Vilniuje duris atvėrė „Burberry“ parduotuvė

Publikuota: 2014-02-24
Atnaujinta 2015-06-01 13:18
Nuotrauka: Juditos Grigelytės („Verslo žinios“)
 

Drabužių mažmeninės prekybos „Aprangos“ grupė atvėrė prabangos ženklo „Burberry“ parduotuvę Vilniuje. Tai jau trečia šio ženklo parduotuvė Baltijos šalyse.

Pagal franšizės sutartį su „Burberry“, „Aprangos“ grupė atidarė 260 kv.m. šio prekės ženklo parduotuvę Vilniaus centre, Rotušės aikštėje, per biržą praneša bendrovė.„Labai džiaugiamės, kad Rotušės aikštėje, turbūt, pačioje geriausioje vietoje turime įspūdingą parduotuvę, kuri šiandien yra ir viena iš „Aprangos“ vizitinių kortelių“, - VŽ sako Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius.„Burberry“ yra 1856 m. įkurtas britiško braižo prekės ženklas. Pagrindinis bendrovės asortimentas - viršutiniai drabužiai bei odos gaminiai ir aksesuarai.Vilniaus Didžiojoje gatvėje įsikūrusioje parduotuvėje prekiaujama „Burberry London“, „Burberry Brit“ vyrų bei moterų kolekcijų drabužiais, aksesuarų linija.

Verslui ir prabangai

Jau skelbta, kad pagal sutartį su britų „Burberry“, iš viso numatyta atidaryti tris šio ženklo parduotuves Baltijos šalyse.Pirmą parduotuvę Estijos sostinėje Taline „Aprangos“ grupė atidarė 2012 metų rugpjūtį, jos plotas siekia 230 kv. metrų. Tų pačių metų rugsėjį duris atvėrė 315 kv. m. ploto šio prekės ženklo parduotuvė Latvijos sostinės Rygos centre, Elizabetes gatvėje.Ponas Perveneckas dar anksčiau komentavo, jog „Burberry“ yra prabangos ženklas ir Baltijos regionui trijų parduotuvių pakaks. „Apie tolimesnius įsipareigojimus mes galėsime kalbėti tik kai turėsime pardavimų rezultatus, matysime, kaip jaučiasi vartotojai“, - sako „Aprangos“ grupės vadovas.Pasak p. Pervenecko, šiemet bendrovė ketiną tęsti strategiją ir pirmiausia investuoti į verslo ir prabangos segmentą.„Šiame segmente  šiuo metu matome daugiau galimybių, didesnių perspektyvų. Ir „Aprangos“ rezultatai patvirtina, kad mūsų strategija orientuotis į šį segmentą yra teisinga“, - sako p. Perveneckas.Savo ruožtu jaunimo parduotuvių, kurios sudaro daugiau nei pusę „Aprangos“ apyvartos, plėtrai dėmesio bus skiriama šiek tiek mažiau. Tai esą lemia išaugusi konkurencija, sparti H&M plėtra, taip pat didelė emigracijos įtaka jaunimo prekių prekybai.„Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 148 parduotuvių tinklą: 92 - Lietuvoje, 41 - Latvijoje ir 15 - Estijoje.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
09:03
Konteinerių tinklo plėtra leis pasiekti stiklo pakuočių surinkimo tikslus Verslo tribūna

Nuo 2016 metų Lietuvoje vykdoma sparti stiklo rūšiavimo konteinerių tinklo plėtra, o iki 2023 m. rudens...

Pramonė
05:00
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 4

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Prekyba naujais automobiliais ES vėl pasiekė dugną

Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA) konstatuoja, kad pasiektas rezultatas buvo blogesnis tik...

Automobiliai
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
„Kristianos“ pelnas pernai augo 50% iki 2,8 mln. Eur

Verslininkui Benui Gudeliui priklausanti parfumerijos parduotuvių tinklą Lietuvoje ir Latvijoje valdanti...

Prekyba
2022.05.18
Pandeminis bumas baigėsi: daliai banginių tenka susidurti su realybe Premium

„Zoom“, „Uber“, „Amazon“ – tai yra tik maža dalis technologijų kompanijų, kurių veiklą iš pagrindų supurtė...

Inovacijos
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
2022.05.18
Balandį JAV augo mažmeninės prekybos apyvarta

Infliacijai pasiekus aukščiausią per 40 metų lygį, mažmeninės prekybos apyvarta JAV balandį augo ketvirtą...

Prekyba
2022.05.17
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Abipusė meilė „eBay“: kaip 12.500 pardavėjų iš Lietuvos parduoda 147 mln. pirkėjų Premium 5

E. prekybos platformoje „eBay“ yra per 12.500 aktyvių pardavėjų iš Lietuvos, o kas 10 sekundžių iš jų...

Gazelė
2022.05.17
„Iki“ padeda spręsti aktualiausias elektromobilių įkrovimo problemas Verslo tribūna 7

Vien šiemet šalia prekybos tinklo „Iki“ parduotuvių atsiras 40 elektromobilių įkrovimo stotelių, kuriose...

Prekyba
2022.05.17
Prekybininkams ir tiekėjams – nauja darbų lavina: pokyčiai konkurencijos teisėje koreguos sutartis Premium

Europos Komisija (EK) patvirtino naujas taisykles, taikomas vertikaliesiems susitarimams, kurios pakeis...

Prekyba
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
„Kesko Senukai“ traukiasi iš verslo Baltarusijoje

Su Rusija visus verslo santykius karo pradžioje nutraukę „Kesko Senukai“ sustabdė veiklą Baltarusijoje ir...

Prekyba
2022.05.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku