Su „Facebook“ analizės įrankiu žada peržengti Lietuvos ribas

UAB Socialus marketingas pristatė nemokamą Facebook analizės beta versiją. Kol kas ji prieinama tik Lietuvos socialinių puslapių administratoriams, tačiau bendrovė ieško galimybių startuoti ir tarptautinėje rinkoje.
Tai yra Facebook analizės įrankis, kurį jau daugiau nei metus naudojome bendrovės viduje darbui su savo klientais. Tačiau neseniai jį pasiūlėme plačiajai visuomenei šiandien jį testuoja per 350 puslapių administratorių, jį tobulinsime ir tolimesniuose planuose žingsniai į pasaulines rinkas.Jau dabar ieškome investuotojų ir jį verčiame į kelias užsienio kalbas. Pirmiausia šis įrankis turėtų pasirodyti kaimyninėje Latvijoje, teigia Arijus Žakas, UAB Socialus marketingas direktorius.Kol kas Lietuvos vartotojams šis analizės įrankis yra nemokamas, tolesnėje perspektyvoje planuojama dalį jo funkcijų apmokestinti.Ponas Žakas pripažįsta, jog jų sukurta programinė įranga ne vienintelė pasaulyje.Yra ir kitų panašių įrankių. Daugybę jų esame išbandę patys, tačiau galvojant apie smulkų ir vidutinį verslą, visuose analoguose matėme trūkumų vieni kainuoja tūkstančius eurų per mėnesį, kiti suteikia anaiptol ne visas reikalingas funkcijas arba yra ganėtinai sudėtingi ir labiau orientuoti į profesionalius vartotojus, treti skirti labiau užsienio rinkoms ir pritaikyti tenykščių vartotojų įpročiams.Pavyzdžiui, orientuoti į Twitter socialinio tinklo, kuris Lietuvoje neturi didelio pasisekimo, analizę, kalba p. Žakas. Mūsų tikslas buvo sukurti tokį įrankį, kuris būtų skirtas ne profesionalams, o paprastam vartotojui.Pasak specialisto, neretai savo pasiekimus socialiniuose tinkluose verslas vis dar matuoja skaičiuodamas mygtuko Like paspaudimus, įrašų komentarus ir pasidalinimus.Socialiniuose tinkluose ne tik bendraujame, skatiname lojalumą, bet ir, natūralu, siekiame parduoti. Puslapių gerbėjų rodiklis skaičius, kuris galbūt patinka vadovui, bet tai dar neparodo rezultatyvumo rodiklių. Tuo metu pasitelkę naująjį įrankį galime matyti veiksmingiausias bendravimo su vartotojais formas ir temas, kategorizuoti savo įrašus ir po to juos analizuoti, sekti vartotojų įsitraukimą, matyti populiariausius įrašus, geriausią savaitės dieną įrašų publikavimui ir t.t., vardina p. Žakas.Jis priduria, jog kalbasi su potencialiais investuotojais.Per keletą metų nuo mažytės dviejų žmonių bendrovės išaugome iki keliolikos, dirbome pelningai. Turime aiškią viziją ir matome potencialą plėtrai. Planuose ne tik pilnavertis Facebook planavimo įrankis, bet ir žingsniai į kitus socialinius tinklus, kalba p. Žakas.Neaudituotais duomenimis, 2013 m. bendrovės apyvarta, palyginti su ankstesniais metais, išaugo beveik 4 kartus, iki 700.000-800.000 Lt.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti