„L‘Oreal“ Kinijoje nemato prasmės

Publikuota: 2014-01-08
Atnaujinta 2015-06-01 11:12
Nuotrauka: Bloomberg
 

Prancūzijos kosmetikos gamintojas „L‘Oreal“ apsisprendė nebetiekti Kinijos rinkai „Garnier“ linijos produktų, rašo „The Financial Times“.

Pasak gamintojo, pastaruosius pardavinėti Kinijoje tiesiog neapsimoka, be to, juos nukonkuruoja vietiniai ir Pietų Korėjos gamintojai. „Garnier“ pardavimai 2012 m. tesudarė 1% visos „L‘Oreal“ apyvartos Kinijoje, kuri siekė 1,5 mlrd. EUR. Prancūzų gamintojas nuo šiol Kinijoje pagrindinį dėmesį skirs „L‘Oreal Paris“ ir „Maybelline New York“ prekės ženklams.Apie „L‘Oreal“ apsisprendimą paskelbta praėjus kelioms dienoms po to, kai JAV kosmetikos gamintoja „Revlon“ pranešė ketina nutraukti veiklą Kinijoje. Bendrovė 2011 ir 2012 m. patyrė pelno nuosmukį ir dabar mėgina restruktūrizuoti verslą.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Vyriausybė neskubės NPD sulyginti su MMA, nes tai kainuotų šimtus milijonų Premium 2

Europos Sąjunga tikisi kitąmet susitarti dėl bendrų visoms šalims minimalaus mėnesio atlyginimo (MMA)...

Verslo aplinka
2021.11.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku