Aiškinsis taupaus važiavimo paslaptis

Kaip su turimu degalų kiekiu nuvažiuoti kuo toliau aktualu visiems vairuotojams nuo tada, kai degalų kainos šoktelėjo virš 4,5 lito už litrą. Bent tuo įsitikinusi VšĮ Saugus ratas, 11-ąjį kartą organizuojanti ekonomišką ralį.
Tokiame ralyje dalyviai varžosi siekdami numatytą kelią nuvažiuoti ne kuo greičiau, o kuo taupiau. Tam pasitelkiami ne tik itin taupiai degalus vartojantys automobiliai, bet ir įvairios priemonės.Tokiuose raliuose yra du vairuotojo priešai: vienas akceleratorius, kitas stabdžiai, aptakiai ekonomiško vairavimo principus aiškina Valdas Juozas Vilūnas, vienas ralio organizatorių.Šių metų ralio trasa nusidrieks daugiau nei 300 kilometrų ir nuo starto Vilniuje tęsis per Eišiškes, Varėną, Marcinkonis, Druskininkus bei grąžins dalyvius atgal į Vilnių. Numatyta, kad taupiai važiuodami automobiliai maršrutą turėtų įveikti per beveik 4 valandas.Patys išbandėme trasą, važiavome optimaliu greičiu. Tokiu, kad kažkiek erzinome sunkvežimių vairuotojus neslėpė p. Vilūnas, taip išduodamas, kad bandant trasą stengtąsi neviršyti 90 km/val greičio.Ralyje dalyvauti leista 20 ekipažų, o automobiliai, kuriais važiuos taupūs lenktynininkai, turi atitikti gamyklinius gamintojo numatytus reikalavimus. Dalyviams draudžiama smarkiau nei rekomenduojama perpūsti padangas, važiuoti išsijungus žibintus ar užlenkus šoninius veidrodėlius. Numatyta ir tai, kad anglies dvideginio emisija turi atitikti Euro 4 standartą.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti