Lietuviškosios „Neužmirštuolės“ virusas

Prieš 6 d. startavusi graži nacionalinė iniciatyva Neužmirštuolė socialiniuose tinkluose nuvilnijo tarsi virusas puslapio gerbėjų skaičius jau viršyja 18.000, išdalinta daugiau nei 30.000 neužmirštuolės žiedų, o patį maketą internautai atsisiuntė dar 26.000 kartų.
Aistė Gedvilienė, akcijos Neužmirštuolė koordinatorė, džiaugiasi projekto sėkme. Ažiotažas iš tiesų buvo didžiulis, smagu, jog žmonės taip entuziastingai sutiko šią idėją, aktyviai prisidėjo žinią platindami socialiniuose tinkluose. Šiandien į akcijos puslapį keliame įmonių, organizacijų, mokyklų, nevyriausybinių institucijų atsiųstas nuotraukas, logotipus. Prie akcijos prisidėję dalyviai nori būti matomi ir mūsų puslapyje, kalba p. Gedvilienė.Akcijos esmė buvo paraginti visus Lietuvos gyventojus per Laisvės gynėjų dieną, saulio 13 d., į atlapą įsisegti vieningą ženkliuką Neužmirštuolės žiedą.Šį žiedą prie savo širdies segėsi ir akcijos ambasadoriais tapo kultinės grupės Antis lyderis Algirdas Kaušpėdas, rašytojas bei žurnalistas Andrius Užkalnis, Šv. Kristoforo orkestro vadovas prof. Donatas Katkus, World Economic Forum tinklo Lietuvoje įkūrėjas Mykolas Majauskas, visuomenininkas, nevyriausybinių organizacijų steigėjas Tadas Langaitis, televizijos laidų vedėjas, aktorius Algis Ramanauskas Greitai, Žinių naujienų autorius ir vedėjas Timūras Augucevičius, aktorė Regina Varnaitė.Akcijos ambasadoriais rinkomės žinomus žmones, jaunimui patrauklius asmenis, kurie galėtų pritraukti platų ratą lietuvių. Tikrai nenorėjome, kad tai taptų vienos politinės partijos akcija. Norėjosi ne tik įprastai paminėti šią visiems mums įsimintiną datą, bet kad kartu ir parodytume, jog mokame džiaugtis ta laisve. Tai nuoširdi iniciatyva, keliaujanti iš širdies į širdį, kalba p. Gedvilienė.
Ne vien Lietuva
Akcijos organizatoriai pažymi, jog ne vieno sekėjo sulaukė ir iš užsienio lietuvių. Ir ten lietuvių bendruomenės puošėsi neužmirštuolių gėlytėmis ir ragino atsiminti, kodėl esame laisvi, kalbėjo p. Gedvilienė.Idėjos iniciatorė Seimo narė Rasa Juknevičienė. Ją pasiekė pasiūlymas inicijuoti panašią akciją Lietuvoje, kaip kad daroma kitose šalyse. Pavyzdžiui, Didžiojoje Britanijoje veteranams pagerbti ir atminti yra tradiciškai rengiama aguonos žiedo akcija. Britai pardavinėja aguonų žiedus ir taip renka aukas, kalba p. Gedvilienė. Surengę šią akciją Lietuvoje pamatėme, jog visuomenei iš tiesų to reikia, tad tikimės, jog kitąmet šis projektas dar labiau išaugs.Arijus Žakas, UAB Socialus marketingas direktorius, komentuodamas šią akciją, pabrėžia, jog akivaizdu, jog įdomius ir aktualius projektus visada lydi sėkmė. Šiuo atveju, net ir nepaisant fakto, jog iniciatoriai buvo viena iš politinių jėgų, kas dažnu atveju atbaido žmones, ypač jaunus. Be to, nebuvo jokios komercinės reklamos, kalba p. Žakas.Pasak jo, prie projekto sėkmės prisidėjo ir faktas, jog tinkamai buvo pasirinkti akcijos ambasadoriai, kurie socialiniuose tinkluose yra pakankamai aktyvūs."Per 5-6 d. surinkti tokį kiekį gerbėjų yra puikus, virusinio projekto rezultatas. Be gerbėjų rato reiktų įvertinti ir pridėti tikrai nemažą skaičių, kurie pasikeitė savo nuotraukas ar viršelio vaizdus, kiek žmonių tiesiog prisidėjo neužmirštuolės žiedą prie savo nuotraukos, kalba p. Žakas.Pasak jo, skaičiuojant elementariai, kiekvieną gerbėjo įrašą paprastai pamato 2.000-2.500 žmonių, o kiekvienas paspaustas Like mygtukas, šį skaičių dar išaugina.Galima spėti, jog bendrai ši akcija galėjo pasiekti per 100.000 žmonių. Kad rimtas projektas susilauktų tokio dėmesio, vieningumo, tikrai išskirtinis atvejis Lietuvoje, - pažymi p. Žakas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti