JAV žiniasklaidos sektoriuje – sandoris tarp didžiausių dalyvių

Publikuota: 2014-02-14
Atnaujinta 2015-06-01 13:13
Nuotrauka: Patrick T. Fallon ("Bloomberg")
„Verslo žinios“

JAV žiniasklaidos sektorių krestelėjo sandoris tarp didžiausių rinkos dalyvių. Jei palaimins rinkos prižiūrėtojai, konkurentą „Time Warner Cable“ įsigijęs „Comcast“ turės beveik 30 mln. vartotojų.

Didžiausias kabelinės televizijos, interneto ir telefono ryšio tiekėjas JAV „Comcast“  perka didžiausią konkurentą „Time Warner Cable“. Sandorio vertė 45 mlrd. USD. Šiuo sandoriu baigiasi 8 mėnesius trukusi „Comcast“  ir ketvirto pagal dydį kabelinės televizijos tiekėjo „Charter Communications“ kova dėl „Time Warner Cable“ akcijų. Šis sandoris, per kurį už išperkamas akcijas „Comcast“  sumokės po 158,82 USD, akcininkams garantuoja solidžią premiją – naujienos paskelbimo metu biržoje akcijos kainavo 23 USD mažiau.

Planuojama sinergija

Pasak „Comcast“ , dviejų didžiausių kabelinių televizijų tiekėjų susijungimas turėtų pagerinti abiejų koncernų efektyvumą.„Sandoris naudingas vartotojams. Mes esame optimistiškai nusiteikę, kad jis bus patvirtintas. Šis sandoris sukuria sinergiją, vertą 1,5 mlrd. USD. To pasieksime todėl, kad mūsų rinkos nebesikirs“, – „The Financial Times“ cituoja Brianą Robertsą, „Comcast“  vykdomąjį direktorių.Be to, „Comcast“ dar paskelbė po sandorio skirsianti 10 mlrd. USD savų akcijų supirkimui.

Trys ketvirtadaliai rinkos

Dviejų didžiausių rinkos dalyvių susijungimas turėtų sukurti didžiausią mokamą kabelinę televiziją, jis aprėps tris ketvirtadalius kabelinės televizijos rinkos. 22 mln. televizijos žiūrovų aptarnaujantis „Comcast“, susijungdamas  su 11 mln. vartotojų turinčiu konkurentu, turimų klientų skaičių turėtų padidinti trečdaliu (atėmus sutampančias paslaugas – VŽ).Tokios apimties sandorį dar turės patvirtinti JAV rinkos prižiūrėtojai – Federalinė komunikacijų komisija ir Teisingumo departamentas. Pastarasis ypač skrupulingai vertina rinkos lyderių susijungimus – pernai tik po ilgų derybų ir nuolaidų pritarta stambiems susijungimams JAV aviacijos ir alaus pramonėje. Pasak „The Wall Street Journal“, pritarimą užsitikrinti „Comcast“ bandys tikindamas prižiūrėtojus, kad abu tiekėjai tarpusavyje nekonkuruoja. Esą tiesioginiai konkurentai yra palydovinės televizijos tiekėjai ir telekomunikacijų kompanijos „Verizon“ ir „AT&T“.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Comcast“ ambicijos

Brianas Robertsas, „Comcast“ valdybos pirmininkas ir vykdomasis direktorius, perėmęs koncerno valdymą iš tėvo, laikomas ambicingų kabelinės televizijos rinkos veikėju. Pasak „The Financial Times“, jis sugebėjo įtikinti „Microsoft“ dešimtojo dešimtmečio pradžioje investuoti į „Comcast“ 1 mlrd. USD. Jis nesėkmingai bandė 2004 m. už 48 mlrd. USD įsigyti „Walt Disney“.Po 5 metų sugebėjo už 30 mlrd. USD įsigyti „NBC Universal“. „Comcast“ imperijai priklausantis „Comcast Cable“ yra didžiausias Amerikoje kabelinės televizijos tiekėjas, o priklausanti „NBC Universal“ valdo 30 naujienų, pramogų, sporto televizijų tinklų ir filmų studijų. Įsigydamas „Time Warner Cable“, „Comcast“ taip pat perims filmų kanalo HBO ir reklamos padalinio „Time Warner Cable Media“ valdymą.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Paslaugos“
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
Teismas neleido stabdyti prieigos prie „Russia Today“ portalų

Teismas gegužę neleido Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybai stabdyti prieigos prie Rusijos valstybinės...

Rinkodara
2022.05.23
„YouTube“ ištrynė daugiau kaip 70.000 Kremliaus pasakojimų apie karą 6

„YouTube“ pašalino daugiau kaip 70.000 vaizdo įrašų ir 9.000 kanalų, susijusių su Rusijos karu Ukrainoje, nes...

Inovacijos
2022.05.22
Ministerija: didžiųjų pasaulio įmonių apmokestinimo naudos Lietuva sulauktų 2025-aisias

Lietuva palaiko globalaus pelno mokesčio tarptautinėms kompanijoms iniciatyvą įvedant jį nuo 2024-ųjų, o jo...

Finansai
2022.05.19
„Transparency international“: dėl duomenų atvėrimo ir panaudojimo Lietuva užima paskutinę vietą ES 11

Lietuva yra tarp prasčiausiai viešajam interesui svarbius duomenis atveriančių ir panaudojančių Europos...

Rinkodara
2022.05.18
TV3 nuo birželio transliuos naują kanalą rusų kalba 2

TV3 žiniasklaidos grupė antradienį pranešė nuo birželio pradžios pradėsianti transliuoti naują kanalą rusų...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
„Verslo žinioms“ – Metų nacionalinės žiniasklaidos priemonės apdovanojimas

Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dienos išvakarėse apdovanoti Europos Sąjungos (ES) investicijų efektyvumą...

Verslo aplinka
2022.05.06
„Rekvizitai.lt“ – nauja duomenų analizės paslauga ir dovana VŽ prenumeratoriams 6

Portalą „rekvizitai.lt“ papildo nauja „Premium“ rubrika, kurioje vartotojai galės parsisiųsti „rekvizitai.lt“...

Prekyba
2022.05.05
Internetinė žiniasklaida „google mokesčio“ norėtų nuo 2023-iųjų 4

Internetinė žiniasklaida siūlo Vyriausybei svarstyti galimybę taikyti skaitmeninių paslaugų mokestį...

Rinkodara
2022.05.04
EK atmetus skundą dėl LRT finansavimo, ginčas persikėlė į ES Teisingumo Teismą

Europos Komisija (EK) atmetė Lietuvos komercinės žiniasklaidos skundą dėl Lietuvos nacionalinio radijo ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Ekspress Grupp“ pirmojo ketvirčio nuostolis viršijo 0,5 mln. Eur

„Delfi“ naujienų portalus Baltijos valstybėse valdanti Estijos žiniasklaidos ir pramogų grupė „Ekspress...

Rinkodara
2022.04.29
Institucijoms suteikta daugiau galių riboti karo propagandą

Seimas antradienį patvirtino pataisas, suteiksiančias daugiau galimybių žurnalistų etikos inspektoriui...

Verslo aplinka
2022.04.19
LRT atnaujina savo prekės ženklus

Iki 2022 m. vasaros LRT žiūrovai išvys atnaujintus LRT kanalų prekės ženklus. Įvaizdžio atnaujinimas apima...

Rinkodara
2022.04.12
Rusija apkaltino „YouTube“, kad blokuoja Valstybės Dūmos kanalą

Rusijos pareigūnai šeštadienį apkaltino vaizdo įrašų ir transliavimo platformą „YouTube“ blokuojant...

Verslo aplinka
2022.04.09
Rusija kovoja su „Google“: apkaltino „melagienų“ skleidimu

Rusijos žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Roskomnadzor“ ketvirtadienį pareiškė uždrausianti JAV interneto...

Inovacijos
2022.04.07
Lietuvoje pradėta retransliuoti Ukrainos „UA: PBC“ radijo programa

Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) per vidurinių bangų siųstuvą Lietuvoje pradėjo...

Rinkodara
2022.04.04
LRTK žiniasklaidai prilygino dalį vaizdo tinklaraštininkų 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) patvirtino gaires vaizdo tinklaraštininkams (vlogeriams),...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31
„Google“ raginama šalinti programėles, per kurias galima žiūrėti uždraustas TV programas 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) kreipėsi į „Google“, prašydama pašalinti iš „Google Play...

Rinkodara
2022.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku