Naujienlaiškiams svarbiausia pavadinimas ir turinys

Publikuota: 2014-01-03
Atnaujinta 2015-06-01 13:18
„Verslo žinios“

Tinkamai parengti ir laiku siunčiami naujienlaiškiai tebėra viena efektyviausių internetinės rinkodaros priemonių.

Pasak Mantvydo Leknickio, interneto rinkodaros UAB „Open planes“ viešųjų ryšių vadovo, skeptikų, kurie reklaminiams naujienlaiškiams prognozavo mirtį, tikrai netrūko, tačiau naujienlaiškiai išlieka vienu populiariausių internetinės rinkodaros būdų.Skaičiuojama, kad šiandien pasaulyje naudojama daugiau nei 3,6 mlrd. unikalių e. pašto adresų, o per dieną yra išsiunčiama šimtai milijardų elektroninių žinučių. Tačiau daugiau nei 70% visų elektroninių laiškų sudaro „šlamštas“ (angl. spam). Nemažai naujienlaiškių ištrinami net neatidaryti. Paklaustas apie pagrindines įmonių klaidas, p. Leknickas teigia, kad visų pirma reiktų atkreipti dėmesį į naujienlaiškio turinį ir pavadinimą. „Patraukli elektroninio laiško antraštė – pirmasis žingsnis naujienlaiškio atvertimo link. Antraštėje minimi žodžiai „specialus“, „asmeninis“, „ypatingas“ padidina tikimybę, kad jūsų žinutė nebus prisikirta šlamštui“, – kalba p. Leknickas.Tačiau specialiais pasiūlymais, išskirtinumu nederėtų piktnaudžiauti.„Išskirtiniai pasiūlymai kiekvieną savaitę, žiūrint iš vartotojų pozicijos, skamba įtariai. Ilgainiui tokia komunikacija baigiasi naujienlaiškių blokavimu“, – perspėja Martynas Gedminas, vartotojų ir pirkėjų elgsenos „Roicon | Analytics“ vadovas.

Susijusios PDF bylos
Parsisiųskite

Svarbiausia – turinys

„Svarbiausia, kad turinys būtų naudingas, nes jei naujienlaiškio pasiūlymas ar informacija bus neaktuali, vartotojas greičiausiai žinutės siuntėją „apdovanos“ priskirdamas informaciją šlamštui, – kalba p. Leknickas. – Statistiniai duomenys pasaulyje rodo, kad naujienlaiškiams išleistas doleris grįžta net keturiasdešimt kartų didesne grąža, todėl išmėginti šį reklamos būdą tikrai verta, tačiau derėtų pasirinkdami neagresyvią naujienlaiškių rinkodarą.“Andrius Senkus, „SEM.LT“ vadovas, priduria, kad kita dažna verslininkų klaida – naujienlaiškiai siunčiami ne tiems, kam reikia.„Vis dar populiaru nusipirkti e. pašto adresų duomenų bazę, bet siunčiant naujienlaiškį tokiems gavėjams efektyvumas yra itin nedidelis. Svarbiausia suprasti, kas yra naujienlaiškio auditorija ir kokių tikslų siekiama“, – teigia p. Senkus.Jis pataria, jei įmanoma, segmentuoti auditoriją ir kurti skirtingas žinutes, o įmonėms, turinčioms itin dideles gavėjų duomenų bazes, verta galvoti apie išmanius laiškų personalizavimo sprendimus, atsižvelgiant į buvusius pirkinius, elgseną svetainėje ar reakciją į ankstesnius naujienlaiškius. „Reikia nuolat matuoti, testuoti, o pasiteisinusius sprendimus pritaikyti. Svarbūs yra naujienlaiškio atidarymo, paspaudimų, vizitų skaičiaus, vizitų su daugiau nei vieno puslapio peržiūra skaičiaus procentų rodikliai“, – vardija p. Senkus.

Diena dienai nelygi

„Svarbus naujienlaiškio siuntimo laikas – optimalus laikas skleisti elektronines žinutes vartotojams yra 8–9 val. ryte ir 15–16 val. popiet, – mini p. Leknickas. – Verta įsidėmėti ir pirmadienio taisyklę. Šią dieną siunčiami naujienlaiškiai dažniausiai erzina žmones ir pasimeta tarp svarbių elektroninių laiškų, todėl geriau pasirinkti kitą dieną. Vakarais ir savaitgaliais siunčiami e. laiškai neretai turi didesnį pasisekimą dėl mažo laiškų srauto, ypač jei naujienlaiškio turinys yra neoficialus.“2013 m. spalį atlikta e. pašto rinkodaros sprendimų „GetResponse“ studija parodė, kad didžiausias procentas (17,9%) tokių laiškų siunčiama antradienį, labai nedaug nusileidžia ketvirtadienis. Antradieniais atidaroma didžiausia dalis tokių laiškų (19,9%), o penktadieniais fiksuojama didžiausia dalis paspaudimų gautuose naujienlaiškiuose (4,6%).„Apibendrinant galima būtų teigti, kad didžiausias naujienlaiškių atidarymo procentas būna savaitės viduryje, o kalbant apie dienos metą – dieną, ypač po pietų. Tačiau privalu nuolat sekti padėtį, nes vartotojų elgsena ir daugelis kitų veiksnių nuolat keičiasi. Pavyzdžiui, anksčiau laikas, kai daugelis važiuodavo į darbą, būdavo nepalankus, o dabar, išmaniųjų įrenginių eroje, matome, kad vis daugiau žmonių naršo internete pakeliui į darbą ar namus“, – pažymi p. Senkus.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Efektyviausių trejetuke

Ponas Senkus pabrėžia, kad nuo „akcijų“ ir „išpardavimų“ vartojimo antraštėse žmonės jau pavargo ir dažniausiai tokią informaciją ignoruoja, nes ji neišsiskiria, tad norint sukurti patrauklią antraštę tenka pasitelkti kūrybiškumą.„Pastebime, kad daugelis efektyviausių antraščių turi raginimą veikti (angl. call to action). Jį kartais galima sėkmingai pakeisti klausimu, kuris neretai suintriguoja, primena gavėjui aktualią problemą, tačiau nevertėtų vartoti pernelyg ilgo pavadinimo, – kalba p. Senkus. – Tinkamai parengti ir laiku siunčiami naujienlaiškiai yra viena efektyviausių internetinės rinkodaros priemonių ir didelė dalis e. komercijos projektų juos puikiai išnaudoja. Jeigu naujienlaiškiai nepadaro savo darbo, tikėtina, kas nors negerai su gavėjais ar turiniu.“Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Paslaugos“
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
Teismas neleido stabdyti prieigos prie „Russia Today“ portalų

Teismas gegužę neleido Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybai stabdyti prieigos prie Rusijos valstybinės...

Rinkodara
2022.05.23
„YouTube“ ištrynė daugiau kaip 70.000 Kremliaus pasakojimų apie karą 6

„YouTube“ pašalino daugiau kaip 70.000 vaizdo įrašų ir 9.000 kanalų, susijusių su Rusijos karu Ukrainoje, nes...

Inovacijos
2022.05.22
Ministerija: didžiųjų pasaulio įmonių apmokestinimo naudos Lietuva sulauktų 2025-aisias

Lietuva palaiko globalaus pelno mokesčio tarptautinėms kompanijoms iniciatyvą įvedant jį nuo 2024-ųjų, o jo...

Finansai
2022.05.19
„Transparency international“: dėl duomenų atvėrimo ir panaudojimo Lietuva užima paskutinę vietą ES 11

Lietuva yra tarp prasčiausiai viešajam interesui svarbius duomenis atveriančių ir panaudojančių Europos...

Rinkodara
2022.05.18
TV3 nuo birželio transliuos naują kanalą rusų kalba 2

TV3 žiniasklaidos grupė antradienį pranešė nuo birželio pradžios pradėsianti transliuoti naują kanalą rusų...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
„Verslo žinioms“ – Metų nacionalinės žiniasklaidos priemonės apdovanojimas

Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dienos išvakarėse apdovanoti Europos Sąjungos (ES) investicijų efektyvumą...

Verslo aplinka
2022.05.06
„Rekvizitai.lt“ – nauja duomenų analizės paslauga ir dovana VŽ prenumeratoriams 6

Portalą „rekvizitai.lt“ papildo nauja „Premium“ rubrika, kurioje vartotojai galės parsisiųsti „rekvizitai.lt“...

Prekyba
2022.05.05
Internetinė žiniasklaida „google mokesčio“ norėtų nuo 2023-iųjų 4

Internetinė žiniasklaida siūlo Vyriausybei svarstyti galimybę taikyti skaitmeninių paslaugų mokestį...

Rinkodara
2022.05.04
EK atmetus skundą dėl LRT finansavimo, ginčas persikėlė į ES Teisingumo Teismą

Europos Komisija (EK) atmetė Lietuvos komercinės žiniasklaidos skundą dėl Lietuvos nacionalinio radijo ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Ekspress Grupp“ pirmojo ketvirčio nuostolis viršijo 0,5 mln. Eur

„Delfi“ naujienų portalus Baltijos valstybėse valdanti Estijos žiniasklaidos ir pramogų grupė „Ekspress...

Rinkodara
2022.04.29
Institucijoms suteikta daugiau galių riboti karo propagandą

Seimas antradienį patvirtino pataisas, suteiksiančias daugiau galimybių žurnalistų etikos inspektoriui...

Verslo aplinka
2022.04.19
LRT atnaujina savo prekės ženklus

Iki 2022 m. vasaros LRT žiūrovai išvys atnaujintus LRT kanalų prekės ženklus. Įvaizdžio atnaujinimas apima...

Rinkodara
2022.04.12
Rusija apkaltino „YouTube“, kad blokuoja Valstybės Dūmos kanalą

Rusijos pareigūnai šeštadienį apkaltino vaizdo įrašų ir transliavimo platformą „YouTube“ blokuojant...

Verslo aplinka
2022.04.09
Rusija kovoja su „Google“: apkaltino „melagienų“ skleidimu

Rusijos žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Roskomnadzor“ ketvirtadienį pareiškė uždrausianti JAV interneto...

Inovacijos
2022.04.07
Lietuvoje pradėta retransliuoti Ukrainos „UA: PBC“ radijo programa

Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) per vidurinių bangų siųstuvą Lietuvoje pradėjo...

Rinkodara
2022.04.04
LRTK žiniasklaidai prilygino dalį vaizdo tinklaraštininkų 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) patvirtino gaires vaizdo tinklaraštininkams (vlogeriams),...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31
„Google“ raginama šalinti programėles, per kurias galima žiūrėti uždraustas TV programas 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) kreipėsi į „Google“, prašydama pašalinti iš „Google Play...

Rinkodara
2022.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku