„Vytauto“ vardas vėl skamba pasaulyje

Vartotojai prisimena Vytauto mineralinį vandenį šis lietuviškas prekės ženklas nuskambėjo rinkodaros pasaulyje sukūręs virusinį klipą It's Earth's Juice (angl. tai žemės sultys), kuris pelnė įvertinimą kaip beprotiškiausia 2012 m. reklama, rašo rinkodaros ir reklamos tinklapis Adweek.com. Šiandien šis prekės ženklas vėl braunasi į įdomiausių pasaulio reklamų gretas.
Šį kartą Vytautas internautų simpatijas bando užsitarnauti tokiu pat beprotišku stiliumi, sukūręs klipą Halovyno tematika. Vytautas grįžta su kaupu, rašo adweek. com.Abiejų klipų režisierius tarp Londono ir Lietuvos gyvenantis bei dirbantis Tadas Vidmantas.It's Earth's Juice klipas YouTube svetainėje yra surinkęs per 3,2 mln. peržiūrų. Naujasis Vytauto klipas per 3 d. peržiūrėtas jau beveik 60.000 kartų.Tikslas yra vienas, kad Vytauto vardas skambėtų pasaulyje, o ar klipas taps taip pat virusiniu, priklausys nuo internautų reakcijos, juokiasi Norbertas Pranckus, UAB Birštono mineraliniai vandenys ir Ko valdybos pirmininkas. Visada savo reklamose stengiamės nustebinti ir pradžiuginti savo esamus ir potencialius vartotojus.Po bendrovės sparnu: Vytauto, Birutės ir Akvilės prekių ženklai.Klipą galite peržiūrėti čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti