Tekstilininkai užsienyje mėgina įsitvirtinti su savo prekių ženklu

Publikuota: 2014-01-19
Atnaujinta 2015-06-01 12:56
Nuotrauka: Vladimiro Ivanovo
„Verslo žinios“

„Imlitex“ kontroliuojančiajai bendrovei priklausančios tekstilės bendrovės „Imlitex textile“ ir „Textile service“ Frankfurte vykusioje tarptautinėje namų tekstilės parodoje „Heimtextil 2014“ pirmą kartą pristatė savo sukurtas kolekcijas, kurias užsienio rinkose planuoja pardavinėti su savo prekių ženklu.

„Ši paroda yra vienas iš būdų rasti naujų partnerių ir mūsų pasirodymą joje vertinu labai pozityviai. Joje dalyvaujame trečią kartą, bet pirmąkart pristatėme savo gaminius ir turėjome progą pamatyti, kaip juos vertina potencialūs užsienio klientai“, – įspūdžiais dalijasi  Arvydas Kalina, „Imlitex textile“ verslo grupės vadovas.Skirtingais verslais užsiimančiai „Imlitex holdings“ įmonių grupei priklausančios tekstilės bendrovės „Imlitex textile“ ir „Textile service“ prisistatė bendrame stende.„Imlitex textile“ pasaulio gamintojams tiekia žaliavinius audinius ir verpalus. Ši įmonė pernai gavo 52,8 mln. Lt pajamų – beveik trečdaliu daugiau nei 2012 m.Nuo 2009 m. veikianti bendrovė „Textile service“ gamina ir parduoda audinius bei namų tekstilės gaminius. Šios įmonės apyvarta pernai siekė 7,7 mln. Lt ir buvo 71% didesnė nei 2012 m.„Lietuvoje gauname tik apie 5% pajamų, o visa kita dalis  – iš pardavimų Prancūzijoje, Italijoje, Vokietijoje, Portugalijoje, Lenkijoje, Skandinavijos šalyse. Žaliavų pardavimas sudaro didžiąją apyvartos dalį, mat „Textile Service“ yra gana jauna įmonė. Tačiau dabar mėginame įsitvirtinti užsienio rinkose su savo gaminiais ir su savo prekių ženklu „Textile Service Design“, – pasakoja p. Kalina.

Pristatė naujus gaminius

„Textile service“ parodoje Frankfurte pristatė specialia skaitmeninio žakardo technologija austus kilpinius gaminius iš aukščiausios kokybės lino ir medvilnės – kilpinius rankšluosčius, chalatus ir užtiesalus. Skaitmeninio žakardo technologija suteikia galimybę labai tiksliai atkurti vaizdą. Ponas Kalina pasakoja, kad įmonei prireikė apie pusantrų metų technologiniam procesui sustyguoti.„Tai mūsų bandomasis projektas. Dabar reikia rasti klientų šiems gaminiams. Europoje yra gamintojų, dirbančių su minėta technologija, tačiau jų kainos gerokai aukštesnės. Parodoje įsitikinome, kad galime sulaukti susidomėjimo iš Skandinavijos šalių“, – kalba p. Kalina. Bendrovė parodoje taip pat pristatė specialiai Skandinavijos rinkai sukurtą kolekciją – satino ir lino patalynės komplektus, rankšluosčius, staltieses.„Kurdami kolekciją bendradarbiavome su Švedijos dizainere – toks pasirinkimas pasiteisino. Įsitikinome, kad kolekcija buvo įdomi ir skandinavams, ir japonams“, – džiaugiasi p. Kalina.Anot jo, stendas parodoje sulaukė daug dėmesio, tačiau paprastai tik 3–5% užmegztų kontaktų vėliau virsta sutartimis.

Straipsnis publikuotas dienraštyje "Verslo žinios".

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
2022.05.19
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 4

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
2022.05.18
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Prekybininkams ir tiekėjams – nauja darbų lavina: pokyčiai konkurencijos teisėje koreguos sutartis Premium

Europos Komisija (EK) patvirtino naujas taisykles, taikomas vertikaliesiems susitarimams, kurios pakeis...

Prekyba
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
„Kesko Senukai“ traukiasi iš verslo Baltarusijoje

Su Rusija visus verslo santykius karo pradžioje nutraukę „Kesko Senukai“ sustabdė veiklą Baltarusijoje ir...

Prekyba
2022.05.16
„McDonald‘s“ parduoda verslą Rusijoje

Greitojo maisto restoranų „McDonald‘s“ valdytoja pirmadienį pranešė siekianti parduoti savo verslą Rusijoje.

Prekyba
2022.05.16
Ko galima pasimokyti iš „Vinted“ duomenų apsaugos istorijos Premium

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„Peek&Cloppenburg“: augant lojalių klientų skaičiui, dairomės vietų naujoms parduotuvėms Premium

Vokietijos drabužių ir aksesuarų prekybos bendrovė „Peek&Cloppenburg“, pernai Lietuvoje pardavusi prekių už...

Prekyba
2022.05.14
Dešimtys tūkstančių potencialių vartotojų: parduotuvėse daugėja slavakalbių Premium

Ekonomistų vertinimu, drabužių ir avalynės pardavėjai gali planuoti didesnes apyvartas ne tik dėl to, kad po...

Prekyba
2022.05.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku