„15min“ ir „Delfi“ savininkų nesutarimai pasiekė teismą

Publikuota: 2014-01-29
Atnaujinta 2015-06-01 12:55
„Verslo žinios“

Estijos arbitražo teismas pradėjo nagrinėti 8,6 mln. EUR „Eesti Meedia“ ieškinį prieš „Ekspress Grupp“, per biržą pranešė pastaroji. Abi bendrovės kaltina viena kitą sutarties pažeidimu ir reikalauja kompensacijos.

Lietuvoje interneto portalą „15min.lt“ ir UAB „Žurnalų leidybos grupė“ valdanti „Eesti Meedia“ arbitraže kaltina „Ekspress Grupp“, valdančią interneto portalus „Delfi“ ir UAB „Ekspress Leidyba“, susitarimų nesilaikymu.

Praėjusiais metais iš norvegų „Schibsted“ išpirkta bendrovės vadovų, „Eesti Meedia“ sutiko „Ekspress Grupp“ parduoti bendrai kontroliuojamas įmones – „SL Õhtuleht“, „Ajakirjade Kirjastus“ ir „Express Post“.Kaip bendrasavininkė, „Ekspress Grupp“ tikino turėjusi pirmumo teisę įsigyti šias bendroves dar iš „Schibsted“.„Õhtuleht“ yra vienas didžiausių Estijos bulvarinių laikraščių ir vienas iš kelių, veikiančių pelningai, o „Ajakirde Kirjastus“ yra žurnalų spaustuvė.
Tačiau gruodį, kai šalies konkurencijos tarnyba išdavė leidimą sandoriui, užuot sumokėjusi „Eesti Meedia“ už bendrovių akcijas, „Ekspress Grupp“ paskelbė, kad konkurentai sutartį pažeidė ir kad bendrovė kreipsis į teismą, prašydama 3,5 mln. EUR kompensacijos. Tiesa, iki šiol ji to nepadarė.Tuo pačiu „Ekspress Grupp“ teigė atsisakanti įsigyti „Express Post“, idant palengvintų sąlygas „Eesti Meedia“.„Ekspress Grupp“ pati įsigyti bendrovių nė neketino – net ir konkurencijos tarnyba išdavė leidimą su sąlyga, kad bendrovė įsigytas akcijas iškart parduos „Suits Meedia“, valdomai Estijos milijonieriaus Janeko Veeberio.Kadangi gruodį baigėsi sutartas laikas, iki kurio „Ekspress Grupp“ turėjo sumokėti už perkamas bendroves, „Eesti Meedia“ pati pareiškė kaltinimus dėl sutarties sąlygų nesilaikymo ir kreipėsi į arbitražo teismą.Dabar abi bendrovės sutarė, kad klausimas bus sprendžiamas jame, tačiau „Ekspress Grupp“ vis dar planuoja pateikti savo ieškinį.Kaip dar rugsėjį VŽ tikino Martas Kadastikas, „Eesti Meedia“ valdybos pirmininkas, šie dviejų didžiausių Estijos žiniasklaidos koncernų nesutarimai jų antrinių bendrovių Lietuvoje neliečia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Paslaugos“
„Verslo žinioms“ – Metų nacionalinės žiniasklaidos priemonės apdovanojimas

Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dienos išvakarėse apdovanoti Europos Sąjungos (ES) investicijų efektyvumą...

Verslo aplinka
2022.05.06
„Rekvizitai.lt“ – nauja duomenų analizės paslauga ir dovana VŽ prenumeratoriams 6

Portalą „rekvizitai.lt“ papildo nauja „Premium“ rubrika, kurioje vartotojai galės parsisiųsti „rekvizitai.lt“...

Prekyba
2022.05.05
Internetinė žiniasklaida „google mokesčio“ norėtų nuo 2023-iųjų 4

Internetinė žiniasklaida siūlo Vyriausybei svarstyti galimybę taikyti skaitmeninių paslaugų mokestį...

Rinkodara
2022.05.04
EK atmetus skundą dėl LRT finansavimo, ginčas persikėlė į ES Teisingumo Teismą

Europos Komisija (EK) atmetė Lietuvos komercinės žiniasklaidos skundą dėl Lietuvos nacionalinio radijo ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Ekspress Grupp“ pirmojo ketvirčio nuostolis viršijo 0,5 mln. Eur

„Delfi“ naujienų portalus Baltijos valstybėse valdanti Estijos žiniasklaidos ir pramogų grupė „Ekspress...

Rinkodara
2022.04.29
Institucijoms suteikta daugiau galių riboti karo propagandą

Seimas antradienį patvirtino pataisas, suteiksiančias daugiau galimybių žurnalistų etikos inspektoriui...

Verslo aplinka
2022.04.19
LRT atnaujina savo prekės ženklus

Iki 2022 m. vasaros LRT žiūrovai išvys atnaujintus LRT kanalų prekės ženklus. Įvaizdžio atnaujinimas apima...

Rinkodara
2022.04.12
Rusija apkaltino „YouTube“, kad blokuoja Valstybės Dūmos kanalą

Rusijos pareigūnai šeštadienį apkaltino vaizdo įrašų ir transliavimo platformą „YouTube“ blokuojant...

Verslo aplinka
2022.04.09
Rusija kovoja su „Google“: apkaltino „melagienų“ skleidimu

Rusijos žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Roskomnadzor“ ketvirtadienį pareiškė uždrausianti JAV interneto...

Inovacijos
2022.04.07
Lietuvoje pradėta retransliuoti Ukrainos „UA: PBC“ radijo programa

Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) per vidurinių bangų siųstuvą Lietuvoje pradėjo...

Rinkodara
2022.04.04
LRTK žiniasklaidai prilygino dalį vaizdo tinklaraštininkų 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) patvirtino gaires vaizdo tinklaraštininkams (vlogeriams),...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31
„Google“ raginama šalinti programėles, per kurias galima žiūrėti uždraustas TV programas 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) kreipėsi į „Google“, prašydama pašalinti iš „Google Play...

Rinkodara
2022.03.23
G. Landsbergis: daugiau Rusijoje veikusių žiniasklaidos priemonių svarsto, ar kurtis Lietuvoje

Laisvosios Europos Radijui/Laisvės radijui (RFE/RL) paskelbus apie Vilniuje atidaromą biurą, užsienio reikalų...

Rinkodara
2022.03.18
Rusija blokavo virtinę užsienio tinklalapių, įskaitant estų „Postimees“

Rusijos žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Roskomnadzor“, paprašius Generalinei prokuratūrai, trečiadienį...

Rinkodara
2022.03.16
Vasarį Lietuvos informacinėje erdvėje 365 dezinformacijos atvejai 2

Vasarį Lietuvos informacinėje erdvėje užfiksuoti 365 dezinformacijos bruožų turėję atvejai. Jų buvo 218...

Rinkodara
2022.03.12
Šiaurės Europos laikraščiai žada skelbti naujienas rusų kalba

Trys didžiausi Šiaurės Europos laikraščiai ketvirtadienį pranešė, kad vers savo naujienas į rusų kalbą,...

Rinkodara
2022.03.10
Dėl propagandos skleidimo apribota prieiga prie rusiškų ir lietuviškų portalų 1

Policija, remdamasi ekspertų išvadomis, dėl karo kurstymo ir propagandos apribojo prieigą prie...

Rinkodara
2022.03.09
Stabdoma TV programos „Mir“ transliacija, blokuojamos 57 interneto svetainės

Dėl dezinformacijos, karo kurstymo ir propagandos stabdomas televizijos programos „Mir“ platinimas bei...

Rinkodara
2022.03.09
Žurnalų leidybos milžinė „Conde Nast“ traukiasi iš Rusijos rinkos

JAV žiniasklaidos grupė „Conde Nast“, leidžianti tokius žurnalus kaip „Vogue“, „Glamour“ ir „Vanity Fair“,...

Rinkodara
2022.03.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku