Turinio rinkodara – 2015-ųjų burtažodis

Publikuota: 2014-10-30
 

Turinys kuria klientus, klientai kuria verslą, verslas kuria vertybes

Kas tai?

Turinio rinkodara (content marketing) yra bendrovių inicijuoto ir jų prekės ženklu pažymėto  kokybiško turinio kūrimas ir platinimas visais media sklaidos kanalais, siekiant sukurti ilgalaikius abipusius santykius su klientais, vertę vartotojui ir išmatuojamą sėkmę prekiniam ženklui.

Kam to reikia?

Padidinti pardavimus
Turinio rinkodara sukuria puikią terpę pardavimams. Turinio rinkodaros asociacijos tyrimas rodo, jog daugiau nei 50% skaitytojų pastebi jog turinys turėjo teigiamos įtakos pirkimo sprendimui priimti.
Išlaikyti klientus
Milžiniškos konkurencijos sąlygomis įmonės priverstos vis daugiau jėgų skirti esamų klientų išlaikymui. Pasiūlydamos vartotojams idomių pramogų ir informacijos, jos gali neerzindamos klientų pristatyti savo naujus produktus. Nuolatinis bendravimas didina ištikimybę prekiniam ženklui.Įtvirtinti ar pakeisti  prekės ženklą
Norint įtvirtinti ar pakeisti prekinį ženklą reikia, kad žinia greitai pasiektų tikslinę auditoriją. Patraukiant skaitojus turiniu galima išnaudoti palankų momentą vartotojų nuomonės apie prekinį ženklą suformavimui ar keitimui.
Komunikacijos integracijai
Moderni turinio rinkodara leidžia kurti ir platinti turinį visose pagrindinėse rinkodaros priemonėse – spaudoje, internete, mobiliuosiuose įrenginiuose, video ir socialiniuose tinkluose. Visi kanalai yra vienas su kitu integruojami ir kampanijos efektyvumas didėja dviem ar net trimis kartais.Ilgalaikiams santykiams kurti
Turinio rinkodaros sėkmę lemia ilgalaikiai santykiai. Nuolat bendraujant su potencialiais ir esamais klientais, sukuriamas ryšys, didinamas pasitikėjimas prekės ženklu, kol jis tampa pirmuoju pasirinkimu. Nuolatinis dialogas su klientais leidžia greičiau ir efektyviau sulaukti grįžtamojo ryšio iš vartotojų, pritaikyti savo paslaugas ir išlaikyti klientų pasotenkinimą.

Kaip tai veikia?

B2B rinkodarininkai vidutiniškai naudoja 13 turinio rinkodaros taktikų.

Kada tai veikia?

Pagrindiniai kriterijai sėkmingam turinio rinkodaros įgyvendinimui:Įtraukiančio kokybiško turinio uždaviniai: 
Labiausiai įtraukiantis turinys:

  • Vaizdo medžiaga
  • Pavyzdžių analizė
  • "Baltoji knyga" (angl. "White Papers") - autoritetinga ataskaita arba vadovas, padedantis suprasti ar išspręsti problemą
Geriausi investicijų atsiperkamumo (ROI) rodikliai pagal turinį:
Naujausios turinio pateikimo spaudoje TENDENCIJOS:

Kuo tai skiriasi nuo užsakomųjų straipsnių?

Turinio rinkodara nėra užsakomųjų straipsnių pirkimas. Turinio rinkodara - tai ne žiniasklaidos kurtas kokybiškas turinys, parodantis vartotojams prekės ženklo vertybes, idėjas ir požiūrį. Todėl turinio rinkodaroje svarbu sukurti tokį turinį, kad būtų garbė šalia jo skelbti prekių ženklą ir nurodyti, jog tas turinys atsirado ne radakcijos, o prekių ženklo dėka.

Žymėti negalima nežymėti?

Kas, jei prekių ženklo užsakytas turinys nepažymėtas?
Kuriami nesąžiningi santykiai
Prekės ženklas bando apgauti skaitytoją tikėdamasis, jog ši apgavystė nebus pastebėta. Sukuriama problema: ar skaitytojas gali pasitikėti tokiu prekės ženklu? Gal jie turi ir daugiau ką slėpti?Apgaudinėjamas skaitytojas
Šiandien skaitytojai labai išprusę ir naudojasi įvairiais šaltiniais. Todėl nekyla net klausimas, ar skaitytojas pastebės, klausimas tik - kada. Ar šiuo atveju galima pasitikėti tokiu leidiniu ar portalu? Gal juose visa pateikiama informacija užsakomoji?Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos parengtoje Žiniasklaidos skaidrumo chartijoje įtvirtintas principas: „Informacija žiniasklaidoje, už kurią mokama, turi būti aiškiai identifikuojama kaip reklama, rėmimas arba pardavimo skatinimas“.

"Ant bangos"

Turinio rinkodaros pradininkai

Mokymas
Žemės ūkio techniką gaminanti kompanija “John Deer”. 1931 m. pradėto ir iki šiol tebeleidžiamo žurnalo „The Furrow“ (liet. “Vaga”) pateikia geriausias žemdirbystės praktikas. Ir nors be jokios abejonės „The Furrow“  yra “John Deer” technikos pardavimo įrankis, tačiau pagrindinis tikslas buvo ir yra kurti vertingą turinį savo skaitytojams.
Pramoga
1920 m. JAV radijo transliuotojai pasiūlė beisbolo komandų savininkams transliuoti rungtynes per radiją. Tačiau klubų savininkai bijojo, jog jei sirgaliai gaus galimybę nemokamai klausytis rungtynių transliacijų namie, jie neis į stadionus ir niekas nebepirks bilietų. Dabar jau žinome, kad tai ne tik kad nesumažino bilietų pardavimų, bet padėjo pritraukti daugybę naujų fanų  ir sukurti stipresnį ryšį tarp komandų ir jų sirgalių.Verslo baimė, kad  “atidavę geriausias savo žinias ir idėjas nemokamai – neturėsime ką parduoti“ – nepasiteisino nei prieš šimtmetį, nei dabar. Turinio rinkodara – tai dalinimasis geriausiomis savo įžvalgomis,  žiniomis ir turiniu.Patarimai
1930 m. bedarbė mokytoja Irna Phillips pradeda rašyti scenarijus radijo vaidinimams, kurie vėliau pradedami vadinti  muilo operomis. Nors pagrindinis jos kuriamų muilo dramų rėmėjas yrea “Procter & Gamble”, tačiau į  serialus buvo įtraukiami įvairių sričių profesionalus vaidinantys personažai. Tad muilo operų klausytojai galėjo ne tik mėgautis pramoga, bet ir iš veikėjų lūpų išgirsti daktaro, advokato ir kitų specialistų patarimus.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vis tik šaltibarščiai 1

Nacionalinio valgiaraščio rinkimams pasibaigus, paaiškėjo absoliutus nugalėtojas: šaltibarščiai.

Laisvalaikis
2020.07.14
Britai apsigalvojo – stumia „Huawei“ iš savo 5G rinkos Premium 1

Borisas Johnsonas, Jungtinės Karalystės (JK) ministras pirmininkas, rizikuodamas užsitraukti Kinijos rūstybę,...

Technologijos
2020.07.14
Gautas rekordinis mokslui imlių įmonių paraiškų skaičius 1

Naujų, mokslui imlių įmonių skatinimas sulaukė milžiniško susidomėjimo. Pagal Mokslo, inovacijų ir...

Gazelė
2020.07.14
Lietuvos turizmo bendruomenė trečiadienį rengia demonstraciją „Gelbėkime turizmą“

Norėdama atkreipti dėmesį į turizmo problemas, Lietuvos turizmo  bendruomenė 2020 m. liepos 15 dieną...

Paslaugos
2020.07.14
Pasirašytos pirmosios sutartys pagal priemonę „Turizmo inovacijos“

Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra (MITA) pasirašė pirmąsias sutartis pagal Ekonomikos ir inovacijų...

Paslaugos
2020.07.14
Vietoj paskolų valdžia turizmo verslą maitina pažadais Premium

Kelionių organizatoriams žadėtos lengvatinės paskolos atsiskaityti su turistais už neįvykusias keliones iki...

Paslaugos
2020.07.14
Advokatų kontoroje „Cobalt“ – naujas partneris 5

Pasipildė advokatų kontoros „Cobalt“ partnerių gretos. Kontoros partneriu tapo Marius Inta, „Cobalt“...

Paslaugos
2020.07.13
Paštomatų rinkos TOP 3: šiųmetė plėtra – tikrai ne pabaiga Premium

Augti nesiliaujantis siuntų terminalų populiarumas skatina nuolatines rinkos lyderių ir į jas pretenduojančių...

Pokyčiai įspūdžio dovanų segmente: pasirinkimo daugiau, pasinaudoti – patogiau Verslo tribūna

Pandemijos sąlygotas gyventojų judėjimo apribojimas lėmė pasikeitimus ir įspūdžio dovanų idėjų pasiūlymus...

Paslaugos
2020.07.13
Už įvažiavimą į Neringą per pusmetį surinkta 145 tūkst. eurų mažiau nei planuota 19

Už įvažiavimą į Neringą mokamo ekologinio mokesčio per pirmąjį šių metų pusmetį surinkta 145 tūkst. eurų...

Paslaugos
2020.07.12
Kodėl vilniečiai yra kitokie klientai ir kaip jiems įtikti Premium 11

Perkamoji galia Vilniuje – didžiausia šalyje, tačiau ir klientai čia kur kas įnoringesni. Todėl kitų miestų...

Gazelė
2020.07.12
JK sumažino PVM viešbučiams ir restoranams, skatins valgyti ne namie 9

Jungtinės Karalystės vyriausybė sumažino svetingumo sektoriui ir su turizmu susijusiai veiklai taikomą PVM...

Paslaugos
2020.07.12
NKSC rekomenduoja pasikeisti maršrutizatorių slaptažodžius 3

Nacionalinis kibernetinio saugumo centras (NKSC) prie Krašto apsaugos ministerijos (KAM) nustatė, kad...

Paslaugos
2020.07.12
Siūlo skatinamąsias stipendijas informatikos ir inžinerijos studentams regionuose 1

Ekonomikos ir inovacijų ministerija (EIM) iki liepos 31 d. planuoja sudaryti preliminarų informatikos ir...

Gazelė
2020.07.12
Apklausa: verslo turizmas Europoje atsigauna dvigubai sparčiau nei Šiaurės Amerikoje

Verslo turizmas Europoje atsigauna dvigubai greičiau nei Šiaurės Amerikoje. Korporacijų, kurių darbuotojai...

Paslaugos
2020.07.11
325 turizmo įmonės prašo 9 mln. Eur paramos inovacijoms

Siekiant persiorentuoti į inovatyvias veiklas ir taip prisitaikyti prie koronaviruso krizės sukeltų...

Paslaugos
2020.07.10
Konkurso nugalėtojams – ne tik pinigai, bet ir pietūs su investuotoju

Paaiškėjo Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) organizuoto konkurso „Wanted: Life Sciences...

Gazelė
2020.07.10
„Senatorių pasažas“ Vilniaus senamiesčio centre artėja į finišo tiesiąją Premium

Vaikštinėdamas po galinga statybų ir restauravimo aikštele virtusius Vainų, arba Pociejų, rūmus Vilniaus...

Laisvalaikis
2020.07.10
„Grill London“ vadovas A. Lavrinavičius išleidžiamas į laisvę 6

Kauno apygardos teismas penktadienį panaikino šešėline veikla kaltinamam maitinimo įstaigų „Grill London“...

Paslaugos
2020.07.10
Sanatorijos: klientai grįžta, tačiau apie pelnus šiemet kalbos nebėra Premium

Lietuvos sanatorijos ir SPA centrai, pernai gražiai auginę rodiklius, šiemet dorojasi su skaudžiais...

Paslaugos
2020.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus