Teniso profesionalai didina ATP pajamas

Vyrų tenisui atėjo aukso amžius: keturi garsiausi šios sporto šakos atstovai Rafaelis Nadalis, Andy Murray, Novakas Djokovicius ir Roger Federeris skatina verslą ir už teniso aikštelės ribų. Chrisui Kermode'ui, kuris praėjusių metų lapkritį trejiems metams įsitaisė ATP (Association of Tennis Professionals Teniso profesionalų asociacija) vykdomojo vadovo ir prezidento kėdėje, tai reiškia didesnį žiūrovų skaičių ir pajamas, teigia BBC naujienų agentūra.
49-metis asociacijos vadovas p. Kermode'as teniso pasaulyje ne naujokas. Su teniso pasauliu jis susijęs 30 metų, pirmiausia kaip žaidėjas, o pastaruoju metu kaip turnyrų Aegon Championships, vykstančių Queen's Club, direktorius ir nuo 2008-ųjų Barclays ATP Wourld Tour sezoną baigiančio finalinio renginio generalinis direktorius. Šis turnyras, vadinamas svarbiausiu ATP įvykiu, į O2 areną Londone per pastaruosius 5 m. pritraukė 1,28 mln. gerbėjų, ir tai vadinama p. Kermode'o nuopelnu.
Puikios p. Kermode'o žinios, vyrų profesionalaus teniso lygos reikalų išmanymas ir patirtis dirbant su svarbiausiomis suinteresuotomis šalimis šiame sporte (kalbama apie pačius sportininkus, rėmėjus, reklamą) lėmė, kad ATP direktorių taryba vienbalsiai pasirinko jį.Beje, baigęs profesionalaus teniso žaidėjo karjerą p. Kermode'as buvo vadinamas vienu geriausių Londono teniso trenerių, vėliau dirbo kino ir muzikos industrijoje, net įkūrė savo reklamos ir renginių organizavimo įmonę.
Man labai pasisekė, kad perėmiau vadovavimą ATP tokiu jaudinamu etapu, p. Kermode'ą cituoja BBC. Pastaruosius kelerius metus kalbama, kad profesionaliam vyrų tenisui atėjo aukso amžius. Tačiau didžiausias iššūkis, anot jo, yra išlaikyti teniso populiarumą tarp kitų sporto šakų bei pramogų pasaulio renginių.
Garsūs rėmėjai
Pasak p. Kermode'o, iš žmonių resursų pasipelnyti siekia visi ir pramogų, ir sporto pasaulis: kuriami nauji filmai, vyksta grandioziniai muzikos, kino, sporto renginiai.
O mes turime išlaikyti ir plėsti savo auditoriją, rodo veiklos kryptį ATP vadovas. Anot jo, dar daug galima pasiekti net tokioje sferoje kaip televizija, kur iš pirmo žvilgsnio limitai išnaudoti: padaugėjo tiesioginės transliacijos valandų ir TV pajamų per ATP World Tour Masters 1.000 ir 500 serijas, sykiu sulaukta didesnės žiūrovų auditorijos.
Galimybės čia, anot p. Kermode'o, beveik beribės. Viena iš jų: 40 renginių per ATP World Tour 250 turnyrą gali pritraukti ne tik daugiau žiūrovų, bet ir pelno.
Pasak BBC, piniginiai prizai Challenger Tour pakilo iki 40.000 USD, tikimasi juos padidinti iki 50.000 USD.
Rėmėjai pastaruosius metus buvo ATP stiprybė, ją didino prisijungiantys garsūs vardai Corona, FedEx, Emirates, Ricoh, Moet & Chandon, Enel ir Rolex. Mes visada ieškome galimybių praplėsti savo rėmėjų sąrašą, kalbant ne tik apie skirtingus turo lygmenis, bet ir apie sezoną baigiančio Barclays ATP World Tour finalą. Pastarajame dosniausiu pajamų šaltiniu per visą turą išlieka Barclays, vardija p. Kermode'as.
Auditorija auga
Bendrajame ATP rinkodaros plane svarbų vaidmenį atliko skaitmeninė rinkodara, tai yra kita potenciali sritis augti, ypač su 2013-aisiais pradėtu įgyvendinti 3 metų strateginiu planu. Skaitmeninę rinkodarą p. Kermode'as vertina kaip didžiulę ir greitai augančią auditoriją: Viskas kinta labai greitai ir gerbėjai nori stebėti sporto renginius įvairiausiais naujais būdais. Natūralu, kad turime neatsilikti ir mes.
Kaip daugelis kitų sporto šakų, ATP planuoja plėstis Pietų Amerikos ir Kinijos rinkose. Šiemet Rio pirmą kartą vyks naujas ATP World Tour 500 renginys.
Nuo tradicinių rinkų Europoje ir Šiaurės Amerikoje ATP nė neketina nusigręžti, būtent pastarojoje vyks kai kurie didžiausi ir populiariausi ATP World Tour renginiai.
Naujoji karta
Be abejo, prie besitęsiančios teniso sėkmės stipriai prisidėjo išvardytasis sportininkų ketvertas, sako BBC.
Viskas priklauso nuo asmenybės ir rezultato teniso korte, negudrią tiesą išguldo p. Kermode'as. Sudėjus šias dvi dalis, dabartinė karta tikrai siūlo kai ką ypatingo ir unikalaus. Keturios vienos kartos pasaulinės sporto ikonos vienoje vietoje yra beveik neįtikėtina. Per visus savo metus tenise nieko panašaus neteko matyti.
Ponas Kermode'as šypsosi: jo paties sūnus, Queen's Club pamatęs žaidžiantį Rafaelį Nadalį, iš teniso skeptiko virto teniso žaidėju.
ATP vadovo nuomone, tokie žaidėjai kaip Wawrinka, Del Potro, Tsonga, Ferreris, Monfilsas, Berdychas ir Gaquet taip pat prisideda prie dabartinės vyrų teniso šlovės.
Ar potencialus asmenybių stygius ateityje jį gąsdina, klausia BBC.
Tikrai, kalbama apie pasikeisiančius žaidėjus, ir bus labai įdomu pamatyti, kas iškils per kitus kelerius metus, sako jis. Kitas dalykas, iš reklamos ir rinkodaros pusės mes turime būti pasirengę sukurti kitą žvaigždžių kartą.
Pasitikėjimas produktu
Savo teniso karjeroje p. Kermode'as nepasiekė didelių aukštumų (1986 m. pakilo iki 742-ojo numerio pasaulio reitingų lentelėje), tačiau tiki, kad toji patirtis labai padeda.
Teniso sporto skonį pajutau kaip gana vidutinis žaidėjas, tačiau suprantu, ką jie išgyvena, sako jis. Akivaizdu, neturiu geriausio žaidėjo patirties, nes niekada toks nebuvau, bet suprantu, kaip atletai jaučiasi, žinau tuos sunkumus, kliūtis, kurias reikia nugalėti žaidžiant kvalifikaciniuose etapuose.
Gerą vardą jis pelnė, kai 2009-aisiais ATP World Tour finalą perkėlė į Londoną. Bilietai už prieinamą kainą nuo 20 GBP pritraukė naują teniso stebėtojų auditoriją Jungtinėje Karalystėje: varžybų lankomumas per pastaruosius 5 m. pasiekė 1,25 mln. Kitas žingsnis, kuris, pasak pono Kermode'o, parodė pasitikėjimą mūsų produktu, buvo sprendimas rengti per dieną du teniso mačus, o ne vieną.
Jis prideda: Lengva užmiršti, ką mes jautėme, kai žiūrėjome į tik statomą O2 areną 2007-aisiais. Tada daugelis manė, kad esame pamišėliai.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti