„Amazon.com“ svarsto, ar didinti prekių pristatymo įkainius

Amazon.com, didžiausia pasaulyje interneto prekybininkė, svarsto rizikingą žingsnį padidinti prekių pristatymo įkainius. Taip elgtis kompaniją verčia augančios prekių pristatymo išlaidos.
Kita vertus, bendrovės pardavimų augimo tempas lėtėja, ir nuogąstaujama, kad pabrangusios paslaugos gali išbaidyti dalį Amazon klientų.Sietle (JAV) įsikūrusios Amazon.com ketvirtojo ketvirčio pajamos ir pelnas nuvylė ekonomistus. Rodiklius smukdė sulėtėjęs pardavimų augimas už JAV ribų ir šventiniu laikotarpiu išaugusios pristatymo sąnaudos. Kompanijos grynasis pelnas pastarąjį ketvirtį siekė 239 mln. USD, arba 51 centą už akciją, ketvirtadienį paskelbė Amazon.Pajamos pagausėjo 20%, iki 25,6 mlrd. USD. Palyginti, pajamų augimo tempas tuo pačiu 2012 m. laikotarpiu buvo 27%, 2011-aisiais 41%.Bendrovė, dominuojanti Amerikos elektroninės prekybos rinkoje, kitose, ne namų rinkose, fiksavo lėtėjantį pardavimų augimą. Amazon tarptautiniai pardavimai ketvirtąjį ketvirtį kilo 13%, palyginti su 21% augimu ankstesniais metais.Matome nuolatinį augimą, bet jo pagreitis lėtėja, komentavo Michaelas Pachteris, Webush Securities analitikas Los Andžele.Amazon prognozuoja, kad pirmojo ketvirčio pardavimai svyruos nuo 18,2 iki 19,9 mlrd. USD. Bloomberg apklausti analitikai prognozavo 19,7 mlrd. USD pardavimus. Kompanija taip pat perspėjo, kad veiklos pelno rodiklis pirmąjį ketvirtį gali svyruoti nuo 200 mln. USD nuostolio iki 200 mln. USD pelno.
Prime gali pabrangti
Jeffas Bezosas, Amazon vykdomasis vadovas, pumpuoja pinigus į sandėlius ir paskirstymo centrus, siekdamas pagreitinti prekių pristatymą. Šias išlaidas bendrovė svarsto amortizuoti, padidindama pristatymo paslaugos Prime kainą, rašo Bloomberg. Tai būtų pirmas kartas, kai Amazon brangintų šią paslaugą. Mes nekėlėme kainos (pristatymo kainos VŽ) devynerius metus. Pristatymo išlaidos išaugo, aiškino Tomas Szkutakas, Amazon finansų vadovas. Jo teigimu, vartotojams patinka Prime paslauga ir jie ja naudojasi vis dažniau.Prime siūlo vartotojams neribotą prekių pristatymą daugiausia per dvi dienas už metinį 79 USD mokestį. Bendrovė tikina turinti dešimtis milijonų Prime vartotojų visame pasaulyje. Dabar svarstoma šią paslaugą pabranginti 2040 USD. The Financial Times pažymi, kad itin konkurencingoje prekybos internetu rinkoje Amazon sparti plėtra JAV ir Europoje labai priklauso nuo bendrovės sugebėjimo pristatyti prekes greičiau ir patikimiau nei konkurentai.Prekybos internetu pirmūnės žingsniai atspindi visos rinkos iššūkius: dėl kiekvieno pirkėjo besikaunantys mažmenininkai siūlo nebrangų pristatymą, tačiau tai temdo pelningumo rodiklius. Amazon lojalūs investuotojai tiki, kad p. Bezosui ir toliau pavyks auginti pardavimus, rašo Bloomberg. To siekiama, stiprinant Kindle įrenginių liniją, siūlant internetu įsigyti vaizdo įrašų, plečiant maisto produktų prekybą. Verslo klientai viliojami debesų kompiuterijos paslaugomis.
Testuoja skraidykles
Gruodžio mėnesį Amazon paskelbė atliekanti bandymus su nepilotuojamosiomis skraidyklėmis, kurios turėtų vartotojams pristatyti nedidelius siuntinius (VŽ, 2013 12 03). Labiau fantastiką nei realybę primenanti idėja, pasak kompanijos vadovų, gali tapti kasdienybe maždaug po penkerių metų. Analitikai teigia, kad svarbiausias klausimas kaip Amazon pavyks subalansuoti ilgojo laikotarpio investicijas į tyrimus ir plėtrą su pelno ir pajamų tikslais.Ieškoti naujų prekių pristatymo sprendimų Amazon verčia ir kitų siuntų pristatymo bendrovių prasižengimai. Pavyzdžiui, dabar Amazon ir kai kurie kiti mažmenininkai mėgina atgauti dalį pinigų iš United Parcel Service ir FedEx, kadangi šios šventiniu laikotarpiu nespėjo pristatyti kai kuriems klientams pirkinių.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti