Vežėjai: degalų ribojimus inicijuoja vienas degalinių tinklas

Nors kai kurių politikų nuomonės dėl degalų ribojimo vilkikų bakuose švelnėja, vežėjai baiminasi, kad ši iniciatyva gali ir vėl atgimti, nes ji inspiruota vieno didžiausių Lietuvoje veikiančio degalinių tinklo lobistų. Kol kas įvardinti ribojimo iniciatorių vežėjų atstovai nelinkę.
Asociacija Linava pranešė, kad atsižvelgiant į tai, kad degalų kontrolės ir galimų ribojimų klausimas bus svarstomas valdančiojoje koalicijoje, Mečislavas Atroškevičius, Linavos viceprezidentas ir Smulkių ir vidutinių vežėjų asociacijos Tarybos pirmininkas, dar kartą laišku kreipėsi į Seimą, Vyriausybę reikalaudamas, kad vežėjams pražūtingo degalų įvežimo ribojimo iki 200 l idėjos būtų atsisakyta.
Transportininkai baiminasi, kad ketinimas nustatyti standartiniuose krovininių automobilių bakuose įvežamo degalų kiekio limitą, inspiruotas vieno didžiausių Lietuvoje veikiančio degalinių tinklo lobistų, ir toliau gali būti siūlomas politikų, teigiama pranešime spaudai.
Ponas Atroškevičius VŽ atsisakė įvardinti, kurį degalų pardavėja turi omenyje.
Šiandien dar neįvardinsime, bet jau ne pirmus metus žinome, įsivaizduojame, kas tai per lyderis, kuris mums nuolat kaišioja pagalius į ratus. Gal būt dar šiandien neatėjo laikas, sako p. Atroškevičius.
Tikrinimui neprieštarauja
Laiško iniciatoriai kiekvienam gavėjui įdėjo po liniuotę, primindami, kad visus bakus matuojant specialiomis liniuotėmis Lietuvos ir Europos Sąjungos vežėjai būtų diskriminuojami Rytų konkurentų atžvilgiu. Tuo pačiu neprieštaraujama muitinės vykdomai pasirinktinei degalų kontrolei deklaruojant degalų kiekį bake ir odometro rodmenis, tačiau griežtai pasisako prieš ribojimus įvežti degalus.
Degalai tai žaliava transporto verslui. Pigesnės žaliavos ieško visi pienininkai, perkantys užsienyje pigesnį pieną, baldininkai medieną, mėsininkai mėsą, tačiau jų niekas nekaltina, kad įveža pigesnę žaliavą. Mes įvežtinį kurą naudojame eksportuodami mūsų šalies transporto paslaugas, pranešime cituojamas p. Atroškevičius.
Jis pritaria, jog didesnė vilkikų kontrolė, kurią vykdo muitinė, leis sumažinti piktnaudžiavimus, kenkiančius ir transporto verslui. Su nesąžiningais vairuotojais patys vežėjai kovoja gerokai modernesnėmis priemonėmis, nei medinės kuro matuoklės, pavyzdžiui, elektroniniais kuro kiekio kontrolieriais, kurių duomenis galima stebėti palydovinio ryšio pagalba.
Konkuruoja nesąžiningai
Ponas Atroškevičius pripažįsta, kad yra įvairių vežėjų, kurie užsiima ir kontrabanda, ir nelegalia degalų prekyba, tačiau pažymi, kad legalią veiklą vykdantys vežėjai yra suinteresuoti, kad tokios įmonės būtų nustatytos ir nubaustos.Tie, kurie užsiima neteisėtais veiksmai, jie sau gali leisti dempinguoti pervežant krovinius, nes jie gauna nelegalių pajamų. mes patys sąžiningi vežėjai esame suinteresuoti, kad tokių būtų kuo mažiau, nes jie iškreipia rinką, sako p. Atroškevičius.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti