H&M pelną tirpdė nuolaidos ir investicijos

"Hennes & Mauritz" (H&M), antrosios pagal dydį pasaulio drabužių mažmenininkės, ketvirtojo ketvirčio pelnas nuvylė ekonomistus. Uždarbį tirpdė nuolaidos, valiutų įtaka ir sparčios investicijos į prekybą internetu, naujus prekės ženklus ir produktus.
Per ketvirtį, pasibaigusį lapkričio 30 dieną, H&M grynasis pelnas išaugo 6,1%, iki 5,61 mlrd. SEK, ketvirtadienį paskelbė Stokholme įsikūrusi kompanija. "Bloomberg" apklausti analitikai tikėjosi 6 mlrd. SEK pelno.Prieš Kalėdas H&M nurėžė kainas savo parduotuvėse, siekdama neprarasti pardavimų pagreičio ir neatsilikti nuo sparčiau augančių konkurenčių didžiausios Europos drabužių prekybininkės Ispanijos "Inditex" ir Jungtinės Karalystės "Primark".H&M tikisi, kad kompanijos pardavimai šiemet sausį augs 15%, palyginti su 10% augimu gruodį, pirmąjį fiskalinių metų mėnesį."Nors kai kuriose mūsų rinkose išlieka makroekonominių iššūkių, esame optimistiškai nusiteikę dėl 2014 m., kurie gali būti įspūdingi, žengiant į naujas šalis ir išnaudojant naujas galimybes", pranešime cituojamas Karlas-Johanas Perssonas, H&M vykdomasis vadovas.Komentuojama, kad tiek H&M, tiek "Inditex" iš pradžių lėtai žengė į internetinės prekybos sritį, nuogąstaudamos, kad prekyba internetu pakenks pardavimams tradicinėse parduotuvėse. Dabar abi mažmenininkės sparčiai plečiasi internete. H&M šiemet rugpjūtį pradės internetu prekiauti Jungtinėse Valstijose, pavasarį arba vasarą Prancūzijoje, o vėliau šiais metais dar keliose didžiausiose savo rinkose.Per fiskalinius 2014-uosius metus mažmenininkė ketina atidaryti 375 parduotuves, daugiausia jų įsikurs Kinijoje ir JAV. Pernai H&M atidarė 356 naujas parduotuves.Šiuo metu H&M turi 3.100 parduotuvių 53 šalyse.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti