Tekstilininkai užsienyje mėgina įsitvirtinti su savo prekių ženklu

Imlitex kontroliuojančiajai bendrovei priklausančios tekstilės bendrovės Imlitex textile ir Textile service Frankfurte vykusioje tarptautinėje namų tekstilės parodoje Heimtextil 2014 pirmą kartą pristatė savo sukurtas kolekcijas, kurias užsienio rinkose planuoja pardavinėti su savo prekių ženklu.
Ši paroda yra vienas iš būdų rasti naujų partnerių ir mūsų pasirodymą joje vertinu labai pozityviai. Joje dalyvaujame trečią kartą, bet pirmąkart pristatėme savo gaminius ir turėjome progą pamatyti, kaip juos vertina potencialūs užsienio klientai, įspūdžiais dalijasi Arvydas Kalina, Imlitex textile verslo grupės vadovas.Skirtingais verslais užsiimančiai Imlitex holdings įmonių grupei priklausančios tekstilės bendrovės Imlitex textile ir Textile service prisistatė bendrame stende.Imlitex textile pasaulio gamintojams tiekia žaliavinius audinius ir verpalus. Ši įmonė pernai gavo 52,8 mln. Lt pajamų beveik trečdaliu daugiau nei 2012 m.Nuo 2009 m. veikianti bendrovė Textile service gamina ir parduoda audinius bei namų tekstilės gaminius. Šios įmonės apyvarta pernai siekė 7,7 mln. Lt ir buvo 71% didesnė nei 2012 m.Lietuvoje gauname tik apie 5% pajamų, o visa kita dalis iš pardavimų Prancūzijoje, Italijoje, Vokietijoje, Portugalijoje, Lenkijoje, Skandinavijos šalyse. Žaliavų pardavimas sudaro didžiąją apyvartos dalį, mat Textile Service yra gana jauna įmonė. Tačiau dabar mėginame įsitvirtinti užsienio rinkose su savo gaminiais ir su savo prekių ženklu Textile Service Design, pasakoja p. Kalina.
Pristatė naujus gaminius
Textile service parodoje Frankfurte pristatė specialia skaitmeninio žakardo technologija austus kilpinius gaminius iš aukščiausios kokybės lino ir medvilnės kilpinius rankšluosčius, chalatus ir užtiesalus. Skaitmeninio žakardo technologija suteikia galimybę labai tiksliai atkurti vaizdą. Ponas Kalina pasakoja, kad įmonei prireikė apie pusantrų metų technologiniam procesui sustyguoti.Tai mūsų bandomasis projektas. Dabar reikia rasti klientų šiems gaminiams. Europoje yra gamintojų, dirbančių su minėta technologija, tačiau jų kainos gerokai aukštesnės. Parodoje įsitikinome, kad galime sulaukti susidomėjimo iš Skandinavijos šalių, kalba p. Kalina. Bendrovė parodoje taip pat pristatė specialiai Skandinavijos rinkai sukurtą kolekciją satino ir lino patalynės komplektus, rankšluosčius, staltieses.Kurdami kolekciją bendradarbiavome su Švedijos dizainere toks pasirinkimas pasiteisino. Įsitikinome, kad kolekcija buvo įdomi ir skandinavams, ir japonams, džiaugiasi p. Kalina.Anot jo, stendas parodoje sulaukė daug dėmesio, tačiau paprastai tik 35% užmegztų kontaktų vėliau virsta sutartimis.
Straipsnis publikuotas dienraštyje "Verslo žinios".
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti