„Precizika“ tikisi geresnių metų

Pažabotas kiniškų saulės modulių eksportuotojų dominavimas Europoje ir keletas rimtų pokyčių rinkoje MG AB Precizika leidžia planuoti didesnes pardavimo pajamas.
Mūsų optimizmas pagrįstas dviem esminėmis prielaidomis, viena jų sutvarkyta konkurencinė aplinka. Antroji ta, kad rinka pereina į antrąjį etapą nuo verslas verslui į verslas vartotojui. Tai rimtos prielaidos, leidžiančios teigti, kad pardavimo augimas neišvengiamas ir ankstesniais metais sudėlioti planai visai realūs, sako Tomas Barakauskas, MG AB Precizika generalinis direktorius.Nors saulės modulių gamintojai visuomet buvo nusiteikę, kad Lietuvoje galėtų likti vos apie 5 ar 10% jų gaminamos produkcijos, kai saulės energetikai politikai tarė ne, buvo sunku suvokti, kad namų rinka pasidarė uždaryta. Visi Precizikoje pagaminti saulės moduliai parduodami ES šalyse, Baltarusijoje, Ukrainoje, Azerbaidžane, Kazachstane.Nuo 2013 m. gruodžio 6 d. įsigaliojo ir bus dvejus metus taikomos ES priemonės, nukreiptos prieš kinų gamintojų antidempingą ir jiems padedančias Kinijos vyriausybės subsidijas. Apsaugojus gamintojus nuo nesąžiningos konkurencijos, anot Precizikos vadovo, sąnaudų ir kainos santykis tapo objektyvus. Konkuruoti vien kokybe, kai daugelis pirkėjų prioritetą vis tik teikia kainai, buvo sunku.Preliminariais duomenimis, bendrovės pardavimo pajamos 2013 m. sudarė apie 13 mln. Lt.Plačiau apie bendrovę skaitykite šiandien dienraštyje Verslo žinios.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pramonė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti