„Europos“ nuomininkų apyvarta augo 12%

Publikuota: 2014-01-13
Nuotrauka: Vladimiro Ivanovo
 

Prekybos centro „Europa“ nuomininkų apyvartos pernai vidutiniškai augo 12%, kai 2012 m. – 7%.

Ryškiausias apyvartos augimas, t.y. 21%, pastebimas drabužių sektoriuje. Per metus centro išnuomotumas nepakito – liko beveik 100%, o prekybos centre apsilankė 4,1 mln. pirkėjų, informuoja „Europa“.Taip pat pranešama, kad pernai buvo pasirašytos kelios strategiškai svarbos sutartys, pagal kurias šiais metais planuojami kelių išskirtinių parduotuvių atidarymai. Tačiau daugiau detalių neatskleidžiama.Gruodį šiame centre įsikūrė maisto restoranas „Takeway“, parduotuvėje „Premium“ pradėta prekiauti žymaus mados ženklo „EscadaSport“ drabužiais, o sausio pabaigoje naujose patalpose duris atvers didžiausias sostinėje grožio salonas „Figaro“.Šiuo metu 21.000 kv. m centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių. Taip pat – 8 kavinės ir restoranai.Miesto stiliaus centras „Europa“, valdomas vienos didžiausių nekilnojamojo turto investicijų valdytojų Šiaurės ir Baltijos šalių regione „BPT AssetManagement A/S“, duris atvėrė 2004 m.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku