„Bitės“ planai šiemet – aplenkti „Tele2“

Pernai vartotojai toliau aktyviai keitė mobiliojo ryšio operatorius. Labiausiai šiais pokyčiais džiaugėsi Tele2 bendrovė, kurios klientų skaičius per metus pasipildė 26.187 vartotojais. Tačiau paskutiniai metų mėnesiai buvo itin sėkmingi pirmajai neribotų pokalbių planą pristačiusiai bendrovei Bitė Lietuva. Pastaroji neslepia ambicijų aplenkti dabartinę lyderę.
Per metus, bendrovės Mano numeris duomenimis, Tele2 tinklą pasirinko 70.287 vartotojai, o iš jo pasitraukė 44.100. Tuo metu Bitė Lietuva paslaugas rinkose 59.303 vartotojai, o jų atsisakė 50.175. Taigi metinis pokytis sudarė 9.128. Prasčiausiai 2013 m. sekėsi Omnitel bendrovei, kuri neteko 62.026 klientų. Šios bendrovės paslaugas pasirinko 31.185 vartotojai, tad per metus bendrai dėl numerio perkėlimo bendrovė neteko 30.841 kliento.Žmonės visada ieško, kur geriau, ir numerio perkėlimo paslauga jiems leidžia be rūpesčių pakeisti operatorių ir sutaupyti. Stengiamės, kad mūsų sąlygos visada būtų geriausios. Rezultatai rodo, kad klientai tai vertina, džiaugėsi Petras Masiulis, Tele2 generalinis direktorius.Tele2 operatoriaus duomenimis, jo klientų skaičius trečiąjį ketvirtį pasiekė 1,86 mln. 4,3% daugiau nei prieš metus. Ypač daug augo verslo klientų skaičius 13%, iki 129.800.
Bitę žada pratęsti sėkmingą metų pabaigą
Tačiau Bitė Lietuva lapkritį ir gruodį pagal numerių perkėlimą lenkė Tele2. Pasak bendrovės, paskutinį praėjusių metų mėnesį į šio operatoriaus tinklą perkelti 9.787, į Tele2 8.711, o į Omnitel 3.128 numeriai.
Mūsų klientų skaičius taip sparčiai augti pradėjo nuo praėjusių metų lapkričio, kai pristatėme neribotų pokalbių planą Laisvė. Jis panaikino kainų skirtumus tarp skirtingų operatorių, todėl klientai renkasi tą, kuris teikia daugiausiai pridėtinę vertę kuriančių, pranešime cituojamas Fredas Hrenchukas, Bitė Lietuva generalinis direktorius.Mano numeris duomenimis, iš viso per gruodį Bitės klientų skaičius išaugo 3.745. Per šį laikotarpį Tele2 vartotojų skaičius augo mažiau 2709, o Omnitel sumažėjo beveik 6.000.Kainų skirtumas tapo visai nereikšmingas, o dabar vienas iš pagrindinių būdų išsiskirti yra pasiūlyti daugiau išskirtinių paslaugų, geresnį aptarnavimą, didesnį rūpestį klientu.Šioje srityje Bitė pirmauja tam ruošėmės ne vienerius metus ir mus pavyti nebus lengva. Suvienodėjusios kainos tik dar labiau paskatins klientų migraciją, todėl neabejojame, kad kitais metais pirmausime, kaip ir paskutinius du mėnesius, - įsitikinęs Pranas Kuisys, Bitės rinkodaros direktorius.
Per lapkritį Bitės paslaugas, perkeldami savo numerį iš kito operatoriaus, pasirinko 10.212 klientų. Per šį laikotarpį Tele2 pasiūlymus priėmė 8.126 vartotojai, o Omnitel 2.722. Tuo metu iš Bitės išėjo 5.625 klientai, o kitus du operatorius paliko daugiau vartotojų su Tele2 atsisveikino 5.868, o Omnitel neteko 8.567 klientų.Visgi Andrius Baranauskas Tele2 komunikacijos vadovas, sako, kad kalbant apie vartotojų skaičiaus pokytį, reikia atsižvelgti ne tik į grynus skaičius, bet išskirti tris vartotojų tipus.Pripažįstame, kad į Bitė perėjo daugiau mūsų išankstinio mokėjimo klientų. Tačiau nereikia pamiršti, kad Tele2 Lietuvos rinkoje tokių vartotojų priklauso daugiausiai - 60%, vadinasi, juos lengviau iš mūsų paimti. Tokie klientai dažniausiai yra jaunesni ir smalsesni, juos traukia naujovės.Tuo metu tiek kalbant apie verslo klientus, tiek apie klientus, kurie moka pagal paslaugas, palyginti su Bite skaičiai yra teigiami mūsų naudai. Tai reiklesni ir mokesni klientai, dėl kurių operatoriai ir labiau kovoja, - aiškino p. Baranauskas.
Omnitel nesivelia
Kompanija Omnitel suintensyvėjusią konkurenciją tarp bendrovių ir toliau vadina reklamų karais, į kuriuos nežada kištis.Kainų skirtumai tarp operatorių Lietuvoje yra minimalūs. Tai, kas vyksta, pavadintume reklamos karais, į kuriuos mes nesiveliame. Mūsų strategija nėra pagrįsta tikslu bet kokia kaina įsigyti klientus ir skaičiuoti, kiek klientų išėjo ar atėjo trumpu laikotarpiu.Visą savo dėmesį ir investicijas mes šiuo metu skiriame ir skirsime savo tinklo plėtrai, vertės ir kokybės savo klientams, kurie tai vertina, kūrimui, - VŽ komentuoja Daiva Selickaitė, Omnitel ryšių su visuomene grupės vadovė.Pasak p. Selickaitės, veldamiesi į trumpalaikių reklamų karus, siekdami trumpalaikių tikslų, operatoriai rizikuoja sustoti vietoje ir netekti galimybių vystyti savo technologijas ir tinklą. Dėl to kentėtų ne tik jų vartotojai, bet ir visa šalies ekonomika.Bendrovė ir toliau modernizuoja savo tinklą, vykdo plėtros darbus, dėl ko turėtų gerėti balso paslaugos ir bus galima naudotis spartesniu 3G internetu.Užbaigti viso savo 2G ir 3G tinklo atnaujinimą bei 3G ryšiu padengti visą Lietuvą Omnitel planuoja jau kitąmet. Taip pat 2014 metais Omnitel pasiryžusi suteikti galimybę naudotis 4G paslaugomis pusei Lietuvos gyventojų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti