„L‘Oreal“ Kinijoje nemato prasmės

Prancūzijos kosmetikos gamintojas LOreal apsisprendė nebetiekti Kinijos rinkai Garnier linijos produktų, rašo The Financial Times.
Pasak gamintojo, pastaruosius pardavinėti Kinijoje tiesiog neapsimoka, be to, juos nukonkuruoja vietiniai ir Pietų Korėjos gamintojai. Garnier pardavimai 2012 m. tesudarė 1% visos LOreal apyvartos Kinijoje, kuri siekė 1,5 mlrd. EUR. Prancūzų gamintojas nuo šiol Kinijoje pagrindinį dėmesį skirs LOreal Paris ir Maybelline New York prekės ženklams.Apie LOreal apsisprendimą paskelbta praėjus kelioms dienoms po to, kai JAV kosmetikos gamintoja Revlon pranešė ketina nutraukti veiklą Kinijoje. Bendrovė 2011 ir 2012 m. patyrė pelno nuosmukį ir dabar mėgina restruktūrizuoti verslą.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti