„Bitės“ planai šiemet – aplenkti  „Tele2“

Publikuota: 2014-01-02
Atnaujinta 2015-06-01 13:16
svg svg
Nuotrauka: Juditos Grigelytės
 

Pernai vartotojai toliau aktyviai keitė mobiliojo ryšio operatorius. Labiausiai šiais pokyčiais džiaugėsi „Tele2“ bendrovė, kurios klientų skaičius per metus pasipildė 26.187 vartotojais. Tačiau paskutiniai metų mėnesiai buvo itin sėkmingi pirmajai neribotų pokalbių planą pristačiusiai bendrovei „Bitė Lietuva“. Pastaroji neslepia ambicijų aplenkti dabartinę lyderę.

Per metus, bendrovės „Mano numeris“ duomenimis, „Tele2“ tinklą pasirinko 70.287 vartotojai, o iš jo pasitraukė 44.100. Tuo metu „Bitė Lietuva“ paslaugas rinkose 59.303 vartotojai, o jų atsisakė 50.175. Taigi metinis pokytis sudarė 9.128. Prasčiausiai 2013 m. sekėsi „Omnitel“ bendrovei, kuri neteko 62.026 klientų. Šios bendrovės paslaugas pasirinko 31.185 vartotojai, tad per metus bendrai dėl numerio perkėlimo bendrovė neteko 30.841 kliento.„Žmonės visada ieško, kur geriau, ir numerio perkėlimo paslauga jiems leidžia be rūpesčių pakeisti operatorių ir sutaupyti. Stengiamės, kad mūsų sąlygos visada būtų geriausios. Rezultatai rodo, kad klientai tai vertina“, – džiaugėsi Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.„Tele2“ operatoriaus duomenimis, jo klientų skaičius trečiąjį ketvirtį pasiekė 1,86 mln. – 4,3% daugiau nei prieš metus. Ypač daug augo verslo klientų skaičius – 13%, iki 129.800.

„Bitę“ žada pratęsti sėkmingą metų pabaigą

Tačiau „Bitė Lietuva“ lapkritį ir gruodį pagal numerių perkėlimą lenkė „Tele2“. Pasak bendrovės, paskutinį praėjusių metų mėnesį į šio operatoriaus tinklą perkelti 9.787, į „Tele2“ – 8.711, o į „Omnitel“ – 3.128 numeriai.

„Mūsų klientų skaičius taip sparčiai augti pradėjo nuo praėjusių metų lapkričio, kai pristatėme neribotų pokalbių planą „Laisvė“. Jis panaikino kainų skirtumus tarp skirtingų operatorių, todėl klientai renkasi tą, kuris teikia daugiausiai pridėtinę vertę kuriančių“, – pranešime cituojamas Fredas Hrenchukas, „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.„Mano numeris“ duomenimis, iš viso per gruodį „Bitės“ klientų skaičius išaugo 3.745. Per šį laikotarpį „Tele2“ vartotojų skaičius augo mažiau – 2709, o „Omnitel“ – sumažėjo beveik 6.000.„Kainų skirtumas tapo visai nereikšmingas, o dabar vienas iš pagrindinių būdų išsiskirti yra pasiūlyti daugiau išskirtinių paslaugų, geresnį aptarnavimą, didesnį rūpestį klientu.Šioje srityje „Bitė“ pirmauja – tam ruošėmės ne vienerius metus ir mus pavyti nebus lengva. Suvienodėjusios kainos tik dar labiau paskatins klientų migraciją, todėl neabejojame, kad kitais metais pirmausime, kaip ir paskutinius du mėnesius“, - įsitikinęs Pranas Kuisys, „Bitės“ rinkodaros direktorius.
Per lapkritį „Bitės“ paslaugas, perkeldami savo numerį iš kito operatoriaus, pasirinko 10.212 klientų. Per šį laikotarpį „Tele2“ pasiūlymus priėmė 8.126 vartotojai, o „Omnitel“ – 2.722. Tuo metu iš „Bitės“ išėjo 5.625 klientai, o kitus du operatorius paliko daugiau vartotojų – su „Tele2” atsisveikino 5.868, o „Omnitel“ neteko 8.567 klientų.Visgi Andrius Baranauskas „Tele2“ komunikacijos vadovas, sako, kad kalbant apie vartotojų skaičiaus pokytį, reikia atsižvelgti ne tik į grynus skaičius, bet išskirti tris vartotojų tipus.„Pripažįstame, kad į „Bitė“ perėjo daugiau mūsų išankstinio mokėjimo klientų. Tačiau nereikia pamiršti, kad „Tele2“ Lietuvos rinkoje tokių vartotojų priklauso daugiausiai - 60%, vadinasi, juos lengviau iš mūsų paimti. Tokie klientai dažniausiai yra jaunesni ir smalsesni, juos traukia naujovės.Tuo metu tiek kalbant apie verslo klientus, tiek apie klientus, kurie moka pagal paslaugas, palyginti su „Bite“ skaičiai yra teigiami mūsų naudai. Tai reiklesni ir mokesni klientai, dėl kurių operatoriai ir labiau kovoja“, - aiškino p. Baranauskas.

„Omnitel“ nesivelia

Kompanija „Omnitel“ suintensyvėjusią konkurenciją tarp bendrovių ir toliau vadina reklamų karais, į kuriuos nežada kištis.„Kainų skirtumai tarp operatorių Lietuvoje yra minimalūs. Tai, kas vyksta, pavadintume reklamos karais, į kuriuos mes nesiveliame. Mūsų strategija nėra pagrįsta tikslu bet kokia kaina „įsigyti“ klientus ir skaičiuoti, kiek klientų išėjo ar atėjo trumpu laikotarpiu.Visą savo dėmesį ir investicijas mes šiuo metu skiriame ir skirsime savo tinklo plėtrai, vertės ir kokybės savo klientams, kurie tai vertina, kūrimui“, - VŽ komentuoja Daiva Selickaitė, „Omnitel“ ryšių su visuomene grupės vadovė.Pasak p. Selickaitės, veldamiesi į trumpalaikių reklamų karus, siekdami trumpalaikių tikslų, operatoriai rizikuoja sustoti vietoje ir netekti galimybių vystyti savo technologijas ir tinklą. Dėl to kentėtų ne tik jų vartotojai, bet ir visa šalies ekonomika.Bendrovė ir toliau modernizuoja savo tinklą, vykdo plėtros darbus, dėl ko turėtų gerėti balso paslaugos ir bus galima naudotis spartesniu 3G internetu.Užbaigti viso savo 2G ir 3G tinklo atnaujinimą bei 3G ryšiu padengti visą Lietuvą „Omnitel“ planuoja jau kitąmet. Taip pat 2014 metais „Omnitel“ pasiryžusi suteikti galimybę naudotis 4G paslaugomis pusei Lietuvos gyventojų.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

JAV atsakas Kinijai: puslaidininkių pramonei – 53 mlrd. USD subsidijų

Joe Bidenas, JAV prezidentas, antradienį pasirašė Lustų aktą, kuriuo šalyje investuojantiems puslaidininkių...

Inovacijos
10:33
Ar lėtėjanti ekonomika paskatins įmones imtis skaitmeninių sprendimų? Verslo tribūna

Daug Lietuvos įmonių dar nespėjo visiškai atsitiesti ir išmokti visų pandemijos pamokų, o rekordinė...

Tyrimas: labiausiai su sėkminga karjera siejamos studijos – IT ir medicinos

6 iš 10 Lietuvos gyventojų savo vaikui ar kitam mokyklą baigiančiam giminaičiui rekomenduotų pasirinkti...

Vadyba
2022.08.09
Buvo sutrikusios „Google“ paslaugos

Dešimtys tūkstančių vartotojų pranešė antradienio naktį negalėję pasiekti įvairių „Google“ paslaugų, paskelbė...

Inovacijos
2022.08.09
Elektromobilių krovimo tinklą kartais plečianti „Inbalance grid“ taikosi į lyderystę Lietuvoje Premium 3

2019 m. įkurta UAB „In balance grid“ nurodo, jog įskaitant turimas sutartis, per pastaruosius 10 mėn. jos...

Inovacijos
2022.08.09
Dviejuose Kinijos miestuose į gatves išriedės „Baidu“ robotaksi

Kinijos technologijų milžinė „Baidu“, geriausiai žinoma dėl savo interneto paieškos variklio, pirmadienį...

Inovacijos
2022.08.08
„SoftBank“ skaičiuoja antrą rekordiškai prastą ketvirtį

Didžiausią pasaulyje technologių bendrovių fondą valdanti Japonijos „SoftBank Group“ fiksavo antrą...

Rinkos
2022.08.08
Verslo analitikos įrankiai: kaip pasirinkti tinkamiausią? Verslo tribūna

Šiandien visame pasaulyje veikiantiems verslams duomenų reikšmė yra kaip niekada didelė. Įmonės, ieškančios...

Estijos fenomenas: ar iš tiesų šalyje yra 10 vienaragių Premium

Estija nuo „Skype“ laikų išgarsėjo kaip šalis, kurioje gausu augančių technologijų įmonių. Šalies valdžios...

Inovacijos
2022.08.07
E. Muskas meta viešą pirštinę „Twitter“ vadovui: įrodykite tai visuomenei

JAV verslininkas, „Tesla“ įkūrėjas Elonas Muskas šeštadienį pakvietė „Twitter“ generalinį direktorių Paragą...

Inovacijos
2022.08.07
Komercinio šnipinėjimo aukso amžius Premium

Skaitmenizacija ir programišių išpuoliai prisideda prie to, kad vis daugiau pasaulio verslų konkurentų...

Inovacijos
2022.08.06
Kainų palyginimo platformai „Sherlook“ – 300.000 Eur investicija

Lietuvos mišrių investicijų įmonė „Equite“ savo pirmam vystomam startuoliui, kainų palyginimo platformai...

Inovacijos
2022.08.05
„Meta“: Rusijos „trolių fabrikas“ mokėjo už karą Ukrainoje palaikančius komentarus 9

Viena Rusijos grupė samdydavo žmones gatvėje, kad jie internete rašytų komentarus, turinčius sudaryti įspūdį,...

Inovacijos
2022.08.05
„Meta“ išplatins savo pirmąją obligacijų emisiją 1

„Facebook“ savininkė „Meta“ pradeda pirmąjį savo obligacijų emisijos platinimą, įmonei susidūrus su dideliu...

Rinkos
2022.08.05
5G startas: už pagrindinės juostos dažnius operatoriai sumokėjo 13 mln. Eur Premium

Penktadienį pasibaigė 5G ryšiui skirtų dažnių iš pagrindinės 3,5 GHz (3.400–3.700 MHz) juostos aukcionas.

Inovacijos
2022.08.05
„Twitter“ atmeta E. Musko kaltinimus apgavyste pasirašant įsigijimo sandorį

Socialinį tinklą „Twitter“ valdanti to paties pavadinimo bendrovė atmeta Elono Musko teiginius, kad šis buvo...

Rinkos
2022.08.05
40 mln. Eur pajamų pernai gavusi „TransferGo“: poreikio naujai investicijai šiuo metu nėra Premium

Lietuvių įkurta perlaidų bendrovė „TransferGo“ praėjusiais metais gavo 40 mln. Eur (33,7 mln. GBP) pajamų, VŽ...

Inovacijos
2022.08.05
„Booking Holdings“ antrąjį metų ketvirtį padvigubino savo įplaukas

Tarptautinės viešojo apgyvendinimo įstaigų užsakymo internetu platformos „booking.com“ valdytoja „Booking...

Inovacijos
2022.08.04
Ekspertai apie „Ziticity“ veiklos stabdymą: geras IT sprendimas, bet per maža rinka Premium 7

UAB „Miesto logistika“, valdanti greitojo siuntų pristatymo platformą „Ziticity“, pranešė apie savo veiklos...

Logistika
2022.08.04
Orveliška Rusijos taktika: kas daroma su internetu Ukrainoje Premium

Ribojimai ar tyčiniai interneto išjungimai per pastaruosius porą metų buvo fiksuoti ne vienoje valstybėje,...

Inovacijos
2022.08.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku