„InBev“ pelnas nenuvylė

Belgijos Anheuser-Busch InBev NV, didžiausia pasaulyje aludarė, teigia, kad atsigauna JAV alaus rinka, o Brazilijoje vartojimą šiemet augina vasarą laukiamas Pasaulio futbolo čempionatas. JAV, Kinija, Brazilija ir Meksika svarbiausios InBev rinkos.
InBev pelnas prieš palūkanas, mokesčius, amortizaciją ir nusidėvėjimą (EBITDA), atsižvelgiant į vienkartinius veiksnius, ketvirtąjį ketvirtį siekė 5,2 mlrd. USD ir, palyginti su ankstesnių metų tuo pačiu laikotarpiu, padidėjo 13%. Tai pranoko lūkesčius analitikų, laukusių vidutiniškai 5 mlrd. USD pelno. Visų metų EBITDA siekė 17,2 mlrd. USD, 8,1% daugiau nei ankstesniais metais.Kompanija mėgina subalansuoti vangius pardavimus Brazilijoje ir Jungtinėse Valstijose, siūlydama daugiau brangesnio alaus ir mažindama sąnaudas tokiuose regionuose kaip Meksika. Šioje šalyje 2012-aisiais InBev už 20,1 mlrd. USD įsigijo likusią bendrovės Grupo Modelo SAB, gaminančios Corona alų, akcijų dalį. Tai leido InBev sutaupyti 640 mln. USD, iš viso dėl sinergijos iki 2016 m. ketinama sąnaudas Meksikoje sumažinti 1 mlrd. USD.InBev, kaip ir kitos pasaulio alaus kompanijos, ieško būdų auginti pardavimus, nepaisydamos to, kad taupyti įpratę išsivysčiusių šalių vartotojai mažina išlaidas įprastoms alaus rūšims ir dažniau renkasi išskirtinius alaus prekės ženklus ar apskritai jį keičia į vyną ir stipriuosius gėrimus.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti