tele2 tvirtina, kad šių metų pradžioje pristatyti nauji pasiūlymai skatino mobiliojo ryšio vartotojus pereiti į Tele2.Atmetus tarp skirtingų tos pačios bendrovės operatorių migravusius klientus, Tele2 paslaugų vartotojų skaičius dėl numerio perkėlimo išaugo labiausiai. Mobiliojo ryšio vartotojus pereiti į Tele2 skatino šių metų pradžioje pristatyti nauji pasiūlymai. Tele2 pasirinkusiems klientams sausį didžiausią įtaką darė prasidėjęs telefonų ir ryšio paslaugų išpardavimas, - klientų augimo priežastis vardija Tele2.
"Omnitel" į reklamos karus nesikiša
VŽ jau rašė, kad pernai Tele2 bendrovės klientų skaičius per metus pasipildė 26.187 vartotojais, t.y. daugiau tarp visų telekomunikacijų kompanijų. Tačiau paskutiniai metų mėnesiai buvo itin sėkmingi pirmajai neribotų pokalbių planą pristačiusiai bendrovei Bitė Lietuva, kuri neslėpė ambicijų aplenkti Tele2.Tuo metu Omnitel suintensyvėjusią konkurenciją tarp bendrovių vadina reklamų karais, į kuriuos nežada kištis.Kainų skirtumai tarp operatorių Lietuvoje yra minimalūs. Tai, kas vyksta, pavadintume reklamos karais, į kuriuos mes nesiveliame. Mūsų strategija nėra pagrįsta tikslu bet kokia kaina įsigyti klientus ir skaičiuoti, kiek klientų išėjo ar atėjo trumpu laikotarpiu.Visą savo dėmesį ir investicijas mes šiuo metu skiriame ir skirsime savo tinklo plėtrai, vertės ir kokybės mūsų klientams, kurie tai vertina, kūrimui, - VŽ yra sakiusi Daiva Selickaitė, Omnitel ryšių su visuomene grupės vadovė.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti