„Bitės“ planai šiemet – aplenkti  „Tele2“

Publikuota: 2014-01-02
Atnaujinta 2015-06-01 13:16
svg svg
Nuotrauka: Juditos Grigelytės
 

Pernai vartotojai toliau aktyviai keitė mobiliojo ryšio operatorius. Labiausiai šiais pokyčiais džiaugėsi „Tele2“ bendrovė, kurios klientų skaičius per metus pasipildė 26.187 vartotojais. Tačiau paskutiniai metų mėnesiai buvo itin sėkmingi pirmajai neribotų pokalbių planą pristačiusiai bendrovei „Bitė Lietuva“. Pastaroji neslepia ambicijų aplenkti dabartinę lyderę.

Per metus, bendrovės „Mano numeris“ duomenimis, „Tele2“ tinklą pasirinko 70.287 vartotojai, o iš jo pasitraukė 44.100. Tuo metu „Bitė Lietuva“ paslaugas rinkose 59.303 vartotojai, o jų atsisakė 50.175. Taigi metinis pokytis sudarė 9.128. Prasčiausiai 2013 m. sekėsi „Omnitel“ bendrovei, kuri neteko 62.026 klientų. Šios bendrovės paslaugas pasirinko 31.185 vartotojai, tad per metus bendrai dėl numerio perkėlimo bendrovė neteko 30.841 kliento.„Žmonės visada ieško, kur geriau, ir numerio perkėlimo paslauga jiems leidžia be rūpesčių pakeisti operatorių ir sutaupyti. Stengiamės, kad mūsų sąlygos visada būtų geriausios. Rezultatai rodo, kad klientai tai vertina“, – džiaugėsi Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.„Tele2“ operatoriaus duomenimis, jo klientų skaičius trečiąjį ketvirtį pasiekė 1,86 mln. – 4,3% daugiau nei prieš metus. Ypač daug augo verslo klientų skaičius – 13%, iki 129.800.

„Bitę“ žada pratęsti sėkmingą metų pabaigą

Tačiau „Bitė Lietuva“ lapkritį ir gruodį pagal numerių perkėlimą lenkė „Tele2“. Pasak bendrovės, paskutinį praėjusių metų mėnesį į šio operatoriaus tinklą perkelti 9.787, į „Tele2“ – 8.711, o į „Omnitel“ – 3.128 numeriai.

„Mūsų klientų skaičius taip sparčiai augti pradėjo nuo praėjusių metų lapkričio, kai pristatėme neribotų pokalbių planą „Laisvė“. Jis panaikino kainų skirtumus tarp skirtingų operatorių, todėl klientai renkasi tą, kuris teikia daugiausiai pridėtinę vertę kuriančių“, – pranešime cituojamas Fredas Hrenchukas, „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.„Mano numeris“ duomenimis, iš viso per gruodį „Bitės“ klientų skaičius išaugo 3.745. Per šį laikotarpį „Tele2“ vartotojų skaičius augo mažiau – 2709, o „Omnitel“ – sumažėjo beveik 6.000.„Kainų skirtumas tapo visai nereikšmingas, o dabar vienas iš pagrindinių būdų išsiskirti yra pasiūlyti daugiau išskirtinių paslaugų, geresnį aptarnavimą, didesnį rūpestį klientu.Šioje srityje „Bitė“ pirmauja – tam ruošėmės ne vienerius metus ir mus pavyti nebus lengva. Suvienodėjusios kainos tik dar labiau paskatins klientų migraciją, todėl neabejojame, kad kitais metais pirmausime, kaip ir paskutinius du mėnesius“, - įsitikinęs Pranas Kuisys, „Bitės“ rinkodaros direktorius.
Per lapkritį „Bitės“ paslaugas, perkeldami savo numerį iš kito operatoriaus, pasirinko 10.212 klientų. Per šį laikotarpį „Tele2“ pasiūlymus priėmė 8.126 vartotojai, o „Omnitel“ – 2.722. Tuo metu iš „Bitės“ išėjo 5.625 klientai, o kitus du operatorius paliko daugiau vartotojų – su „Tele2” atsisveikino 5.868, o „Omnitel“ neteko 8.567 klientų.Visgi Andrius Baranauskas „Tele2“ komunikacijos vadovas, sako, kad kalbant apie vartotojų skaičiaus pokytį, reikia atsižvelgti ne tik į grynus skaičius, bet išskirti tris vartotojų tipus.„Pripažįstame, kad į „Bitė“ perėjo daugiau mūsų išankstinio mokėjimo klientų. Tačiau nereikia pamiršti, kad „Tele2“ Lietuvos rinkoje tokių vartotojų priklauso daugiausiai - 60%, vadinasi, juos lengviau iš mūsų paimti. Tokie klientai dažniausiai yra jaunesni ir smalsesni, juos traukia naujovės.Tuo metu tiek kalbant apie verslo klientus, tiek apie klientus, kurie moka pagal paslaugas, palyginti su „Bite“ skaičiai yra teigiami mūsų naudai. Tai reiklesni ir mokesni klientai, dėl kurių operatoriai ir labiau kovoja“, - aiškino p. Baranauskas.

„Omnitel“ nesivelia

Kompanija „Omnitel“ suintensyvėjusią konkurenciją tarp bendrovių ir toliau vadina reklamų karais, į kuriuos nežada kištis.„Kainų skirtumai tarp operatorių Lietuvoje yra minimalūs. Tai, kas vyksta, pavadintume reklamos karais, į kuriuos mes nesiveliame. Mūsų strategija nėra pagrįsta tikslu bet kokia kaina „įsigyti“ klientus ir skaičiuoti, kiek klientų išėjo ar atėjo trumpu laikotarpiu.Visą savo dėmesį ir investicijas mes šiuo metu skiriame ir skirsime savo tinklo plėtrai, vertės ir kokybės savo klientams, kurie tai vertina, kūrimui“, - VŽ komentuoja Daiva Selickaitė, „Omnitel“ ryšių su visuomene grupės vadovė.Pasak p. Selickaitės, veldamiesi į trumpalaikių reklamų karus, siekdami trumpalaikių tikslų, operatoriai rizikuoja sustoti vietoje ir netekti galimybių vystyti savo technologijas ir tinklą. Dėl to kentėtų ne tik jų vartotojai, bet ir visa šalies ekonomika.Bendrovė ir toliau modernizuoja savo tinklą, vykdo plėtros darbus, dėl ko turėtų gerėti balso paslaugos ir bus galima naudotis spartesniu 3G internetu.Užbaigti viso savo 2G ir 3G tinklo atnaujinimą bei 3G ryšiu padengti visą Lietuvą „Omnitel“ planuoja jau kitąmet. Taip pat 2014 metais „Omnitel“ pasiryžusi suteikti galimybę naudotis 4G paslaugomis pusei Lietuvos gyventojų.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Kaip Ukrainos kariuomenė laimi dronų karą prieš Rusiją

Ukrainos bepiločiai orlaiviai neturėjo vis dar skraidyti virš Rusijos kariškių galvų. Daugelis analitikų...

Inovacijos
08:22
Elektromobilius – masėms! Premium 2

Europos automobilių parko jau šį dešimtmetį laukia neišvengiama elektrifikacija, kurią skatins fosilinius...

Automobiliai
2022.05.28
Kinija nori gaminti naujausius puslaidininkius, bet ekspertai šalies galimybėmis abejoja Premium

Nuo užsienio tiekėjų puslaidininkių gamyboje priklausoma Kinija investuoja milijardus, kad naujausius lustus...

Inovacijos
2022.05.27
„Startup Fair“ startuolių konkurse laimėjo klientų aptarnavimo platforma „Whelp“

Penktadienį įvyko startuolių renginys „Startup Fair. Connect 2022“, kuriame dėl geriausiojo startuolio vardo...

Inovacijos
2022.05.27
Jungtinėje Karalystėje – dar vienas tyrimas „Google“ atžvilgiu

Jungtinė Karalystė pradėjo antrąjį tyrimą dėl JAV technologijų milžinės „Google“ dominavimo internetinės...

Inovacijos
2022.05.27
E. Markevičiūtė: Lietuva norėtų plėsti startuolių veiklą Taivane

Lietuva norėtų tapti Taivano vartais į Europą bei plėsti šalies startuolių veiklą šioje Pietryčių Azijos...

Verslo aplinka
2022.05.27
Lietuviškas verslas Afrikoje: milijonai klientų, karčios pamokos ir praktiniai patarimai Premium

Per pastaruosius 5-erius metus bendra eksporto iš Lietuvos į Afriką vertė paaugo dvigubai ir siekia 737 mln.

Pramonė
2022.05.27
„Nordcurrent“ šiemet planuoja augti iki 75%

Lietuvos žaidimų kūrimo bendrovė „Nordcurrent“ praėjusiais metais pajamas augino 20% iki 62,75 mln. Eur.

Inovacijos
2022.05.27
„SoliTek“ skelbia baterijų gamybos pradžią Lietuvoje 2

Saulės modulių gamintoja „SoliTek“ sukūrė ir pradėjo priimti užsakymus autonominės išmaniosios elektros...

Pramonė
2022.05.27
„Wolt“ vadovė Baltijos šalims: Lietuva šiuo metu turi daugiau talentų nei Latvija ar Estija Premium

„Atsiprašau už trukdžius“, – sako Liis Ristal, „Wolt Baltic“ generalinė direktorė, glausdama prie savęs vieną...

Vadyba
2022.05.27
Riboto leidimo „Bentley Bentayga EWB First Edition“ parodys, kas lauks naujųjų flagmano vairuotojų Verslo tribūna

„Visai neseniai Bentley pristatė savo naująjį flagmaną – „Bentayga EWB“ su ilgesne ratų baze. Gamintojas...

„Alibaba“ pranešė apie 60% mažesnį pelną 2021 m.

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ ketvirtadienį pranešė apie 59% susitraukusį pelną praėjusiais...

Inovacijos
2022.05.26
Taivano ekonomikos viceministras: su Lietuva mus suartino Kinijos politika

Lietuvoje viešintis Taivano ekonomikos viceministras sako, kad jo šalies ekonominę partnerystę su Lietuva...

Verslo aplinka
2022.05.26
„Broadcom“ už 61 mlrd. USD perka „VMware“

JAV lustų gamintoja „Broadcom“ ketvirtadienį paskelbė ketinanti už 61 mlrd. USD įsigyti debesijos paslaugų...

Inovacijos
2022.05.26
Žvilgsnis už Nigerijos „princų“: kaip „TeleSoftas“ atsidūrė Abudžoje Premium

Ryšį su Nigerija „TeleSoftas“ užmezgė dar prieš pandemiją, 2019 m. Bendrovė tuomet dalyvavo organizacijos...

Inovacijos
2022.05.26
Išrinkti geidžiamiausi Lietuvos darbdaviai 4

Šiemet geidžiamiausiu darbdaviu paskelbta lietuvių įkurta JAV programavimo paslaugų įmonė „DevBridge LT“.

Vadyba
2022.05.26
Nauji fabrikai: tarp žaliavų stygiaus ir pašokusios paklausos Premium

Jeigu visi šiemet planuojami investiciniai projektai bus įgyvendinti, Lietuvoje atsiras ir daugiau tradicinės...

Pramonė
2022.05.26
„Nvidia“ pranoko lūkesčius, bet perspėjo apie išlaidų karpymą

Grafikos procesorių gamintoja „Nvidia“ pirmąjį ketvirtį pranoko analitikų lūkesčius pagal pelno ir pajamų...

Inovacijos
2022.05.26
Tvarios sunkiosios transporto priemonės: pasiūlos yra, bet infrastruktūra buksuoja Premium

Europai vis drąsiau žygiuojant Žaliuoju kursu, tvarius sprendimus siūlo ir sunkiojo transporto gamintojai.

Logistika
2022.05.26
„SpaceX“ prieš „Boeing“: kaip E. Musko įmonė aplenkė aviacijos milžinę Premium 1

Praėjusį savaitgalį „Boeing“ bepilotis erdvėlaivis „Starliner“ po daugiau nei dvejus metus trukusių bandymų...

Inovacijos
2022.05.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku