Telekomunikacijų reklamų karai lietuviams patiko

Publikuota: 2014-02-10
Atnaujinta 2015-06-01 12:57
Nuotrauka: Juditos Grigelytės („Verslo žinios“)
 

Praėjusių metų pabaigoje labiausiai pastebėta reklama – daug šurmulio sukėlęs „Labas kontrakto“ pristatymas, tačiau tarp labiausiai patikusių reklamų ji užima tik devintąją vietą. Anot eksperto, agresyvi reklama buvo pastebėta, tačiau sukėlė nepasitenkinimą tarp „Tele2“ gerbėjų.

Mindaugas Liaudenskis, rinkos tyrimų ir konsultacijų „Synopticom Ad Research“ vadovas, teigia, kad visos „Labas kontrakto“ reklamos su humoristu Poška vartotojams stipriai įsirėžė atmintin.„Pastebimumo indeksas šį kartą labai aukštas ir gerokai didesnis nei antroje pozicijoje esanti reklama. „Labas kontrakto“ reklama turi daug savybių, leidžiančių pasiekti tokį rezultatą: revoliucingas, aktualus ir įdomus pasiūlymas, agresyvus konkurentų puolimas, humoras ir pramoga, pasitelkiant garsų, tikslinės auditorijos mėgstamą personažą“, – komentuoja paskutinį reklamų įsimenamumo tyrimą p. Liaudenskis. Tyrimas atspindi žiūrovų nuotaikas 2013 m. pabaigoje.Tačiau pagal emocinius vertinimo reakcijos rodiklius (patinka / nepatinka) reklamos su Poška buvo įvertintos prieštaringai – tarp labiausiai patikusių jos rikiuojasi tik 9 pozicijoje.„Tai natūralu – reklamose agresyviai užsipuolamas šiuo metu populiariausias operatorius. Jis yra mėgstamas, jo komunikacija labai palankiai vertinama jau ne vienus metus – „Tele2“ reklamos matomos tiek labiausiai pastebėtų, tiek patikusiųjų TOP dešimtukų viršūnėse. Tad natūralu, kad jų puolimas sulaukė tam tikro emocinio pasipriešinimo iš gausių „Tele2“ abonentų ir prekių ženklo mėgėjų“, – prieštaringą statistiką aiškina p. Liaudenskis.Iš kitos pusės, pasak jo, reklama ir jos kiekis atliko savo darbą: atkreipė plačios auditorijos dėmesį, net tų „Tele2“ abonentų, kurie iš pradžių reagavo šiek tiek priešiškai.„Įdomus reklamos pasiūlymas priverčia dalį žmonių vėliau imtis veiksmų. Tai parodė ir verslo rodikliai: paskutiniu laikotarpiu „Bitė“ lyderiauja pagal pas juos perėjusį abonentų skaičių“, – kalba p. Liaudenskis.Dešimtoje vietoje tarp pastebėtų reklamų – naujoji animacinė „Omnitel“ reklama. Vartotojai gana palankiai įvertino naująjį bendrovės komunikacijos stilių, mat „Omnitel“ reklamos jau senokai buvo tarp populiariausiųjų (pernai vasarą „Omnitel“ pakeitė reklamos agentūras, o kartu ir komunikacijos stilių). Dar palankiau vartotojai vertino bendrovei priklausančio kito prekių ženklo „Ežio“ reklamas.VŽ jau rašė, kad „Bitė“ didžiausių reklamdavių sąraše pernai iš šeštos pozicijos pakilo į trečiąją ir išstūmė čia 2012 m. buvusią „Omnitel“, kuri nukrito į aštuntą vietą 2013 m. Didžiausia reklamdavė Lietuvoje išlieka „Tele2“, rodo tyrimų bendrovės TNS LT duomenys.

Neabejingi Clooney

Tarp labiausiai patikusiųjų (iš pastebėtų sąrašo) šį kartą karaliauja DNB banko reklama su George'u Clooney.„Įspūdinga, egzotiška veiksmo vieta, garsusis Holivudo aktorius, humoro dozė patiko lietuviams“, – kalba p. Liaudenskis.Pats bankas, VŽ komentuodamas pirmojo ir antrojo klipų sėkmę, teigia, kad tai davė apčiuopiamų verslo rezultatų – žmonių, besirenkančių taupumo programas, skaičius išaugo. Pavyzdžiui, bankas skaičiuoja, kad pavasarį Lietuvoje pradėjus kampaniją, kai reklama kvietė taupyti, buvo sudaryta beveik 12.000 naujų taupymo sutarčių, iš jų net 8.000, arba net 70%, pasirinko reguliaraus taupymo būdą ir kas mėnesį skiria tam tikrą pinigų sumą.Pernai DNB bankas labiausiai didino reklamos investicijas Lietuvoje ir šiemet žada ne mažesnį biudžetą.„Matome apčiuopiamą investicijos į rinkodarą grąžą ir toliau nemažinsime apsukų. Būsime aktyvūs bankų sektoriuje ir dar nustebinsime savo reklamomis“, – kalbėjo Rita Naujokaitytė, DNB Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovė.Daugiausia iš bankų besireklamuojančio „Swedbank“ klipus vartotojai taip pat palankiai vertina – TOP dešimtuke yra dvi banko reklamos.Antrąją poziciją tarp labiausiai patikusių reklamų užima „Tele2“ atsakas „Bitei“. Tai reklama, su kuria „Tele2“ startavo praėjus ne visai dienai po „Bitės“ pasiūlytų neribotų pokalbių planų.„Bendrovė sugebėjo greitai ir tinkamai reaguoti. Mūsų tyrimas rodo, kad ši paprasta reklama puikiai atspindėjo gausių „Tele2“ abonentų emocinius poreikius – norą pasijuokti iš šio išpuolio, išlaikyti savo įvaizdį, atsakyti pašaipa į pašaipą“, – teigia p. Liaudenskis.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Vyriausybė neskubės NPD sulyginti su MMA, nes tai kainuotų šimtus milijonų Premium 2

Europos Sąjunga tikisi kitąmet susitarti dėl bendrų visoms šalims minimalaus mėnesio atlyginimo (MMA)...

Verslo aplinka
2021.11.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku