Vilniuje duris atvėrė „Burberry“ parduotuvė

Drabužių mažmeninės prekybos Aprangos grupė atvėrė prabangos ženklo Burberry parduotuvę Vilniuje. Tai jau trečia šio ženklo parduotuvė Baltijos šalyse.
Pagal franšizės sutartį su Burberry, Aprangos grupė atidarė 260 kv.m. šio prekės ženklo parduotuvę Vilniaus centre, Rotušės aikštėje, per biržą praneša bendrovė.Labai džiaugiamės, kad Rotušės aikštėje, turbūt, pačioje geriausioje vietoje turime įspūdingą parduotuvę, kuri šiandien yra ir viena iš Aprangos vizitinių kortelių, - VŽ sako Rimantas Perveneckas, Aprangos grupės generalinis direktorius.Burberry yra 1856 m. įkurtas britiško braižo prekės ženklas. Pagrindinis bendrovės asortimentas - viršutiniai drabužiai bei odos gaminiai ir aksesuarai.Vilniaus Didžiojoje gatvėje įsikūrusioje parduotuvėje prekiaujama Burberry London, Burberry Brit vyrų bei moterų kolekcijų drabužiais, aksesuarų linija.
Verslui ir prabangai
Jau skelbta, kad pagal sutartį su britų Burberry, iš viso numatyta atidaryti tris šio ženklo parduotuves Baltijos šalyse.Pirmą parduotuvę Estijos sostinėje Taline Aprangos grupė atidarė 2012 metų rugpjūtį, jos plotas siekia 230 kv. metrų. Tų pačių metų rugsėjį duris atvėrė 315 kv. m. ploto šio prekės ženklo parduotuvė Latvijos sostinės Rygos centre, Elizabetes gatvėje.Ponas Perveneckas dar anksčiau komentavo, jog Burberry yra prabangos ženklas ir Baltijos regionui trijų parduotuvių pakaks. Apie tolimesnius įsipareigojimus mes galėsime kalbėti tik kai turėsime pardavimų rezultatus, matysime, kaip jaučiasi vartotojai, - sako Aprangos grupės vadovas.Pasak p. Pervenecko, šiemet bendrovė ketiną tęsti strategiją ir pirmiausia investuoti į verslo ir prabangos segmentą.Šiame segmente šiuo metu matome daugiau galimybių, didesnių perspektyvų. Ir Aprangos rezultatai patvirtina, kad mūsų strategija orientuotis į šį segmentą yra teisinga, - sako p. Perveneckas.Savo ruožtu jaunimo parduotuvių, kurios sudaro daugiau nei pusę Aprangos apyvartos, plėtrai dėmesio bus skiriama šiek tiek mažiau. Tai esą lemia išaugusi konkurencija, sparti H&M plėtra, taip pat didelė emigracijos įtaka jaunimo prekių prekybai.Aprangos grupė Baltijos šalyse valdo 148 parduotuvių tinklą: 92 - Lietuvoje, 41 - Latvijoje ir 15 - Estijoje.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti