„Tele2“: neriboti pokalbiai vartotojų įpročių nepakeitė
Telekomunikacijų rinkoje atsiradus neribotų pokalbių ir SMS planų pasiūlai, daugumos mobiliųjų telefonų vartotojų bendravimo įpročiai nepasikeitė, teigia Tele2.
Bendrovės statistika rodo, kad didžioji dalis vartotojų šneka iki 6 valandų per mėnesį.Didelė dalis vartotojų toliau renkasi planus su nustatytu pokalbių minučių, SMS ir duomenų kiekiu. Jei žmogaus bendravimo įpročiai nesikeitė, jis gali daugiau sutaupyti pasirinkęs planą su konkrečiu minučių ir SMS kiekiu, teigia Daiva Matukienė, Tele2 prekės ženklo vadovė.Tačiau Bitė nenori sutikti, kad vartotojų bendravimo įpročiai nesikeičia.Nesutinkame su Tele2 pastebėjimu. Mūsų duomenimis, 70% klientų renkasi neribotų pokalbių planą. Šį planą pasirinkusių vartotojų vidutinė pokalbių trukmė išaugo 30%, o vartotojų grupės, kuri kalba daugiausiai - net 100%. Tokią tendenciją pastebime ir Latvijoje, ir kitose Europos šalyje, kur buvo pristatyti neribotų pokalbių planai, - komentuoja Pranas Kuisys, Bitė Lietuva rinkodaros direktoriaus.VŽ primena, kad lapkričio pradžioje mobiliojo ryšio bendrovė Bitė Lietuva pirmoji iš didžiųjų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių pristato neribotų pokalbių planą. Pagal kurį vartotojai už 22 Lt per mėnesį galėjo skambinti ir rašyti SMS neribotai ir be papildomų sąlygų.Tele2 nuo konkurentės neatsiliko ir jau kitą dieną pasiūlė neribotus pokalbius ir SMS už 21 Lt/mėn.Tuo metu Omnitel pareiškė žengianti į priekį ir pristatanti mobiliuoju internetu pagrįstą kainodarą. Pasirinkus pageidaujamą duomenų kiekį (nuo 50 megabaitų iki 2 gigabaitų), Omnitel klientai kartu su juo gauna neribotus pokalbius ir SMS žinutes į visus Lietuvos tinklus.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti