Pasiūlė rinktis pramogų dovanų visame pasaulyje

Publikuota: 2015-01-03
Atnaujinta 2015-05-29 13:01
Nuotrauka: Juditos Grigelytės ("Verslo žinios")
„Verslo žinios“

Iš vienos šalies į kitą plėtųsis UAB „Laisvalaikio dovanos“ nusprendė veikti globaliai ir įkūrė projektą, leidžiantį dovaną nupirkti viename pasaulio krašte, o įteikti ją kitame.

Projektas „Tinggly“ veikia vos mėnesį, bet, sako įmonių grupės „Laisvalaikio dovanos“ vadovas ir „Tinggly“ steigėjas Linas Čeikus, jau yra ir pirmųjų pirkėjų. Anot jo, „Tinggly“ patraukia dėmesį ir todėl, kad alternatyvų jam pasaulyje nėra.„Laisvalaikio dovanų“ atitikmenų yra visur, tačiau siūlomos pramogos – vietinės. „Tinggly“ yra sprendimas, veikiantis visame pasaulyje“, – tikina p. Čeikus.Į „Tinggly“ portalą investuota apie 150.000 Eur (517.000 Lt). Kol kas p. Čeikus daugiausia dėmesio skiria britų rinkai, kur „Laisvalaikio dovanos“ jau turi įdirbį, ir tikisi, kad investicijos atsipirks per 2–3 metus. Šiemet žadama parduoti maždaug 10.000 dovanų rinkinių, tai sudarys 8% įmonių grupės metinės apyvartos. Tokio verslo idėja p. Čeikui kilo keliaujant ir girdint rekomendacijas, ką verta aplankyti ir išbandyti. Remiantis rekomendacijomis, atrinktos ir „Tinggly“ siūlomos dovanos, pradedant Šiaurės pašvaistės stebėjimu Aliaskoje, baigiant maisto ruošimo pamokomis dviem Tokijuje. Visos dovanos tinklalapyje kainuoja 100 Eur (345 Lt). Vėliau, žada p. Čeikus, dovanų skaičius augs, atsiras galimybių išsirinkti ir brangesnių pramogų.„Norime aprėpti 100 šalių, turėti 5 geriausiai vertinamas pramogas kiekvienoje. Bandysime apsiriboti 500 paslaugų visame pasaulyje, – aiškina pašnekovas. – Iš pradžių mąstėme apie mažiausią 50 Eur (173 Lt) sumą už dovaną, bet neradome tiek gerų pramogų, tad teko kilstelėti kartelę.“

Patogus verslui

Dovaną „Tinggly“ puslapyje internete nupirkęs užsakovas renkasi, ar dovanos sertifikatą įteiks pats, ar siųs elektroniniu paštu, ar pristatys per kurjerių tarnybą. Kuponą išnaudoti reikia per dvejus metus – tiek galioja „Tinggly“ paslauga. Ilga galiojimo trukmė, sako p. Čeikus, – dar vienas pranašumas, nes paprastą dovanų kuponą būtina panaudoti per metus.Ponas Čeikus neabejoja, kad didelė dalis „Tinggly“ klientų bus fiziniai asmenys, bet netrūks ir verslininkų, kurie ieškodami dovanų nori globalių sprendimų.„Lenkijoje esame susidūrę su problema, kad įmonės neperka dovanų kuponų, nes tie, kas gyvena Varšuvoje, pramogą randa lengvai, bet gyvenantys Balstogėje turi mažiau pasirinkimo. Kolegos iš Airijos, kur veikia tokios bendrovės, kaip „Google“, „Facebook“ ir pan., sakė, kad jos irgi neperka dovanų kuponų, nes įmonės tarptautinės ir niekas nenori vargti rūšiuodamas, kuri dovana kam tinka. Su „Tinggly“ tokių problemų nelieka“, – pasakoja „Tinggly“ steigėjas.

Ožkų sūris ir baterija

Dėmesio netrūksta ne tik naujam projektui, bet ir „Laisvalaikio dovanų“ parduodamiems produktams. Pasak p. Čeikaus, Lietuvoje pernai, tikimasi pardavimai augo 25%.„Kilimą jautėme nuo lapkričio pabaigos. Likus kelioms savaitėms iki švenčių pardavimai išaugo maždaug 4 kartus, o paskutinėmis dienomis iki Kalėdų per dieną paruošėme ir pristatėme tiek dovanų, kiek per įprastą darbo savaitę“, – išduoda pašnekovas.Vidutiniškai dovanai skiriama apie 125 Lt, bet šventinis krepšelis sumenksta iki 95 Lt. Anot pašnekovo, tai normalu, nes biudžetas per šventes skirstomas kelioms dovanoms.Dainius Liulys, „Pigu.lt“ direktorius, sako, kad kalėdines dovanas pernai imta pirkti savaite anksčiau nei užpernai, o, be kvepalų, technikos ir žaislų, internetu įsigyta ir šventinių dekoracijų – eglučių ir jų puošmenų per 2 lapkričio savaites nupirkta tiek, kiek užpernai per lapkritį ir gruodį. Pašnekovas priduria, kad, palyginti su užpernai, pardavimai išaugo 40%, klientų srautai – 50%.Anot jo, nebevengiama internetu pirkti brangios kosmetikos, kvepalų, 3 kartus išaugo prekyba žaislais, o pirkinių krepšelis beveik pasiekė 300 Lt.Jurgita Levickienė, UAB „Todas“, valdančios portalą „verslodovana.com“, direktorė, sako, kad pirmieji klientai dovanomis rūpinosi dar vasarą, kiti atėjo rugsėjį. Pasak jos, buvo norima praktiškų ir nematytų dovanų, dovanai skirta 50–150 Lt. Partneriams ir darbuotojams verslininkai dažnai dovanojo alkoholio, kartu pridedant smulkmeną, pvz., akmenines gėrimą šaldančias taureles. Ilgus metus dovanotus kišeninius peiliukus pernai pakeitė peiliukai, telpantys į piniginę, darbuotojai neretai buvo pradžiuginami maisto krepšiais ir prekybos centrų čekiais, vertinami rankų darbo produktai.„Pernai buvo dovanojami vilnoniai apklotai, ožkų sūriai, bet dažniausia dovana – papildomos telefono baterijos, kad partneriai visuomet būtų ryšio zonoje. Jos išgraibstytos labai greitai“, – juokiasi p. Levickienė.Straipsnis publikuotas dienraštyje "Verslo žinios".

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau